eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remont instalacji napięcia gwarantowanego oraz remont pomieszczeń w budynku nr 17 ul. Powst. Warszawy 2 i bud. nr 4 ul. Warszawska 10

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Bydgoszcz: Remont instalacji napięcia gwarantowanego oraz remont pomieszczeń w budynku nr 17 ul. Powst. Warszawy 2 i bud. nr 4 ul. Warszawska 10
Numer ogłoszenia: 131432 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji napięcia gwarantowanego oraz remont pomieszczeń w budynku nr 17 ul. Powst. Warszawy 2 i bud. nr 4 ul. Warszawska 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część 1: Wymiana części instalacji napięcia gwarantowanego wraz z urządzeniami w kompleksie wojskowym w Osówcu Roboty objęte remontem zlokalizowane są w obiekcie zagłębionym, w pracach należy uwzględnić utrudnienia z transportem materiału i sprzętu na miejsce robót. UWAGA: Wykonawca, który przed złożeniem oferty chce uzyskać wgląd do dokumentacji projektowej powinien oddelegować do tej czynności pracowników posiadających poświadczenie bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE. Roboty ogólnobudowlane: częściowa wymiana podłogi technicznej, zeskrobanie i zmycie starej farby, przygotowanie powierzchni pod malowanie, zabetonowanie otworów w stropach i ścianach, wykonanie tynków wewnętrznych, malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian, przygotowanie pod malowanie konstrukcji kratowych, malowanie konstrukcji kratowych, transport materiałów. Roboty elektryczne: demontaż istniejącej instalacji napięcia gwarantowanego wraz z urządzeniami - w tym utylizacja ogniw akumulatorowych, dostarczenie i ustawienie baterii akumulatorów, rozdzielnic prądu zmiennego i prądu stałego oraz zamontowanie ich na przygotowanych konstrukcjach wsporczych, wprowadzenie i ustawienie na stanowiskach zespołów prostownikowych, zamontowanie tablic instalacyjnych, bezpiecznikowych, wykonanie oprzewodowania do urządzeń, wykonanie instalacji elektrycznych (oświetlenia, ogrzewania, wentylacji, systemu wykrywania oparów elektrolitycznych), wymiana instalacji ochrony przeciwpożarowej, ręczne przenoszenie urządzeń elektrycznych, badania i pomiary pomontażowe, rozruch. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45310000-3 (roboty instalacyjne elektryczne) Dodatkowy przedmiot zamówienia CPV - 45111300 - 1 (roboty rozbiórkowe) CPV - 45453000 - 7 (roboty remontowe i renowacyjne) CPV - 45311100 - 1 (roboty w zakresie okablowania elektrycznego) CPV - 45315300 - 1 (instalacje zasilania elektrycznego) CPV - 45315600 - 4 (instalacje niskiego napięcia) CPV - 45312100 - 8 (instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych) Część 2: Remont pomieszczeń piwnicznych wraz z izolacją ścian w budynku nr 17 w kompleksie wojskowym przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy oraz remont nawierzchni przy budynku Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: skucie luźnego tynku ze ścian oraz wykonanie nowego, wykonanie izolacji pionowej ścian od wewnątrz, wykonanie tynków wewnętrznych oraz gładzi gipsowych, gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych preparatami UNI GRUNT, malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi tynków wewnętrznych, malowanie grzejników rurowych i radiatorowych, rur CO i kanalizacyjnych, stolarki drzwiowej, demontaż posadzek, wykonanie posadzek z PCV oraz płytek gres wraz z przygotowaniem podłoża, licowanie ścian płytkami, malowanie posadzek i schodów betonowych (farbą chlorokauczukową), wymiana części stolarki drzwiowej wewnętrznej, rozbiórka opaski betonowej, wykopy przy odkrywaniu fundamentów, odbicie tynków zewnętrznych, wykonanie izolacji zewnętrznej ścian, zasypanie wykopów ziemią z ukopów, wykonanie opaski betonowej, rozbiórka krawężników i obrzeży, nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, wykonanie: rowków pod krawężniki i ławy, ław pod krawężniki, krawężników betonowych, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodnika, recykling gruzu na placu budowy oraz wykorzystanie jako podbudowa, wykonanie nawierzchni mineralno - bitumicznej, wywóz nadmiaru ziemi, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Roboty wodnokanalizacyjne, centralnego ogrzewania obejmują: wymiana wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, wymiana wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie prób i pomiarów. Roboty elektryczne obejmują: demontaż i montażu: opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego, rozdzielnic, wymiana części instalacji elektrycznej (przewody), wykonanie prób i pomiarów. