eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego tj. nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica (branża ogólnobudowlana, wod-kan, elektryczna i drogowo-melioracyjna) w zakresie przewidzianym przepisami /Usta



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Szczawnica: Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego tj. nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica (branża ogólnobudowlana, wod-kan, elektryczna i drogowo-melioracyjna) w zakresie przewidzianym przepisami /Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. wraz z późniejszymi zmianami/
Numer ogłoszenia: 13123 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego tj. nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica (branża ogólnobudowlana, wod-kan, elektryczna i drogowo-melioracyjna) w zakresie przewidzianym przepisami /Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. wraz z późniejszymi zmianami/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór jednostki pełniącej nadzór inwestorski przy realizacji robót budowlanych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica (branża ogólnobudowlana, wod-kan, elektryczna i drogowo-melioracyjna) w zakresie przewidzianym przepisami /Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. wraz z późniejszymi zmianami/ 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: Wykonywanie usług : A. Przygotowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla inwestycji dla których nie było wymagane opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w terminie do dwóch tygodni od momentu zgłoszenia Wykonawcy zakresu robót, dla których należy sporządzić ww. opracowania, B. Współpraca z Zamawiającym na etapie prowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót, w tym: przygotowywanie dokumentów formalnych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania, itp. oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych i kosztorysów powykonawczych, Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego tj. w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej nad realizacją inwestycji (szczegóły w SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać ponadto następujące warunki: 2.1. jest osobą posiadającą lub zatrudnia osoby posiadające stosowne uprawnienia: - konstrukcyjno-budowlane, - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - w specjalności drogowej, do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - do sprawowania funkcji inspektorów nadzoru (inspektor nadzoru w ww. branżach), 2.2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 2.3. przynależą do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2.4. posiadają niezbędną wiedzę oraz min. 3-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych, 2.5. posiadają umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, 2.6. są dyspozycyjni, tzn. przeznaczą min. 3 dni robocze w tygodniu na dokonywanie nadzorów inwestorskich oraz 1 dzień na narady koordynacyjne, 2.7. posiadają doświadczenie w nadzorowaniu obiektów: - infrastrukturalnych, (w okresie ostatnich 3 lat nadzorowali minimum 2 zakończonych inwestycji związanych z realizacją sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych oraz minimum 1 zakończoną inwestycję związaną z realizacją sieci elektrycznych i/lub oświetleniowych), - drogowych (w okresie ostatnich 5 lat nadzorowali minimum 2 zakończonych inwestycji związanych z realizacją dróg), - kubaturowych (w okresie ostatnich 3 lat nadzorowali minimum 2 zakończonych inwestycji kubaturowych (budowli), w tym budowy przynajmniej 1 budynku), 2.8. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty załączy następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1 (druk do wypełnienia), b) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - załącznik nr 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (załącznik nr 3) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (załącznik nr 4) potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. a. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6), W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 7 (wg wzoru w SIWZ). Doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia: Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu zadań, na których Wykonawca pełnił zgodnie z SIWZ rozdział VI 2.7 przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie. b) Potencjał kadrowy - załącznik nr 8 (wg wzoru w SIWZ). Sporządzenia i załączenia do oferty oświadczenia o ilości zatrudnionych pracowników na stałe wg stanu na dzień 31.12.2007 r., oraz wykaz pracowników, posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, którym powierzona będzie realizacja zadania, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. c) Sytuacja ekonomiczna i finansowa 1) Załączenia do oferty kopii aktualnego dokumentu (polisy) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł - załącznik nr 9, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103 34-460 Szczawnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103 34-460 Szczawnica pok. sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.