eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa okresowych przeglądów podręcznego sprzętu gaśniczego oraz kontrola stanu technicznego hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-19

Kraków: Usługa okresowych przeglądów podręcznego sprzętu gaśniczego oraz kontrola stanu technicznego hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych.
Numer ogłoszenia: 13122 - 2015; data zamieszczenia: 19.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa okresowych przeglądów podręcznego sprzętu gaśniczego oraz kontrola stanu technicznego hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi okresowych przeglądów podręcznego sprzętu gaśniczego oraz kontrola stanu technicznego hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj oraz ilość posiadanego przez Zamawiającego podręcznego sprzętu gaśniczego- zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Pod pojęciem przeglądu rozumie się kontrole stanu technicznego gaśnic i agregatów gaśniczych, mający na celu stwierdzenie ich sprawności technicznej, zapewniającej ich właściwe działanie w chwili użycia. - Przegląd gaśnic obejmować będzie: - wytypowanie ilości niezbędnej do naprawy w rozbiciu na usługę i rodzaj gaśnic; - naprawa gaśnic; - oznakowanie gaśnic (kontrolka); - sprawdzenie czy mocowanie do ścian jest prawidłowe; - przygotowanie protokołu z przeglądu. 8. Kontrola stanu technicznego hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych obejmować będzie: - Hydranty - pomiar wydajności poboru wody; - sprawdzenie czy nie ma widocznych uszkodzeń; - sprawdzenie czy elementy nie są skorodowane; - sprawdzenie czy instrukcje obsługi są czyste i czytelne; - sprawdzenie czy miejsca umieszczenia są wyraźnie i prawidłowo oznakowane Po dokonaniu powyższych przeglądów hydrant powinien być oznakowany napisem SPRAWDZONE. W przypadku konieczności napraw na hydrancie należy umieścić napis NIECZYNNY i ująć niezbędne prace w sporządzonym protokole. 9. przeglądy podręcznego sprzętu gaśniczego oraz kontrola stanu technicznego hydrantów będzie dokonywana 1 raz w roku, zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 07.06.2010 r. (Dz. U. Nr 109 poz. 719) w sprawie Ochrony przeciw pożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów. 10. Miejsce wykonywania usługi: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o., os. Złotej Jesieni 1 oraz Zakład Opieki Długoterminowej ul. Mickiewicza 7(34-220) Maków Podhalański..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający - stosownie do normy z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, zawartego w ofercie (załącznik nr 2 do SIWZ) Spełnia_nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w ofercie (załącznik nr 2 do SIWZ) Spełnia_nie spelnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w ofercie (załącznik nr 2 do SIWZ) Spełnia_nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w ofercie (załącznik nr 2 do SIWZ) Spełnia_nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w ofercie (załącznik nr 2 do SIWZ) Spęłnia_nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Wraz z ofertą należy złożyć: a) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) b) dokumenty potwierdzające że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (wymienione w pkt VII specyfikacji), c) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 8b specyfikacji, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, e) podpisany i wypełniony załącznik nr 1 do specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrydygier.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o., 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę w formie pisemnej należy złożyć na dzienniku podawczym Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o., pokój nr 238 lub przesłać pocztą.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.