eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Usługa sprzatania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-19

Pabianice: Usługa sprzatania
Numer ogłoszenia: 13132 - 2015; data zamieszczenia: 19.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411014 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Pabian Med w Pabianicach, ul. Kilińskiego 10/12, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2121921, 2121925, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzatania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości i wykonywanie dezynfekcji w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Pabian-Med w Pabianicach. 2. Budynek SP ZOZ Pabian-Med posiada w swej strukturze: a) Poradnie POZ dla dorosłych i dla dzieci; b) Poradnie specjalistyczne: ginekologiczno -położniczą, laryngologiczną, neurologiczną, dermatologiczną, okulistyczną, psychologiczną, logopedyczna i medycyny pracy ; c) Zakład Rehabilitacji Leczniczej; d) Pracownie diagnostyczne: RTG, EKG, USG, spirometrii, densytometrii; e) Sterylizatornię; f) Pomieszczenia rejestracji; g) Pomieszczenie odpadów medycznych; h) Pomieszczenie brudnej bielizny; i) Pomieszczenia biurowe administracji; j) Portiernia - szatnia; k) Pomieszczenia gospodarcze, w tym warsztat, piwnice, archiwa; l) Ciągi komunikacyjne; m) Toalety Całkowita powierzchnia do sprzątania: 2.795,12 m2 Powierzchnia okien: 573,81 m2 Powierzchnia ścianek szklanych i drzwi przeszklonych: 97,17 m2 3. Wykonanie usługi Wykonawca wykona przy użyciu środków czystości, dezynfekcji, sprzętu, narzędzi, maszyn i urządzeń finansowanych ze środków własnych. 4. Wykonawca zapewni wyposażenie w maty osuszające i wycieraczki (ilość do oceny Wykonawcy po dokonaniu wizji lokalnej obiektu) oraz w bieżące wyposażenie sanitariatów i pomieszczeń podlegających świadczeniu usługi w następujące środki: a) higieniczne: b) ręczniki papierowe, c) papier toaletowy, d) szczotki do toalet e) mydło w płynie, f) odświeżacz powietrza g) kostki do muszli h) płyn do dezynfekcji rąk typu AHD 2000 lub równoważny w gabinetach i) worki foliowe na odpady komunalne, j) worki foliowe na niebezpieczne odpady medyczne (wg kolorów zgodnych z przepisami w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi). 5. Kompleksowe sprzątanie i dezynfekcję wszystkich powierzchni w danej komórce organizacyjnej wykonuje się z częstotliwością zależną od strefy czystości. Wydzielono trzy strefy utrzymania czystości: Strefa I - w skład tej strefy wchodzą pomieszczenia, w których nie są prowadzone żadne działania mające bezpośredni związek z procesem leczenia. Pomieszczenia te nie wymagają dezynfekcji; Strefa II - w skład tej strefy wchodzą pomieszczenia wymagające okresowej dezynfekcji; Strefa III - w skład tej strefy wchodzą pomieszczenia, wymagające przeprowadzania dezynfekcji ciągłej, wysokiego stopnia. 6. Dezynfekcja jest przeprowadzana przy użyciu środków dezynfekcyjnych o spektrum działania dostosowanym do rodzaju zagrożenia epidemiologicznego i rodzaju sprzątanej strefy, spełniających wymogi ustawy o produktach biobójczych. Całkowity zakres usługi zgodnie z zapisami SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.90.00.00 - 91.90.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ba-Za- ZAPART I SYN Sp .j, ul. Kunickiego 9, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 222782,42

  • Oferta z najniższą ceną: 222782,42 / Oferta z najwyższą ceną: 445564,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.