eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla potrzeb OSP w Zagorzycach Górnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Sędziszów Małopolski: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla potrzeb OSP w Zagorzycach Górnych
Numer ogłoszenia: 131294 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, fax 017 2216313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla potrzeb OSP w Zagorzycach Górnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : 1. Parametry techniczne : - samochód fabrycznie nowy, - napęd : na dwie osie (4x4, mechanizm różnicowy), - silnik : wysokoprężny, norma emisji spalin EURO-4, - moc : powyżej 85 KW, - pojemność silnika : powyżej 2600 cm 3 - skrzynia biegów : 5 - biegowa, - układ kierowniczy ze wspomaganiem. 2. Nadwozie : - typ : furgon, - ilość miejsc : minimum 6, - przestrzeń ładunkowa : 5 m 3 - drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierające się o min. 180 0 - drzwi boczne przedziału załogi umieszczone z jednej strony pojazdu otwierane przesuwnie - w przedziale załogi sufitowe okno uchylne, - konstrukcja przedziału dla załogi zapewniająca ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub awaryjnego hamowania, - wyłożenie ścian bocznych i podłogi przedziału ładunkowego blachą aluminiową ryflowaną, - zabudowa wewnętrzna wykonana ze stali w formie półek i podestów pokrytych blachą aluminiową z mocowaniem na sprzęt pożarniczy, - podłoga przedziału załogi i przedziału ładunkowego wyłożona blachą aluminiową ryflowaną - oświetlenie wewnętrzne, - sygnalizacja świetlna i dźwiękowa (belka świetlna na dachu pojazdu z napisem STRAŻ , urządzenie ZURA , lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu zabudowy), - lampy pulsacyjne z przodu pojazdu, - kolor zabudowy ; czerwony RAL 3000, nadkola i zderzaki białe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców : 1) Wykonawca winien dostarczyć wszystkie dokumenty do rejestracji samochodu - zgodnie z prawem o Ruchu Drogowym, 2) Samochód musi posiadać wszystkie parametry zgodne z wymogami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych, 3) Samochód musi posiadać aktualny certyfikat lub pozytywną opinię CNBOP, 4) Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na całość przedmiotu zamówienia, 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udziału podwykonawców w realizacji przedmiotowego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp. 4) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. ( 5) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY 6) zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona, jako akceptacja warunków w niej zawartych. Inne dokumenty : W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia, niezbędną wiedzę oraz doświadczenie i potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca dołączy do oferty wykaz tożsamych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, z podaniem : wartości dostaw, dat wykonania dostaw i nazw zleceniodawców . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (minimum 2 referencje). Dostawy tożsame to dostawy samochodów ratowniczo - gaśniczych o wartości nie mniejszej niż cena brutto jaką Wykonawca zaoferował za wykonanie przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.