eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › PRZEBUDOWA MOSTU NR JNI 01028830 I NAWIERZCHNI NA DRODZE POWIATOWEJ NR 1717L W MIEJSCOWOŚCI SAWIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Chełm: PRZEBUDOWA MOSTU NR JNI 01028830 I NAWIERZCHNI NA DRODZE POWIATOWEJ NR 1717L W MIEJSCOWOŚCI SAWIN
Numer ogłoszenia: 131389 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA MOSTU NR JNI 01028830 I NAWIERZCHNI NA DRODZE POWIATOWEJ NR 1717L W MIEJSCOWOŚCI SAWIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy mostu Nr JNI 01028830 i nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1717L w miejscowości Sawin. Zakres robót obejmuje: BRANŻA MOSTOWA: I.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: 1.Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, most w ciągu drogi powiatowej Nr 1717L- 0,030 km. 2.Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), gr. warstwy 10 cm- 42,00 m2. 3.Rozebranie podbudowy tłuczniowej gr. 20 cm- 48,00 m2. 4.Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych grub. 10 cm na moście i dojazdach- 120,00 m2. II.ROBOTY ZIEMNE: roboty ziemne poprzeczne (bez transportu) wykonywane mechanicznie- rozbiórka nasypów za przyczółkami w gr. kat. I-V- 18,80 m3. III.PODBUDOWY: wykonanie podbudowy z tłucznia, grubość w-wy 30 cm na długości płyty przejściowej i pod chodnikiem- 79,00 m2. IV.NAWIERZCHNIE: 1.Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 warstwa wiążąca gr. w-wy 5 cm układana na długości płyty przejściowej i pod chodnikiem- 120,00 m2. 2.Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 warstwa ścieralna, grubość w-wy 4 cm- 120,00 m2. V.ELEMENTY ULIC: ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm na ławie betonowej z oporem na długości skrzydeł- 16,00 m. VI.ROZBIÓRKA ELEMENTÓW MOSTU: 1.Rozbiórka betonu podpory na głębokości 10 cm- 1,86 m3. 2.Rozbiórka betonu belki p. poręczowejna długości mostu i skrzydełek- 3,20 m3. 3.Rozbiórka schodów na skarpach- 1,00 m3. VII.KORPUSY PODPÓR: 1.Wykonanie naprawy przyczółka betonem B30 wraz z przygotowaniem i rozebraniem deskowania oraz zatarciem na gładko powierzchni betonu- 1,86 m3. 2.Wykonanie naprawy powierzchni podpór i ścian masami PCC nakładanymi ręcznie na głębokości powyżej 1 cm- 0,5 m3. VIII.USTROJE NOŚNE: wykonanie napraw pow. pionowych i sufitowych betonu zaprawami PCC nakładanymi ręcznie na głębokości powyżej 1 cm- 0,8 m3. IX.URZĄDZENIA DYLATACYJNE: wykonanie bitumicznego przykrycia dylatacyjnego o dopuszczalnym przemieszczeniu krawędzi do 1 cm- 19,60 m. X.HYDROIZOLACJA: 1.Wykonanie powłokowej izolacji bitumicznej układanej - powierzchnie pionowe, izolacja ścian skrzydeł przyczółków oraz płyt przejściowych- 42,00 m2. 2.Wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej na betonowych płaszczyznach poziomych- 1 papa na obiekcie z wyprowadzeniem na płyty przejściowe łącznie z przygotowaniem podłoża- 82,60 m2. XI.WYPOSAŻENIE POMOSTU: 1.Montaż balustrady stalowej- h = 1 200 mm (639,20 kg)- 13,00 m. 2.Koszt stalowych barier ochronnych o rozstawie słup. 1 m- 440,00 kg. 3.Koszt stalowych barier ochronnych o rozstawie słup. 2 m- 764,00 kg, 29,00 m. 4.Montaż bariery ochronnej jednostronnej o rozstawie słupków - 2,00 m- 13,00 m. 5.Bariero- poręcze: b)koszt bariero- poręczy- 945,40 kg, c)montaż b. poręczy o rozstaw. słupków 1 m- 13,00 m. 6.Ustawienie krawężników kamiennych na podlewce betonowej modyfikowanej polimerami (łącznie z ceną zakupu)- 15,00 m. 7.Wykonanie uszczelnienia pomiędzy krawężnikiem a nawierzchnią- 26,00 m. 8.Wykonanie płyty chodnikowej na mokro w deskowaniu z betonu B30- 11,97 m3. 