eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie robót naprawczo - konserwacyjnych nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych poprzez miejscowe wbudowanie mieszaniny grysowo - emulsyjnej pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych z podziałem na zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Rybnik: Wykonanie robót naprawczo - konserwacyjnych nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych poprzez miejscowe wbudowanie mieszaniny grysowo - emulsyjnej pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 131454 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót naprawczo - konserwacyjnych nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych poprzez miejscowe wbudowanie mieszaniny grysowo - emulsyjnej pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych z podziałem na zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót naprawczo - konserwacyjnych nawierzchni jezdni niżej wymienionych dróg wojewódzkich i powiatowych tj. likwidacja pęknięć i innych płytkich uszkodzeń wykonywana poprzez miejscowe wbudowanie pod ciśnieniem mieszaniny grysowo - emulsyjnej za pomocą remonterów drogowych na samochodach ciężarowych lub jako przyczepa współpracująca z samochodem ciężarowym Wielkość zadania uzależniona będzie od potrzeb , szacuje się wbudowanie 500 ton mieszaniny grysowo-emulsyjnej na sieci 97,8 km dróg wojewódzkich oraz wbudowanie 300 ton mieszaniny grysowo emulsyjnej na sieci 105 km dróg powiatowych . Właściwy zakres rzeczowy robót zostanie ustalony bezpośrednio przed przekazaniem placu budowy , uwzględniając potrzeby jakie ujawnią się w trakcie eksploatacji dróg do dnia 31 sierpnia 2010 r.. Zamówienie obejmuje roboty polegające na likwidacji: - płytkich ubytków, - spękań siatkowych, - płytkich zapadnięć, - wszelkich innych uszkodzeń i nierówności oraz roboty polegające na lokalnym uszczelnieniu warstwy ścieralnej. Szczegóły dotyczące zakresu i technologii wykonania zawierają ;SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej : 2 zamówienia o wartości co najmniej 80 000,00 złotych brutto każde polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych za pomocą mieszaniny grysowo - emulsyjnej wbudowanej pod ciśnieniem.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, w ilości niezbędnej do jednoczesnego realizowania wszystkich powierzonych zadań : - Wykonawca dysponuje co najmniej : 1 remonterem drogowym ( na jedno zadanie) na samochodzie ciężarowym lub jako przyczepa współpracująca z samochodem ciężarowym Uwaga : w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część wykonawca musi wykazać się posiadaniem sprzętu w ilości odpowiadającej ilości części , na które składa ofertę .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę do pełnienia funkcji kierownika robót odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100 000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje dopuszczenie zmian postanowień umowy wyłącznie z niżej wymienionych przyczyn : 1. Uniemożliwienie prowadzenia prac budowlanych z powodu warunków atmosferycznych nie pozwalających na ich wykonywanie zgodnie ze sztuką budowlaną: - przedłużenie realizacji terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac objętych niniejszą umową, np. ciągłe opady deszczu, w czasie którego niedopuszczalne jest prowadzenie robót ( fakt ten musi być potwierdzony przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej),

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49, pok. 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 09:15, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Rybniku , 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49 , pok. 14..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót naprawczo - konserwacyjnych nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych , poprzez miejscowe wbudowanie mieszaniny grysowo - emulsyjnej pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych - zadanie nr 1 drogi wojewódzkie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewiduje się wbudowanie 500 ton mieszaniny grysowo-emulsyjnej na sieci 97,8 km dróg wojewódzkich nr 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935.Właściwy zakres rzeczowy robót będzie ustalany na bieżąco w zależności od potrzeb jakie występują i ujawnią się w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2010 roku, w oparciu o przeprowadzoną przez Zamawiającego inwentaryzację dróg pod kątem wystąpienia uszkodzeń . Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót naprawczo - konserwacyjnych nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych , poprzez miejscowe wbudowanie mieszaniny grysowo - emulsyjnej pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych - zadanie nr 2 drogi powiatowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewiduje się wbudowanie 300 ton mieszaniny grysowo emulsyjnej na sieci 105 km dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego ziemskiego, obejmującego gminy (Czerwionka Leszczyny,Jejkowice, Gaszowice, Lyski, Świerklany) Właściwy zakres rzeczowy robót będzie ustalany na bieżąco w zależności od potrzeb jakie występują i ujawnią się w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2010 roku, w oparciu o przeprowadzoną przez Zamawiającego inwentaryzację dróg pod kątem wystąpienia uszkodzeń . Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.