eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybczewice › Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.742.857 zł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-01

Rybczewice: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.742.857 zł
Numer ogłoszenia: 131391 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybczewice, Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice, woj. lubelskie, tel. 081 5854003, fax 081 5854018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybczewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.742.857 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku na zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1.742.857 zł. 2. Postawienie kwoty kredytu do dyspozycji Gminy od dnia 20 sierpnia 2007 r. w wysokości 1.742.857 zł. 3. Pierwsza rata płatna 31 marca 2008 r. w wysokości 87.197 zł, następne płatne, co kwartał w równych ratach w wysokości 87.140 zł w ostatnim dniu danego miesiąca, ostania rata płatna w dniu 31 grudnia 2012 r. 4. Zamawiający dopuszcza zabezpieczenie kredytu w postaci weksla własnego in blanco. 5. Na koszt kredytu składa się suma: a) prowizja przygotowawcza wyrażona w złotych, w wartościach zapisanych w ofercie - płatna w ciągu 3 dni po zawarciu umowy, b) odsetki od wykorzystanego kredytu, naliczone miesięcznie, stanowiące sumę zmiennej stopy procentowej opartej na WIBOR 1M oraz stałej marży banku spłacane miesięcznie poczynając od 31 sierpnia 2007 r. 6. Możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innych terminach od podanych wyżej jak też rezygnacji z uruchomienia kredytu i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat (poza prowizją przygotowawczą) od wartości, z których Zamawiający zrezygnował.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, niewykluczeni na podstawie art. 24 w.w ustawy. 2. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 5 Część II SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru (załącznik Nr 2). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.j. z 2002 r. Dz. U. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) - dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 r. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych z zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Prowizja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rybczewiceug.bip.e-zeto.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy - Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rybczewicach, 21-065 Rybczewice Pokój Nr 1 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.