eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Parleza Wielka, obręb Lipowo, gmina Biskupiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Biskupiec: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Parleza Wielka, obręb Lipowo, gmina Biskupiec
Numer ogłoszenia: 131353 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108541 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7150110, faks 089 7152437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Parleza Wielka, obręb Lipowo, gmina Biskupiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Parleza Wielka, obręb Lipowo, gmina Biskupiec, zgodnie z obowiązującymi ustaleniami określonymi w art. 15 ust.2 ustawy z dn. 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, a także opracowaniem ekofizjograficznym . Poza tym, po stronie wykonawcy leży: uzyskiwanie uzgodnień i opinii planu, uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze i nieleśne, wprowadzanie w projekcie planu zmian wynikających z uzgodnień i rozpatrzonych uwag złożonych po wyłożeniu planu do publicznego wglądu, przygotowanie treści uchwały przyjmującej plan. Przy sporządzaniu zlecenia należy uwzględnić przepisy rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. nr 164, poz. 158) jak również Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) Od projektanta oczekuje się uczestniczenia w czynnościach proceduralnych: udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu, uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu, ewentualny udział na posiedzeniu Rady Gminy Zakłada się sporządzenie rysunku planu w skali 1:1000 zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.). Wykonawca winien przekazać zamawiającemu pracę w ilościach: rysunek planu kolorowy - 3 egz. rysunek planu kolorowy w formie zapisu elektronicznego na CD - 1 szt. rysunek planu czarno-biały - 3 egz. ustalenia planu w formie tradycyjnej i w formie zapisu elektronicznego na CD - po 1 egz. ustalenia i rysunek planu (w pomniejszeniu) w formie elektronicznej - przygotowane do druku w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko - Mazurskiego, prognoza oddziaływania na środowisko - 1 egz. prognoza skutków finansowych planu - 1 egz. materiały do zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne - 1 egz. materiały formalno-prawne - 1 egz. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Uchwałą Nr XIV/104/07 Rady Miejskiej w Biskupcu z dnia 26 listopada 2007 r., oraz Uchwały Nr XXIX/253/09 Rady Miejskiej w Biskupcu z dnia 23 kwietnia 2009 r. stanowiącymi załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00 - 74.25.10.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 15000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Gruntami TOPOZ Maciej Wronka, ul. M.Kopernika 17/4, 10-512 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 15000
  • Oferta z najniższą ceną: 15000 oferta z najwyższą ceną: 28000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.