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000 - 1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45233142 - 6 (roboty w zakresie naprawy dróg) CPV - 45330000 - 9 (roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne) CPV - 45310000 - 3 (roboty instalacyjne elektryczne) Część 3: Roboty remontowe pomieszczeń garażowych w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy Prace obejmują między innymi: Budynek nr 4 (OŻW): Roboty budowlane: demontaż bram garażowych drewnianych, ślusarki okiennej, skucie posadzki betonowej, przemurowanie otworów drzwiowych, wykonanie nadproży, skucie zmurszałego tynku, wykonanie posadzek betonowych, osadzenie bram garażowych stalowych, osadzenie stolarki okiennej aluminiowej i z PCV, wymiana krat okiennych, zeskrobanie i zmycie ścian w pomieszczeniach, gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi powierzchni wewnętrznych, wywiezienie i utylizacja gruzu. Roboty instalacyjne: demontaż fragmentu starej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami. Roboty elektryczne: demontaż i montaż: instalacji elektrycznej, opraw oświetlenia, osprzętu, montaż nowej tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem modułowym, wykonanie prób i badań pomiarowych. Budynek nr 4 (SKW): Roboty budowlane: demontaż bram garażowych drewnianych, ślusarki okiennej, skucie posadzki betonowej, przemurowanie otworów drzwiowych, wykonanie nadproży, skucie zmurszałego tynku, wykonanie posadzek betonowych, osadzenie bram garażowych stalowych, osadzenie stolarki okiennej aluminiowej, wymiana krat okiennych, zeskrobanie i zmycie ścian w pomieszczeniach, gruntowanie powierzchni ścian, gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi powierzchni wewnętrznych, wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gipsowych, wywiezienie i utylizacja gruzu. Roboty instalacyjne: demontaż fragmentu starej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami. Roboty elektryczne: demontaż i montaż: instalacji elektrycznej, opraw oświetlenia, osprzętu, montaż nowej tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem modułowym, wykonanie prób i badań pomiarowych. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000-7 (roboty budowlane) Dodatkowy przedmiot zamówienia CPV - 45331000 - 6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV - 45311000 - 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1, 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: a) Część 1: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100); b) Część 2: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); c) Część 3: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1146). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego - 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 27 1010 1078 0106 2113 9120 1000 z dopiskiem wadium sprawa nr 31/ZP/Rb/INFR/2016 część Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części VIII SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego oraz żadne inne ograniczenia. 14. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi ona być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 15. Zabezpieczenie wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę tego zabezpieczenia. 16. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca: - w zakresie części 1 posiada aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą POUFNE wystawione przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego. - w zakresie części 2 i 3 - oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonywaniu robót budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się: - w zakresie części 1 - jedną robotę budowlaną w zakresie m.in. robót ogólnobudowlanych i robót elektrycznych, zrealizowanych na łączną kwotę min. 700 tys. zł brutto. - w zakresie części 2 - jedną robotę budowlaną w zakresie m.in. robót ogólnobudowlanych remontowych, robót instalacyjnych i robót elektrycznych, zrealizowanych na łączną kwotę min. 100 tys. zł brutto. - w zakresie części 3 - jedną robotę budowlaną w zakresie m.in. robót ogólnobudowlanych, robót instalacyjnych i robót elektrycznych, zrealizowanych na łączną kwotę min. 200 tys. zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w zakresie części 1 - Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: 1) dysponuje osobą kierującą robotami objętymi umową, która posiada uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności elektrycznej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww specjalności oraz 2) pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia posiadają uprawnienia energetyczne eksploatacyjne oraz 3)pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia posiadają poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych - w zakresie części 2 i części 3 - Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia posiadają poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE z terminem ważności w okresie obowiązywania przedmiotowej umowy oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych Wykaz osób stanowi załącznik nr 22 do SIWZ. Wykaz należy złożyć dla każdej części osobno.