9.Przygotowanie i montaż kotew barier, balustrad, b. poręczy- 178,00 kg. 10.Przygotowanie i montaż zbrojenia- 987,40 kg. XII.ROBOTY PRZYOBIEKTOWE: 1.Wykonanie zasypki przyczółka- zasypanie przestrzeni za ścianami przyczółka piaskiem średnioziarnistym lub gruboziarnistym wraz z zagęszczeniem- 24,00 m3. 2.Wykonanie nasypów stożka przyczółka z piasku średnioziarnistego lub gruboziarnistego wraz z zagęszczeniem- 48,00 m3. 3.Wykonanie płyt przejściowych z betonu klasy B30 w deskowaniu tradycyjnym- 14,40 m3. 4.Wykonanie ławy i warstwy wyrównawczej z betonu klasy B20- 4,40 m3. 5.Wykonanie zbrojenia płyt przejściowych ze stali klasy A-II- 969,04 kg. 6.Wykonanie schodów na skarpie dla obsługi- jednobiegowe, prostopadłe do osi drogi, z elem. prefabrykowanych na ławie żwirowo- cementowej- 1,00 m3. 7.Wykonanie balustrady schodów dla obsługi na skarpie z rur stalowych- 3,00 m. 8.Wytworzenie konstrukcji stalowej elementów balustrady schodów- 25,00 kg. 9.Wykonanie ławy oporowej 30x60 dla umocnienia stożków przyczółków z betonu klasy B20- 2,16 m3. 10.Wykonanie umocnienia płytami typu Krata o wymiarach 40x60 cm- 42,00 m2. 11.Wykonanie ścieków skarpowych z elementów prefabrykowanych- 42,00 m. XIII.ROBOTY NAWIERZCHNIOWE I ZABEZPIECZAJĄCE: 1.Wykonanie nawierzchni z żywic syntetycznych o grub. 3 mm, powłoka nawierzchniowo- izolacyjna na kapach chodników na moście- 47,00 m2. 2.Wykonanie zabezpieczenia pow. betonowej powłoką o grubości 0,3 < d < 1 mm- z min. zdolnością pokrywania zarysowań- 110,00 m2: zabezpieczenie powierzchni pionowych powłoką na bazie cementu z minimalną zdolnością pokrywania zarysowań (podpory mostu) 52,00 m2, zabezpieczenie pow. sufitowych powłoką na bazie cementu z minimalną zdolnością pokrywania zarysowań (ustrój niosący) 58,00 m2. 3.Wykonanie zabezpieczenia pow. betonowej powłoką o grubości 0,3 < d <1 mm- z podwyższoną zdolnością pokrywania zarysowań odporną na działanie soli odladzających- 61,00 m2. BRANŻA DROGOWA: I.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: 1.Roboty pomiarowe. Wytyczenie obiektu w terenie równinnym- 0,745 km. 2.Rozebranie chodników z kostki brukowej grub. 6 cm- 326,00 m2. 3.Rozebranie krawężników betonowych ulicznych 15x30cm- 246,30 m. 4.Rozebranie ścieków z elementów betonowych- korytka muldowe 50x60x15 cm- 12,00 m. 5.Rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm- 160,30 m. 6.Rozbiórka nawierzchni asfaltowej grub. 5 cm- 82,30 m2. 7.Rozbiórka podbudowy gruntocementowej grub. 15 cm- 82,30 m2. 8.Przewóz materiałów sztukowych luzem o masie do 50 kg na odl. 1,00 km. Transport ciągnikiem kołowym- 8,20 t. 9.Przewóz materiałów sztukowych luzem o masie do 50-100 kg na odl. 1,00 km. Transport samochodem skrzyniowym 5 t- 8,94 t. II.CHODNIKI: 1.Wykonanie koryta w gruncie kat. II- IV na głęb. 20 cm- 19,50 m2. 2.Krawężniki betonowe 15x30 cm nas podsypce cementowo- piaskowej 1:4 grubości 3 cm i ławie z betonu C16/20- 246,30 m. 3.Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm- 160,30 m. 4.Podbudowa gruntocementowa o Rm=1,5 MPa grubości 10 cm wraz z pielęgnacją- 326,00 m2. 5.Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cem.-piaskowej 1:4 gr. 3 cm- 326,00 m2. III.ZJAZDY: 1.Wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV na głęb. 20 cm- 195,85 m2. 2.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV- 195,85 m2. 3.Ulepszone podłoże z gruntocementu o rM=1,5 MPa grubości 15 cm wraz z pielęgnacją- 195,85 m2. 4.Nawierzchnia nieulepszona z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm- 195,85 m2. IV.PODBUDOWY: 1.Wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV na głęb. 40 cm- 78,90 m2. 2.Ulepszone podłoże z gruntocementu o Rm=1,5 MPa grubości 10 cm wraz z pielęgnacją- 78,90 m2. 3.Wyrównanie podbudowy tłuczniem lub kruszywem stab. mech.- 70,02 m3. 4.Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 30 cm- 78,90 m2. V.NAWIERZCHNIE: 1.Skropienie nawierzchni drogowych z betonu asfaltowego asfaltem drogowym lub emulsją asfaltową- 4 872,74 m2. 2.Warstwa wyrównawcza z BA 0/16 mm z asfaltem DE 35/50 grubość zmienna- 159,10 t. 3.Warstwa wiążąca z BA 0/16 mm z asfaltem DE 35/50 grubość 5 cm- 78,90 m2. 4.Warstwa ścieralna z BA 0/16 mm z asfaltem DE 35/50 grubość 4 cm- 4 793,84 m. VI.OZNAKOWANIE: 1.Ustawienie słupków do znaków z rur stalowych średnicy 50 mm- 6,00 szt. 2.Przymocowanie znaków drogowych o pow. do 0,3 m2- 6,00 szt. 3.Oznakowanie jezdni farbą chlorokauczukowi, linie malowane ręcznie na przejściach dla pieszych- 12,40 m2. VII.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: plantowanie i obrobienie na czysto powierzchni skarp i korony nasypów w gruncie kat. I-III wraz z dowiezieniem gruntu z dokopu w ilości 37 m3 na uzupełnienie skarp- 528,00 m2. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Projekt wykonawczy. 2.Przedmiary robót. 3.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.Opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem opinii organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego. 4.Zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót. 5.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność. 6.Uporządkowanie placu budowy. 7.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 8.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 9.Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 261,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy dwieście sześćdziesiąt jeden złotych). 2.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA O / Chełm Nr 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem wadium- Przebudowa mostu Nr JNI 01028830 i nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1717L w miejscowości Sawin. Wadium uważa się za wniesione , jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. 5.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie: -budowy lub przebudowy dróg w technologii nakładki bitumicznej o długości nie mniejszej niż 500,00 m oraz o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto, -budowy lub przebudowy mostu o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem , że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie zasobami: 1.samochód samowyładowczy o ładowności min. 8 t z przykryciem brezentowym -min.2 szt. 2. równiarka- min.1 szt. 3. koparka- min.1 szt. 4. walec ogumiony- min. 1 szt. 5. walec statyczny- min.1 szt. 6. układarka do układania mieszanki- min.1 szt. 7. skrapiarka- min.1 szt. 8. młot pneumatyczny- min. 1 szt. 9. szczotka mechaniczna- min.1 szt. 10. płyta wibracyjna- min. 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami:- 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i mostowej oraz min. 24 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej i mostowej lub 2 osobami, z których jedna posiada ważne uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz min. 24 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej, a druga uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej oraz min. 24 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży mostowej. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W przypadku nabycia uprawnień budowlanych w innym kraju niż Polska będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area- EEA) i Konfederacji Szwajcarskiej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 300 000,00 zł oraz fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000,00 zł na wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 85.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 127.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.