Warszawa: Świadczenie usług szkoleniowych dla kadry kierowniczej uczelni w ramach realizacji projektu Podniesienie jakości zarządzania Politechniką Warszawską - VII tura, znak postępowania: BRPS/ZP06/2014
Numer ogłoszenia: 131338 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska , Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych dla kadry kierowniczej uczelni w ramach realizacji projektu Podniesienie jakości zarządzania Politechniką Warszawską - VII tura, znak postępowania: BRPS/ZP06/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla kadry kierowniczej uczelni w ramach realizacji projektu Podniesienie jakości zarządzania Politechniką Warszawską - VII tura, obejmujące następujące szkolenia: A. Uczelnia przyszłości - nowe narzędzia zarządzania oraz komunikacji naukowej; B. Uczelnia przyszłości - narzędzia transferu technologii; C. Zarządzanie kapitałem intelektualnym uczelni; D. Komercjalizacja wiedzy na uczelniach technicznych; E. Polskie i międzynarodowe rankingi uczelni wyższych jako sposób pomiaru i oceny funkcjonowania uczelni; F. Kompetencje, funkcjonowanie i kryteria ocen Polskiej Komisji Akredytacyjnej w świetle obowiązującego prawa; G. Uzyskiwanie uprawnień doktorskich i habilitacyjnych - nowe procedury uzyskiwania stopni naukowych i tytułu naukowego, w tym planowane zmiany - nowelizacja ustawy prawo szkolnictwie wyższym; H. Przygotowywanie patentu i komercjalizacja wynalazku.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł. II. FORMA WADIUM 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn zm.). III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VII, podrozdział I pkt 1. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO S.A. IV O - Warszawa numer: PL 81 1240 1053 1111 0000 0500 5664, kod SWIFT: PKOPPLPW 3. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy. 5. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: Wadium do postępowania numer: BRPS/ZP06/2014. 6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. IV. ZWROT LUB UTRATA WADIUM 1. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 2. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również prowadzi, co najmniej 20 szkoleń, które spełniają łącznie niżej wymienione założenia: a) co najmniej 3 szkolenia zostały zrealizowane na zamówienie uczelni publicznej i dotyczyły jakości zarządzania uczelnią publiczną, b) co najmniej 3 szkolenia zostały zrealizowane na zamówienie uczelni publicznej i były dedykowane dla kadry kierowniczej uczelni, c) co najmniej 3 szkolenia zostały zrealizowane na terenie uczelni i trwały min. 8 godz., d) co najmniej 3 szkolenia/seminaria/warsztaty dotyczyły tematyki uczelni przyszłości i/lub nowych narzędzi zarządzania i/lub komunikacji naukowej, e) co najmniej 3 szkolenia obejmowały swym zakresem tematykę narzędzi transferu technologii, f) co najmniej 3 szkolenia obejmowały swym zakresem tematykę zarządzania kapitałem intelektualnym uczelni, g) co najmniej 3 szkolenia obejmowały swym zakresem tematykę komercjalizacji wiedzy na uczelniach, h) co najmniej 3 szkolenia dotyczyły polskich i międzynarodowych rankingów na uczelniach wyższych w Polsce, i) co najmniej 3 szkolenia dotyczyły kompetencji, funkcjonowania i kryteriów ocen Polskiej Komisji Akredytacyjnej w świetle obowiązującego prawa, j) co najmniej 3 szkolenia obejmowały swym zakresem nowelizację ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, k) co najmniej 3 szkolenia dotyczyły przygotowywania patentów i komercjalizacji wynalazków. UWAGA: - Szkolenia, w odniesieniu od których Zamawiający użył określenia obejmowały swym zakresem, musiały zawierać co najmniej 1 (jeden) moduł dotyczący opisanego zagadnienia. - Szkolenia w odniesieniu od których Zamawiający użył określenia dotyczyły, musiały być w całości poświęcone opisanemu zagadnieniu. - W przypadku, gdy ofertę składają podmioty działające wspólnie warunek wskazany powyżej mogą spełniać łącznie. - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponowaniem co najmniej 3 (trzema) trenerami, którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje: A. Trener prowadzący szkolenia z zakresu uczelni przyszłości - nowych narzędzi zarządzania oraz komunikacji naukowej, który/a posiada: a) wykształcenie wyższe (II stopnia), b) co najmniej 3-letnie praktyczne doświadczenie w dziedzinie narzędzi zarządzania oraz komunikacji naukowej, poparte udziałem w co najmniej 1 projekcie/przedsięwzięciu, c) co najmniej 3-letnie doświadczenie