eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łącko › Zadanie nr 1 remontu drogi rolniczej Wola Kosnowa - Zwirzanica w miejscowości Wola Kosnowa, Zadanie nr 2 remontu drogi rolniczej Maszkowice w Potoki w miejscowości Maszkowice-Jazowsko.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-01

Łącko: Zadanie nr 1 remontu drogi rolniczej Wola Kosnowa - Zwirzanica w miejscowości Wola Kosnowa, Zadanie nr 2 remontu drogi rolniczej Maszkowice w Potoki w miejscowości Maszkowice-Jazowsko.
Numer ogłoszenia: 131489 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Łącko 445, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 018 4140710, fax 018 4140740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 remontu drogi rolniczej Wola Kosnowa - Zwirzanica w miejscowości Wola Kosnowa, Zadanie nr 2 remontu drogi rolniczej Maszkowice w Potoki w miejscowości Maszkowice-Jazowsko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1. Podbudowa z kruszywa , wykonanie nawierzchni asfaltowej - szczegółowe wyszczególnienie robót w przedmiarze robót -kosztorysie ofertowym stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ 2. Oznakowanie robót zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych 3. Wszelkie prace przygotowawcze , odtworzeniowe ,porządkowe 4. Urządzenie zaplecza budowy itp. 5. Zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy 6. Pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich 7.Przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów 8. pełna obsługa geodezyjna 9. inne , roboty lub czynności niezbędne do wykonania całości zadania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy-Prawo zamówień publicznych e) udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy licząc od dnia odbioru końcowego robót f) ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. 1) posiadają doświadczenie - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , to w tym okresie, wykonali roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia , oferent musi udokumentować wykonanie nawierzchni asfaltowych o zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia 2) mają do dyspozycji kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami drogowymi, 3) mają do dyspozycji następujący sprzęt : równiarkę samojezdną 74 kW , walec samojezdny wibracyjny, walec statyczny samojezdny ogumiony, rozkładarkę mas bitumicznych, 4) potwierdzą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 200.000,00 zł, 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. 3. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg. wzoru zał. nr 1 SIWZ) zobowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. winny przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki o ile wartość zamówienia przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek). 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. - na druku stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ jako potwierdzenie warunku zapisanego w rozdz.II.pkt.1 f), Uwaga ! Oferent musi udokumentować wykonanie nawierzchni asfaltowych o zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia 4. Informację o kierowniku budowy wraz z kserokopią właściwych uprawnień, i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - zał. nr 4 do SIWZ 5. Polisę lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 200.000,00zł 6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Akceptacja projektu umowy - na znak przyjęcia warunków zawartych w projekcie umowy do oferty należy załączyć projekt umowy stanowiący zał. nr 6 do SIWZ z zaparafowanymi wszystkimi stronami. 8. kosztorys ofertowy uproszczony ( tabela elementów rozliczeniowych - zał. nr 7 do SIWZ) 9. Wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ,jakie posiada Wykonawca zał. nr. 5 do SIWZ jako potwierdzenie warunku zapisanego w rozdz.II.pkt.1 f), 10. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w ofercie podwykonawcę zobowiązany jest złożyć zobowiązanie podwykonawcy do współpracy zał. nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łącko 33-390 Łacko 445 pok. 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łącko 33-390 Łącko 445 pok. 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.