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21); - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zaleca się wg wzoru) o treści załącznika nr 27 do SIWZ; - kosztorysy ofertowe zgodne z załączonymi przedmiarami;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej, z zastrzeżeniem ust. 6 i § 10 ust. 6 umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) odnośnie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn nie wynikających ze zwłoki Wykonawcy, w szczególności: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania placu budowy lub konieczności zmian dokumentacji projektowej; b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót; c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej; d) w razie udzielenia zamówienia dodatkowego na warunkach i w trybie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o okres wykonania zamówienia dodatkowego; e) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; f) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; g) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; h) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; i) w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 4 umowy; 2) odnośnie zmniejszenia zakresu robót i obniżenia wynagrodzenia umownego o wartość robót zaniechanych w przypadku: a) decyzji o wyłączeniu całości albo części budynku z użytkowania; b) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy; c) jeżeli udzielenie zamówienia dodatkowego spowoduje konieczność zaniechania realizacji części robót; 3) odnośnie zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku: a) o którym mowa w § 8 ust. 3 i 4 umowy; b) ustawowej zmiany podatku VAT. 3. Ponadto, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy, terminu ich wykonania, należnego wynagrodzenia umownego, sposobu wykonywania i odbioru robót, gdy są one następstwem: 1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy; 2) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawo budowlane; 3) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy; 4) wystąpienia okoliczności i zaistnienia zdarzeń na placu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych; 5) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 6) konieczności zmiany materiałów, urządzeń, instalacji wskazanych w dokumentacji technicznej, w sytuacji ich niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ich z rynku; 7) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; 8) wystąpienia uzasadnionej konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót; 9) będą korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że nie wpłyną one na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego i nie spowodują obniżenia parametrów technicznych i eksploatacyjnych. 4. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmianami, o których mowa w ust. 2 pkt 2. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany; 2) uzasadnienie zmiany; 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy; 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. Zmiany, o których mowa w ust. 3, wymagają dodatkowo uzgodnienia z projektantem. 6. O wszelkich zmianach nazwy, adresu i danych identyfikacyjnych firmy oraz numeru rachunku bankowego Wykonawca powiadomi niezwłocznie Zamawiającego pod rygorem poniesienia kosztów związanych z brakiem właściwych danych u Zamawiającego oraz rygorem uznania za doręczoną korespondencji kierowanej na ostatnio wskazany przez Wykonawcę adres. Zmiany te nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 7. Wykonawca nie może domagać się zmiany postanowień zawartej umowy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 09:00, miejsce: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 7.30 - 9.00 i 12.30 - 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana części instalacji napięcia gwarantowanego wraz z urządzeniami w kompleksie wojskowym w Osówcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty objęte remontem zlokalizowane są w obiekcie zagłębionym, w pracach należy uwzględnić utrudnienia z transportem materiału i sprzętu na miejsce robót. UWAGA: Wykonawca, który przed złożeniem oferty chce uzyskać wgląd do dokumentacji projektowej powinien oddelegować do tej czynności pracowników posiadających poświadczenie bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE. Roboty ogólnobudowlane: częściowa wymiana podłogi technicznej, zeskrobanie i zmycie starej farby, przygotowanie powierzchni pod malowanie, zabetonowanie otworów w stropach i ścianach, wykonanie tynków wewnętrznych, malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian, przygotowanie pod malowanie konstrukcji kratowych, malowanie konstrukcji kratowych, transport materiałów. Roboty elektryczne: demontaż istniejącej instalacji napięcia gwarantowanego wraz z urządzeniami - w tym utylizacja ogniw akumulatorowych, dostarczenie i ustawienie baterii akumulatorów, rozdzielnic prądu zmiennego i prądu stałego oraz zamontowanie ich na przygotowanych konstrukcjach wsporczych, wprowadzenie i ustawienie na stanowiskach zespołów prostownikowych, zamontowanie tablic instalacyjnych, bezpiecznikowych, wykonanie oprzewodowania do urządzeń, wykonanie instalacji elektrycznych (oświetlenia, ogrzewania, wentylacji, systemu wykrywania oparów elektrolitycznych), wymiana instalacji ochrony przeciwpożarowej, ręczne przenoszenie urządzeń elektrycznych, badania i pomiary pomontażowe, rozruch..