Ogłoszenie nr 13150 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Legnica:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 5867-2017
Data: 11/01/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 39099944100000, ul.
ul. J. Iwaszkiewicza
5,
59220
Legnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
(076) 721 11 26, e-mail
zam.publiczne@szpital.legnica.pl, faks
(076) 721 11 27.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z finansowaniem zakupu i rozłożeniem spłaty kwoty pozostającej do zapłaty, po uwzględnieniu środków własnych w wysokości 140 000 zł, na 36 rat fabrycznie nowego wyprodukowanego w roku 2017 ambulansu typu "N" i wyrobów medycznych mających stanowić jego wyposażenie, szczegółowo opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym 2A, który jest integralną częścią niniejszej specyfikacji.
Oferowany ambulans musi spełniać warunki określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 305 ze zm.) oraz posiadać ważną homologację na samochód bazowy oraz kompletnie zabudowany ambulans sanitarny wystawioną zgodnie z art. 68 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.)
1.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
1.4. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz.
1.5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zmówienia w zakresie oferowanych wyrobów medycznych, posiadał oznakowanie CE oraz odpowiednio do swojej klasy - aktualne certyfikaty jednostki notyfikowanej i/lub deklaracje zgodności; nadto Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był zgodny z opisem znajdującym się w załączniku 2A do siwz
1.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu:
1) gwarancji i rękojmi na silnik i podzespoły mechaniczne (bez limitu kilometrów) - minimalnie 24 miesiące maksymalnie 84 miesiące (kryterium podlegające punktacji );
2) gwarancji i rękojmi na zabudowę medyczną oraz o sprzęt medyczny - minimalnie 24 miesiące - maksymalnie 84 miesiące ( kryterium podlegające punktacji );
3) gwarancji i rękojmi na powłokę lakierniczą - minimalnie 36 miesięcy;
4) gwarancji i rękojmi na perforację poszyć zewnętrznych oraz szkieletu nadwozia i podwozia - minimalnie 120 miesięcy.
1.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
1.8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty, we własnym zakresie, dla właściwego określenia koniecznych do wykonania prac i kalkulacji ceny, dokonał wizji lokalnej związanej z koniecznością dopasowania podstawy pod nosze umożliwiającej bezpieczny montaż platformy z inkubatorem oraz sprzętem medycznym stanowiącym własność Zamawiającego (zdjęcia platformy stanowią Załączniki od 3a do 3d do niniejszej siwz). O chęci przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca powiadomi Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adres podany w Rozdziale VIII siwz), który w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia wyznaczy jej termin, nie później jednak niż 3 dni robocze przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z finansowaniem zakupu i rozłożeniem spłaty kwoty pozostającej do zapłaty, po uwzględnieniu środków własnych w wysokości 140 000 zł, na 36 rat fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2017 ambulansu typu "N" i wyrobów medycznych mających stanowić jego wyposażenie, szczegółowo opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym 2A, który jest integralną częścią niniejszej specyfikacji.
Oferowany ambulans musi spełniać warunki określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 305 ze zm.) oraz posiadać ważną homologację na samochód bazowy oraz kompletnie zabudowany ambulans sanitarny wystawioną zgodnie z art. 68 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.)
1.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
1.4. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz.
1.5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zmówienia w zakresie oferowanych wyrobów medycznych, posiadał oznakowanie CE oraz odpowiednio do swojej klasy - aktualne certyfikaty jednostki notyfikowanej i/lub deklaracje zgodności; nadto Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był zgodny z opisem znajdującym się w załączniku 2A do siwz
1.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu:
1) gwarancji i rękojmi na silnik i podzespoły mechaniczne (bez limitu kilometrów) - minimalnie 24 miesiące maksymalnie 84 miesiące (kryterium podlegające punktacji );
2) gwarancji i rękojmi na zabudowę medyczną oraz o sprzęt medyczny - minimalnie 24 miesiące - maksymalnie 84 miesiące ( kryterium podlegające punktacji );
3) gwarancji i rękojmi na powłokę lakierniczą - minimalnie 36 miesięcy;
4) gwarancji i rękojmi na perforację poszyć zewnętrznych oraz szkieletu nadwozia i podwozia - minimalnie 120 miesięcy.
1.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
1.8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty, we własnym zakresie, dla właściwego określenia koniecznych do wykonania prac i kalkulacji ceny, dokonał wizji lokalnej związanej z koniecznością dopasowania podstawy pod nosze umożliwiającej bezpieczny montaż platformy z inkubatorem oraz sprzętem medycznym stanowiącym własność Zamawiającego (zdjęcia platformy stanowią Załączniki od 3a do 3d do niniejszej siwz). O chęci przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca powiadomi Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adres podany w Rozdziale VIII siwz), który w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia wyznaczy jej termin, nie później jednak niż 3 dni robocze przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: 01.02.2017 godzina 11:00
W ogłoszeniu powinno być: 03.02.2017 godzina 11:00
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Dobroszów"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2216D na odcinku od skrzyżowania Gołocin/Pawlikowice do drogi wojewódzkiej nr 328"
- Plac zabaw przy Czwórce (LBO)
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.