Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Radom: Dostawa serwerów, sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na oprogramowanie dla Starostwa Powiatowego w Radomiu
Numer ogłoszenia: 131451 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0483655801 w. 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radompowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów, sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na oprogramowanie dla Starostwa Powiatowego w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na cztery części: Procedura udzielenia zamówienia - jak dla zamówień o wartościach nieprzekraczających kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Pzp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.25.90.00 - Różne systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków, dokonana będzie na podstawie dołączonych do oferty dokumentów metodą 0-1, gdzie: 0 - oznacza nie spełnienie warunku, 1 - oznacza spełnienie warunku. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a oferta będzie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spradom.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. 111.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. 021.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie komputerowego systemu do drukowania numerów rejestracyjnych na nalepkach kontrolnych na szyby pojazdów, dla którego szczegółowe warunki techniczne Zamawiający określił w załączniku nr 1-I do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.25.90.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część Nr II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę oprogramowania, aktualizacji i licencji na oprogramowanie, dla których szczegółowe warunki techniczne Zamawiający określił w załączniku nr 1-II do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ilość zamawiana: Aktualizacja sygnatur dla D-Link DFL-1600 - 1, Dodatkowe licencje Total Commander - 50, Agent MS SQL Server dla Yosemite Backup 8.5 - 1, Dodatkowe licencje Novell ZENworks 7 Desktop Management - 40, Dodatkowe licencje Novell ZENworks 7.5 Asset Management - 40, Oprogramowanie Adobe Flash Pro CS3 WIN PL - 2, Oprogramowanie CorelDraw X4 Graphics Suite PL - 2, Gwarancja aktualności oprogr. AdRem Server Manager 6 C/S - 2, Dodatkowe licencje AdRem Server Manager 6 C/S - 2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę serwerów i urządzeń komputerowych, w tym komputerów, monitorów, części, akcesoriów i sprzętu komputerowego, dla których szczegółowe warunki techniczne Zamawiający określił w załączniku nr 1-III do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ilość zamawiana: Serwer nr 1 - 1, Serwer nr 2 - 1, Szafa serwerowa - 1, Zestaw komputerowy nr 1 z oprogramowaniem - 18, Zestaw komputerowy nr 2 z oprogramowaniem - 1, Zestaw komputerowy nr 3 z oprogramowaniem - 2, Zestaw komputerowy nr 4 z oprogramowaniem - 6, Notebook z oprogramowaniem - 5, Zasilacz UPS - 19, Zasilacz UPS - 8, Monitor 19cali LCD - 8, Moduł pamięci 256 MB PC3200 CL3 - 14, Dyktafon cyfrowy - 1, Kamera cyfrowa - 1, Aparat cyfrowy - 1, Projektor - 1, Skaner dokumentów - 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i ploterów, dla których szczegółowe warunki techniczne Zamawiający określił w załączniku nr 1-IV do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ilość zamawiana: Drukarka laserowa - 7, Urządzenie wielofunkcyjne nr 1 - 3, Urządzenie wielofunkcyjne nr 2 - 1, Drukarka laserowa A3 - 1, Kserokopiarka A3 - 1, Ploter A1 - 1, Ploter A2 - 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Józefowskiej w Radomiu"
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0111-Idalin
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej. kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek organizacyjnych podległych OISW w Lublinie
- Remont dachów.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Dostawę sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Powiat Świdwiński"
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.