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.11.13.00-1, 45.45.30.00-7, 45.31.11.00-1, 45.31.53.00-1, 45.31.56.00-4, 45.31.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 110.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pomieszczeń piwnicznych wraz z izolacją ścian w budynku nr 17 w kompleksie wojskowym przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy oraz remont nawierzchni przy budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: skucie luźnego tynku ze ścian oraz wykonanie nowego, wykonanie izolacji pionowej ścian od wewnątrz, wykonanie tynków wewnętrznych oraz gładzi gipsowych, gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych preparatami UNI GRUNT, malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi tynków wewnętrznych, malowanie grzejników rurowych i radiatorowych, rur CO i kanalizacyjnych, stolarki drzwiowej, demontaż posadzek, wykonanie posadzek z PCV oraz płytek gres wraz z przygotowaniem podłoża, licowanie ścian płytkami, malowanie posadzek i schodów betonowych (farbą chlorokauczukową), wymiana części stolarki drzwiowej wewnętrznej, rozbiórka opaski betonowej, wykopy przy odkrywaniu fundamentów, odbicie tynków zewnętrznych, wykonanie izolacji zewnętrznej ścian, zasypanie wykopów ziemią z ukopów, wykonanie opaski betonowej, rozbiórka krawężników i obrzeży, nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, wykonanie: rowków pod krawężniki i ławy, ław pod krawężniki, krawężników betonowych, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodnika, recykling gruzu na placu budowy oraz wykorzystanie jako podbudowa, wykonanie nawierzchni mineralno - bitumicznej, wywóz nadmiaru ziemi, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Roboty wodnokanalizacyjne, centralnego ogrzewania obejmują: wymiana wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, wymiana wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie prób i pomiarów. Roboty elektryczne obejmują: demontaż i montażu: opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego, rozdzielnic, wymiana części instalacji elektrycznej (przewody), wykonanie prób i pomiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.23.31.42-6, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty remontowe pomieszczeń garażowych w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace obejmują między innymi: Budynek nr 4 (OŻW): Roboty budowlane: demontaż bram garażowych drewnianych, ślusarki okiennej, skucie posadzki betonowej, przemurowanie otworów drzwiowych, wykonanie nadproży, skucie zmurszałego tynku, wykonanie posadzek betonowych, osadzenie bram garażowych stalowych, osadzenie stolarki okiennej aluminiowej i z PCV, wymiana krat okiennych, zeskrobanie i zmycie ścian w pomieszczeniach, gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi powierzchni wewnętrznych, wywiezienie i utylizacja gruzu. Roboty instalacyjne: demontaż fragmentu starej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami. Roboty elektryczne: demontaż i montaż: instalacji elektrycznej, opraw oświetlenia, osprzętu, montaż nowej tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem modułowym, wykonanie prób i badań pomiarowych. Budynek nr 4 (SKW): Roboty budowlane: demontaż bram garażowych drewnianych, ślusarki okiennej, skucie posadzki betonowej, przemurowanie otworów drzwiowych, wykonanie nadproży, skucie zmurszałego tynku, wykonanie posadzek betonowych, osadzenie bram garażowych stalowych, osadzenie stolarki okiennej aluminiowej, wymiana krat okiennych, zeskrobanie i zmycie ścian w pomieszczeniach, gruntowanie powierzchni ścian, gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi powierzchni wewnętrznych, wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gipsowych, wywiezienie i utylizacja gruzu. Roboty instalacyjne: demontaż fragmentu starej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami. Roboty elektryczne: demontaż i montaż: instalacji elektrycznej, opraw oświetlenia, osprzętu, montaż nowej tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem modułowym, wykonanie prób i badań pomiarowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.23.31.42-6, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 65.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.