trenerskie, a w tym okresie, wykonał/a co najmniej 100 godzin szkoleniowych, d) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 6 szkoleń, spełniających łącznie poniższe warunki: - co najmniej 3 szkolenia zostały przeprowadzone dla uczelni wyższej, - co najmniej 3 szkolenia/seminaria/warsztaty dotyczyły tematyki uczelni przyszłości i/lub nowych narzędzi zarządzania i/lub komunikacji naukowej. B. Trener prowadzący szkolenie z zakresu uczelni przyszłości - narzędzi transferu technologii, który/a posiada: a) wykształcenie wyższe (II stopnia), b) co najmniej 3-letnie praktyczne doświadczenie w dziedzinie narzędzi transferu technologii, poparte udziałem w co najmniej 1 projekcie/przedsięwzięciu, c) co najmniej 3-letnie doświadczenie trenerskie, a w tym okresie, wykonał/a co najmniej 100 godzin szkoleniowych, d) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 6 szkoleń, spełniających łącznie poniższe warunki: - co najmniej 3 szkolenia zostały przeprowadzone dla uczelni wyższej, - co najmniej 3 szkolenia/seminaria/warsztaty dotyczyły tematyki uczelni przyszłości i/lub narzędzi transferu technologii. C. Trener prowadzący szkolenia z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym uczelni, który/a posiada: a) wykształcenie wyższe (II stopnia), b) co najmniej 3-letnie doświadczenie trenerskie, a w tym okresie, wykonał/a co najmniej 300 godzin szkoleniowych, c) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 5 szkoleń, spełniających łącznie poniższe warunki: - co najmniej 5 szkoleń było dedykowanych dla kadry kierowniczej uczelni, - co najmniej 5 szkoleń/konferencji/seminariów/warsztatów dotyczyło zarządzania kapitałem intelektualnym uczelni. D. Trener prowadzący szkolenia z zakresu komercjalizacji wiedzy na uczelniach technicznych, który/a posiada: a) wykształcenie wyższe (II stopnia), b) co najmniej 3-letnie praktyczne doświadczenie w dziedzinie komercjalizacji wiedzy na uczelniach, poparte udziałem w co najmniej 1 projekcie/przedsięwzięciu, c) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 5 szkoleń, które obejmowały swym zakresem tematykę komercjalizacji wiedzy na uczelniach technicznych. E. Trener prowadzący szkolenia z zakresu polskich i międzynarodowych rankingów uczelni wyższych jako sposobu pomiaru i oceny funkcjonowania uczelni, który/a posiada: a) wykształcenie wyższe (II stopnia), b) co najmniej 3-letnie doświadczenie trenerskie, a w tym okresie, wykonał co najmniej 300 godzin szkoleniowych, c) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 5 szkoleń, spełniających łącznie poniższe warunki: - co najmniej 2 szkolenia były dedykowane dla kadry kierowniczej uczelni, - co najmniej 5 szkoleń dotyczyło polskich i międzynarodowych rankingów na uczelniach wyższych w Polsce. F. Trener prowadzący szkolenia z zakresu kompetencji, funkcjonowania i kryteriów ocen Polskiej Komisji Akredytacyjnej w świetle obowiązującego prawa, który/a posiada: a) wykształcenie wyższe (II stopnia), b) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w roli eksperta formalno-prawnego Polskiej Komisji Akredytacyjnej, c) zgodę Polskiej Komisji Akredytacyjnej na prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji, funkcjonowania i kryteriów ocen Polskiej Komisji Akredytacyjnej w świetle obowiązującego prawa (potwierdzoną oświadczeniem trenera), d) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 5 szkoleń/seminariów dotyczących kompetencji, funkcjonowania i kryteriów ocen Polskiej Komisji Akredytacyjnej w świetle obowiązującego prawa. G. Trener prowadzący szkolenia z zakresu uzyskiwania uprawnień doktorskich i habilitacyjnych - nowych procedur uzyskiwania stopni naukowych i tytułu naukowego, w tym planowanych zmian - nowelizacja ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, który/a posiada: a) wykształcenie wyższe (II stopnia), b) co najmniej 3-letnie doświadczenie trenerskie, a w tym okresie, wykonał/a co najmniej 300 godzin szkoleniowych, c) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 5 szkoleń, spełniających łącznie poniższe warunki: - co najmniej 5 szkoleń/ warsztatów/seminariów obejmujących swym zakresem nowelizację ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, - co najmniej 1 szkolenie było dedykowane dla kadry kierowniczej uczelni i obejmowało swym zakresem uzyskiwanie uprawnień doktorskich i habilitacyjnych - nowe procedury uzyskiwania stopni naukowych i tytułu naukowego. H. Trener prowadzący szkolenia z zakresu przygotowywania patentów