Skała: Dostawa ultrasonografu
Numer ogłoszenia: 131395 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skale , ul. Słomnicka 69, 32-043 Skała, woj. małopolskie, tel. 12 389 00 56, faks 12 389 00 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodnia-skala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ultrasonografu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest ultrasonograf do badań kardiologicznych i naczyniowych, ogólnoradiologicznych oraz ginekologiczno-położniczych - minimalna wymagana specyfikacja techniczna i dodatkowe wymagania (serwis, gwarancja, szkolenie) zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) dostawy ultrasonografu do siedziby Zamawiającego pod adresem Skała 32-043, ul. Słomnicka 69, 2) uruchomienia ultrasonografu w pełnym zakresie, tj. umożliwiającym wykonywanie badań kardiologicznych i naczyniowych, ogólnoradiologicznych oraz ginekologiczno-położniczych przez personel Zamawiającego w pomieszczeniu pod adresem wskazanym w pkt.1, 3) przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego (5 osób) w zakresie eksploatacji ultrasonografu, 4) świadczenia usługi serwisowej wraz z nadzorem autorskim dla oprogramowania w odniesieniu do przedmiotu zamówienia przez okres min. 24 miesięcy. 3.3. Ultrasonograf musi być fabrycznie nowy a data produkcji nie może być wcześniejsza niż rok 2014. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ, a przedmiot dostawy i warunki dostawy określa Załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) i Załącznik nr 2a do SIWZ (formularz ofertowy). Zamawiający informuje, że cena za przedmiot dostawy będzie zapłacona przez Zamawiającego w 36 równych ratach miesięcznych - oferta Wykonawcy powinna uwzględniać informacje dotyczące sposobu zapłaty za przedmiot zamówienia. 3.5. Oferowany ultrasonograf musi być kompletny i po uruchomieniu być gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. 3.6. Oferowany ultrasonograf, oprócz spełnienia odpowiednich parametrów funkcjonalnych, winien być zgodny z normami określonymi przepisami prawa, gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego oraz zapewnić wymagany poziom usług medycznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przychodnia-skala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skale
ul. Słomnicka 69
32-043 Skała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skale ul. Słomnicka 69 32-043 Skała pok. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SKAŁA
więcej: przetargi SKAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostawa laptopów - części 1-2
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych
- Dostawa 2 aparatów USG na potrzeby poradni ginekologicznych SPZOZ w Tarczynie
- Szkolenia stacjonarne w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla pracowników Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.