Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Strzelce Opolskie: Remont drogi dojazdowej do terenu Pomnika Czynu Powstańczego w Górze Św. Anny - etap III.
Numer ogłoszenia: 131386 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (MP), ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401703, 4401783, fax 077 4401701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi dojazdowej do terenu Pomnika Czynu Powstańczego w Górze Św. Anny - etap III..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na przełożeniu nawierzchni oraz krawężników przy założeniu maksymalnego wykorzystania materiałów z odzysku. Zakres projektowanych prac przedstawia się następująco: 1)rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt wapiennych z odzyskiem materiału, 2)usuniecie istniejącej podbudowy drogi - grubość warstwy ok. 45 cm, 3)korekta ułożenia krawężników - wykorzystanie 75 % istniejących krawężników, 4)wykonanie warstwy odcinającej o grubości 10 cm z zagęszczonego piasku, 5)ułożenie dolnej warstwy podbudowy grubości (po zagęszczeniu) 20 cm z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63 mm, 6)ułożenie górnej warstwy podbudowy grubości po zagęszczeniu 10 cm z kruszywa łamanego o frakcji 4 - 31,5 mm, 7)ułożenie nawierzchni z płyt kamienia wapiennego na podsypce cementowo piaskowej grubości grubości 10 cm z wyprofilowaniem spadków do istniejących wpustów drogowych - zakłada się wykorzystanie 50% płyt z rozbiórki, 8)wypełnienie spoin piaskiem bazeltowym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000 zł należy wnieść w pieniądzu na konto starostwa lub w pozostałych formach określonych w ustawie pzp..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 1.1.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22, ust.1, ustawy pzp. 1.2.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art.24, ust.1,2,4 ustawy pzp. 1.3.Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zadań w zakresie wykonania nawierzchni dróg, placów lub chodników z materiałów pochodzenia naturalnego (kostka kamienna, np. bruk bazaltowy, kamienne płyty wapienne lub inne naturalne) za wartość co najmniej 100 000 zł w jednym zadaniu, 1.4.Złożenie oferty zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać nw. dokumenty i oświadczenia w formie oryginału bądź kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby (osobę) składające ofertę: Na potwierdzenie warunku 5.1. i 5.2; wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1 do specyfikacji, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.(wg §1, ust.1, pkt.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, (....)) Na potwierdzenie warunku 5.3; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości (min. 100 000 zł) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg §1, ust.2, pkt.1 Rozporządzenia j.w.). Wykaz prac (co najmniej 2 zadania) powinien obejmować roboty w zakresie wykonania nawierzchni dróg, placów lub chodników z materiałów pochodzenia naturalnego (kostka kamienna, np. bruk bazaltowy, kamienne płyty wapienne lub inne naturalne) za wartość co najmniej 100 000 zł w jednym zadaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu, pok. 308..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Budynek siedziba Starostwa Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, sekretariat, pok. 206, II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem obiektu oraz zmianą kolorystyki elewacji, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Bolesława Prusa 7-7A
- Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych (o mocy 15 kWp i 20 kWp) na terenie Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich.
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- Rozbudowa Nasielskiego Ośrodka Kultury - Poprawa infrastruktury kulturalnej - ETAP I
- Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
- Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej w 2024 roku
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.