i komercjalizacji wynalazków który/a posiada: a) wykształcenie wyższe (II stopnia), b) co najmniej 3-letnie praktyczne doświadczenie w dziedzinie komercjalizacji technologii, poparte udziałem w co najmniej 1 projekcie/przedsięwzięciu, c) co najmniej 3-letnie doświadczenie trenerskie, a w tym okresie, wykonał/a co najmniej 100 godzin szkoleniowych, d) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 10 szkoleń, spełniających łącznie poniższe warunki: - co najmniej 9 szkoleń/konferencji/seminariów dotyczyło przygotowywania patentów i komercjalizacji wynalazków, - co najmniej 1 szkolenie było dedykowane dla kadry kierowniczej uczelni technicznej i dotyczyło przygotowywania patentów i komercjalizacji wynalazków. UWAGA: - Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kilku trenerów przez jedną osobę, jednakże Wykonawca musi zapewnić zespół, co najmniej 3 (trzech) trenerów. - W przypadku, gdy 1 osoba pełni funkcję kilku trenerów musi spełniać łącznie wszystkie wymagania dla nich opisane. - Zamawiający dopuszcza prowadzenie każdego ze szkoleń przez więcej niż 1 osobę (maksymalnie 2 osoby), przy czym każda z tych osób musi samodzielnie spełniać wszystkie wymagania opisane dla poszczególnych trenerów. - Szkolenia, w odniesieniu od których Zamawiający użył określenia obejmowały swym zakresem, musiały zawierać co najmniej 1 (jeden) moduł dotyczący opisanego zagadnienia. - Szkolenia w odniesieniu od których Zamawiający użył określenia dotyczyły, musiały być w całości poświęcone opisanemu zagadnieniu. - W przypadku, gdy ofertę składają podmioty działające wspólnie warunek wskazany powyżej mogą spełniać łącznie. - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oryginał oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji; 2. pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3. pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy - w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia; 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt. III.3) Ogłoszenia, będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik 3 do Specyfikacji; 5. jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającymi oświadczenie, w którym określono także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.35
- 2 - Program szkoleń (P) - 0.44
- 3 - Publikacje tematyczne trenera (T) - 0.08
- 4 - Zaświadczenia MEN (Z) - 0.13
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy w następujących przypadkach: a. w części dotyczącej sposobów realizacji poszczególnych czynności opisanych w umowie, w przypadku konieczności dostosowania tych zapisów do aktualnych standardów rynkowych lub regulacyjnych wymaganych dla prawidłowego i akceptowalnego poziomu świadczonej usługi; b. w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy; c. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia; d. w zakresie terminu, w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez co rozumie się katastrofalne działania przyrody (np. niezwykłe mrozy), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie) oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne) z wyłączeniem protestów pracowniczych, powodującej konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji usługi przewidzianej w SOPZ, gdy realizacja usługi na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań; e. w przypadku zaistnienia okoliczności, z przyczyn obiektywnych niezależnych od Stron niniejszej umowy, powodujących konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji przedmiotu zamówienia przewidzianego w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, gdy realizacja przedmiotu zamówienia na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych warunków postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań. 2. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w przypadku, gdy okoliczności wskazane powyżej nie są spowodowane działaniem bądź zaniechaniem działania przez Wykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Biuro Rozwoju i Projektów Strategicznych, ul. Polna 50, pok. 601, 00-644 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Warszawska, Biuro Rozwoju i Projektów Strategicznych, ul. Polna 50, pok. 601, 00-644 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 4.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach projektu Podniesienie jakości zarządzania Politechniką Warszawską, nr umowy UDA-POKL-04.01.01-00-100/11-00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.