eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Wykonywanie usługi odbioru i wywozu nieczystości stałych odpadów komunalno bytowych z kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Mińsk Mazowiecki: Wykonywanie usługi odbioru i wywozu nieczystości stałych odpadów komunalno bytowych z kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131
Numer ogłoszenia: 131291 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 261 553 505, faks 261 553 520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi odbioru i wywozu nieczystości stałych odpadów komunalno bytowych z kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odbioru i wywozu nieczystości stałych komunalno bytowych w pojemnikach Wykonawcy z kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 1131. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 zadania tj: Zadanie nr 1 odbiór i wywóz stałych odpadów komunalno-bytowych niesegregowanych zmieszanych i odpadów stałych komunalno bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131 na terenie m. Mińsk Mazowiecki w kompleksach K-0799 oraz K-6031. Zadanie nr 2 odbiór i wywóz odpadów stałych komunalno bytowych niesegregowanych zmieszanych i odpadów stałych komunalno bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131 na terenie m. Życzyn w kompleksach K-0315 oraz K-507. Zadanie nr 3 odbiór i wywóz odpadów stałych komunalno bytowych niesegregowanych zmieszanych i odpadów stałych komunalno bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez Jednostkę Woskową 1131 na terenie m. Siedlce w kompleksach K-0951 K-0952 K-0955 oraz K-0960. Rodzaj odpadów: niesegregowane odpady komunalne kod 20 03 01 segregowane odpady komunalne szkło kod 20 01 02 tworzywa sztuczne kod 20 01 39 papier kod 20 01 01 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach 3 zadań zgodnie z formularzem ofertowym i cenowym. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, na które Wykonawca może złożyć ofertę na każde zadanie sporządzona będzie oddzielna umowa. Zamawiający wymaga by faktury wystawiane były dla poszczególnych zadań osobno na poszczególne kompleksy. Częstotliwość wywozu nieczystości, ilość wywiezionych nieczystości w czasie trwania umowy oraz ilość pojemników zgodnie dla poszczególnych zadań zostały zawarte w formularzu cenowym odpowiednio dla zadania. Usługa będzie realizowana według faktycznych potrzeb, tak więc liczba wywozów nieczystości stałych może ulec zmianie co do szacowanej ilości wywozów. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia własnych pojemników, wywozu nieczystości stałych z częstotliwością określoną przez Zamawiającego, wskazaną w formularzu cenowym wywozu nieczystości stałych w załączniku nr 2a, 2b oraz załączniku nr 2c. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojemników sprawnych technicznie, zakrytych o wyglądzie estetycznym oraz naprawy pojemników lub ich wymiany na własny koszt w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnego użytkowania lub powstałych z winy Wykonawcy. Zamawiający określił szczegółowe warunki zamówienia, które zostały zawarte w projekcie umowy w załączniku nr 6 do SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające w wysokości do 50 % zamówienia podstawowego na podstawie ust.67 art.1 pkt.6 ustawy Pzp. Dotyczyć to będzie głównie konieczności zwiększenia zapotrzebowania na ilość pojemników na wywóz i składowanie nieczystości stałych, mające odbyć się w latach 2015-2016, których ilość i czasookres nie mogły być przewidziane w momencie przygotowania procedury przetargowej. Informacja o możliwości udzielenia zamówień uzupełniających nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ważną decyzję na prowadzenie działalności związanej z wywozem i składowaniem nieczystości stałych wydanej odpowiednio przez Urząd Miasta Urząd Gminy, w myśl Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 1996r. nr 132, poz. 622 z późn. zmianami Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych dalej zezwoleniami przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Poziom recyklingu - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany istotnych postanowień umownych zgodnie z art.144 PZP w zakresie: Zmian częstotliwości liczby wywozów nieczystości stałych poprzez jej zmniejszenie, zwiększenie lub rezygnację, Zmian ilości oraz miejsca podstawienia pojemnika w ramach danego kompleksu, Zmian organizacyjnych w przypadku restrukturyzacji Jednostek Wojskowych lub ich dyslokacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1131 05-319 Mińsk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 odbiór i wywóz stałych odpadów komunalno bytowych niesegregowanych zmieszanych i odpadów stałych komunalno-bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131 na terenie m. Mińsk Mazowiecki w kompleksach: K-0799 oraz K-6031.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 odbiór i wywóz stałych odpadów komunalno-bytowych niesegregowanych zmieszanych i odpadów stałych komunalno-bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131 na terenie m. Mińsk Mazowiecki w kompleksach: K-0799 oraz K-6031 Szczegółowy opis zamówienia określony w załączniku nr 2A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Poziom recyklingu - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 odbiór i wywóz odpadów stałych komunalno-bytowych niesegregowanych zmieszanych i odpadów stałych komunalno-bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131 na terenie m. Życzyn w kompleksach: K-0315 oraz K-507.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 odbiór i wywóz odpadów stałych komunalno-bytowych niesegregowanych zmieszanych i odpadów stałych komunalno-bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131 na terenie m. Życzyn w kompleksach: K-0315 oraz K-507 Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 2B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Poziom recyklingu - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 odbiór i wywóz odpadów stałych komunalno bytowych niesegregowanych zmieszanych i odpadów stałych komunalno-bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez Jednostkę Woskową 1131 na terenie m. Siedlce w kompleksach K-0951 K-0952 K-0955 oraz K-0960.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 odbiór i wywóz odpadów stałych komunalno-bytowych niesegregowanych zmieszanych i odpadów stałych komunalno-bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez Jednostkę Woskową. 1131 na terenie m. Siedlce w kompleksach K-0951 K-0952 K-0955 oraz K-0960.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Poziom recyklingu - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.