Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-24
Ogłoszenie nr 13126 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Rumia: Zimowe utrzymanie dróg i innych terenów gminnych położonych na terenie Miasta Rumi w podziale na 3 części - zamówienie uzupełniające
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia, krajowy numer identyfikacyjny
52525700000, ul.
ul. Sobieskiego
7,
84230
Rumia, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 719 410, faks
586 796 517, e-mail
zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rumia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i innych terenów gminnych położonych na terenie Miasta Rumi w podziale na 3 części - zamówienie uzupełniające
Numer referencyjny ZP.271.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające dot. Zimowego utrzymania dróg i innych terenów gminnych położonych na terenie Miasta Rumi w podziale na 3 części.
1)Część I - rejon A.
2)Część II - rejon B.
3)Część III - rejon C.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi :
1)dla części I rejon A załącznik nr 6 i 6. 1 do OWU;
2)dla części II rejon B załącznik nr 7 i 7. 1 do OWU;
3)dla części III rejon C załącznik nr 8 i 8.1 do OWU.
3.Wykonawca będzie zobowiązany do samodzielnego podejmowania czynności zimowego utrzymania, w wyniku prowadzonego przez siebie stałego monitoringu warunków atmosferycznych oraz na zgłoszenie wyznaczonych pracowników Urzędu Miasta Rumi lub funkcjonariuszy Straży Miejskiej i Policji w Rumi.
4.W ramach zamówienia należy wykonywać:
1)odśnieżanie w celu utrzymania drożności miejsc objętych umową, w technologii mechaniczno-ręcznej, odśnieżanie mechaniczne wraz z ręcznym odgarnianiem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów,
2)zapobieganie powstawaniu śliskości zimowej i likwidowanie śliskości, poprzez zastosowanie odpowiednich środków chemicznych lub materiałów uszarstniających - ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg i przejść dla pieszych,
3)usuwanie i wywożenie z dróg hałd śnieżnych i błota pośniegowego,
4)oczyszczanie dróg i innych terenów gminnych w sytuacji braku występowania warunków zimowych,
5)oczyszczanie dróg i innych terenów gminnych po przeprowadzonej akcji zimowej.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do OWU.
II.5) Główny kod CPV): 90620000-9,
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2,
90610000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67ust.1pkt6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnieniem formalnym udzielenia przedmiotowego zamówienia jest :
1.Nieprzekraczalny termin 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego, gdyż zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 01.12.2016 r. (umowa nr ZP.272.31.I.2016, ZP.272.31.II.2016, ZP.272.31.III.2016 ).
2.Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przewidział, że zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
3.Zamawiający przewidział udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2016-124830 z dnia 29.09.2016 r. (sekcja II.1.4) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdz. III.
4.Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać tego samego rodzaju prace co w zamówieniu podstawowym. W związku z tym zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
5.Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - nr ZP.271.31.2016. Biorąc pod uwagę powyższe udzielenie przedmiotowego zamówienia jest zasadne i spełnia wszystkie przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.).
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Część Nr 1
Nazwa rejon A
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych SANIPOR Sp. z o. o.,
,
ul. Sportowa 8,
81-300,
Gdynia, kraj/woj.
pomorskie
Część Nr 2
Nazwa rejon B
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o. o.,
,
ul. Dębogórska 148,
84-230,
Rumia, kraj/woj.
pomorskie
Część Nr 3
Nazwa rejon C
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych SANIPOR Sp. z o. o.,
,
ul. Sportowa 8,
81-300,
Gdynia, kraj/woj.
pomorskie
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla budowy ulic na terenie miasta Rumi, z podziałem na części".
- "Rozwój krytycznej infrastruktury społecznej w Rumi - budowa MOPS i Przedszkola, dostosowanie szkoły dla przedszkolaków, więcej pracowników trafi na rynek pracy, z podziałem na części".
- "Układanie płyt drogowych typu YOMB na drogach gruntowych Miasta Rumi w roku 2024."
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.