eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Zimowe utrzymanie dróg i innych terenów gminnych położonych na terenie Miasta Rumi w podziale na 3 części - zamówienie uzupełniające

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-24

Ogłoszenie nr 13126 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.

Rumia: Zimowe utrzymanie dróg i innych terenów gminnych położonych na terenie Miasta Rumi w podziale na 3 części - zamówienie uzupełniające
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia, krajowy numer identyfikacyjny 52525700000, ul. ul. Sobieskiego  7, 84230   Rumia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 719 410, faks 586 796 517, e-mail zamowieniapubliczne@um.rumia.pl Adres strony internetowej (URL): www.bip.rumia.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i innych terenów gminnych położonych na terenie Miasta Rumi w podziale na 3 części - zamówienie uzupełniające
Numer referencyjny ZP.271.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:


Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające dot. Zimowego utrzymania dróg i innych terenów gminnych położonych na terenie Miasta Rumi w podziale na 3 części. 1)Część I - rejon A. 2)Część II - rejon B. 3)Część III - rejon C. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi : 1)dla części I rejon A załącznik nr 6 i 6. 1 do OWU; 2)dla części II rejon B załącznik nr 7 i 7. 1 do OWU; 3)dla części III rejon C załącznik nr 8 i 8.1 do OWU. 3.Wykonawca będzie zobowiązany do samodzielnego podejmowania czynności zimowego utrzymania, w wyniku prowadzonego przez siebie stałego monitoringu warunków atmosferycznych oraz na zgłoszenie wyznaczonych pracowników Urzędu Miasta Rumi lub funkcjonariuszy Straży Miejskiej i Policji w Rumi. 4.W ramach zamówienia należy wykonywać: 1)odśnieżanie w celu utrzymania drożności miejsc objętych umową, w technologii mechaniczno-ręcznej, odśnieżanie mechaniczne wraz z ręcznym odgarnianiem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów, 2)zapobieganie powstawaniu śliskości zimowej i likwidowanie śliskości, poprzez zastosowanie odpowiednich środków chemicznych lub materiałów uszarstniających - ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg i przejść dla pieszych, 3)usuwanie i wywożenie z dróg hałd śnieżnych i błota pośniegowego, 4)oczyszczanie dróg i innych terenów gminnych w sytuacji braku występowania warunków zimowych, 5)oczyszczanie dróg i innych terenów gminnych po przeprowadzonej akcji zimowej. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do OWU.


II.5) Główny kod CPV): 90620000-9,
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90610000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67ust.1pkt6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Uzasadnieniem formalnym udzielenia przedmiotowego zamówienia jest : 1.Nieprzekraczalny termin 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego, gdyż zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 01.12.2016 r. (umowa nr ZP.272.31.I.2016, ZP.272.31.II.2016, ZP.272.31.III.2016 ). 2.Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przewidział, że zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 3.Zamawiający przewidział udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2016-124830 z dnia 29.09.2016 r. (sekcja II.1.4) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdz. III. 4.Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać tego samego rodzaju prace co w zamówieniu podstawowym. W związku z tym zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 5.Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - nr ZP.271.31.2016. Biorąc pod uwagę powyższe udzielenie przedmiotowego zamówienia jest zasadne i spełnia wszystkie przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.).


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Część Nr 1
Nazwa rejon A

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych SANIPOR Sp. z o. o.,  ,  ul. Sportowa 8,  81-300,  Gdynia,  kraj/woj. pomorskie


Część Nr 2
Nazwa rejon B

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o. o.,  ,  ul. Dębogórska 148,  84-230,  Rumia,  kraj/woj. pomorskie


Część Nr 3
Nazwa rejon C

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych SANIPOR Sp. z o. o.,  ,  ul. Sportowa 8,  81-300,  Gdynia,  kraj/woj. pomorskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.