eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › Przebudowa ciągu dróg w ul. Głowackiego oraz Przedwiośnie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Zwiększenie bezpieczeństwa i poprawa komfortu życia w obszarach największej aktywności społecznej w mieście Brzeziny.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Brzeziny: Przebudowa ciągu dróg w ul. Głowackiego oraz Przedwiośnie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Zwiększenie bezpieczeństwa i poprawa komfortu życia w obszarach największej aktywności społecznej w mieście Brzeziny.
Numer ogłoszenia: 131197 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133476 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu dróg w ul. Głowackiego oraz Przedwiośnie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Zwiększenie bezpieczeństwa i poprawa komfortu życia w obszarach największej aktywności społecznej w mieście Brzeziny..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ciągu dróg w ul. Głowackiego oraz Przedwiośnie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Zwiększenie bezpieczeństwa i poprawa komfortu życia w obszarach największej aktywności społecznej w mieście Brzeziny. W ramach zamówienia Wykonawca wykona: 1) Rozbiórkę istniejących krawężników betonowych, 2) Rozbiórkę istniejących chodników i obrzeży betonowych, 3) Rozbiórkę istniejących zjazdów w granicach pasa drogowego, 4) Rozbiórkę skrzyżowania ul. Przedwiośnie z ul. Głowackiego oraz skrzyżowania ul. Głowackiego z ul. Kosmonautów poprzez wymianę warstw konstrukcyjnych, 5) Korekta geometrii skrzyżowań oraz elementów zagospodarowania pasa drogowego w obrębie skrzyżowań poprzez : a. wydzielenie lewoskrętu w ulicy Przedwiośnie w skrzyżowaniu z ul. Głowackiego, b. budowa przejść dla pieszych w azylach (wyspy środkowe jako elementy uspokojenia ruchu przy dojazdach do przejść sztuk 5) w skrzyżowaniach ul. Przedwiośnie z ul Sienkiewicza, ul. Przedwiośnie z ul. Głowackiego, ul. Głowackiego z ul. Kosmonautów, c. wyniesienie tarczy skrzyżowania ul. Głowackiego z ul. Kosmonautów w obrębie przejść dla pieszych jako element uspokojenia ruchu, d. lokalizację przystanków autobusowych (3 sztuki) w zatokach z betonu cementowego o powierzchni 261 m2, e. lokalizację miejsc postojowych (194 sztuki) w zatokach z prefabrykowanej kostki brukowej w układzie prostopadłym i równoległym w ramach dostępności pasa drogowego w tym 5 miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych o łącznej powierzchni 2 377 m2. 6) Korekta lokalizacji istniejących wpustów deszczowych wraz ze studzienkami systemowymi o 500 mm i przykanalikami PCV (sztuk 15), 7) Montaż dodatkowych wpustów deszczowych ze studzienkami systemowymi o 500 mm i przykanalikami PCV w obrębie przejść dla pieszych (10 sztuk), 8) Montaż nowych krawężników betonowych ciężkich 100x30x20 cm na ławie z betonu C12/15, 9) Frezowanie nawierzchni na całej szerokości jezdni, 10) Pomiar wtórnego modułu odkształcenia istniejącej podbudowy na całym odcinku ulic, 11) Ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, 12) Wykonanie regulacji pionowej armatury wod.-kan., telekomunikacyjnej, energetycznej, 13) Wbudowanie siatki stalowej/geokompozytu bitumowanego jako zbrojenia warstw bitumicznych, 14) Ułożenie warstwy ścieralnej z mikronawierzchni/betonu asfaltowego , 15) Montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez : a. Wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej, b. Montaż punktowych elementów odblaskowych w obrębie skrzyżowań, c. Uzupełnienie oznakowania pionowego oraz nowe oznakowanie pionowe dla miejsc postojowych i geometrii skrzyżowań, d. Doświetlenie przejść dla pieszych żółtym światłem pulsacyjnym z podświetlanym znakiem D-6 na wysięgniku (sztuk 7), e. Doświetlenie zatok autobusowych oprawami w technologii LED (3), f. Montaż bariery segmentowej rurowej giętej o 6 cm w obrębie skrzyżowań przy dojściach do przejść dla pieszych (26 mb), g. Usunięcie poza skrajnię ciągu pieszego istniejącego słupa trójnożnego w ul. Przedwiośnie, 16) Budowa chodników z betonowej kostki brukowej (kolor szary): 1 839 m2, 17) Budowa ciągu pieszo-rowerowego z betonowej kostki brukowej (kolor czerwony) z miejscami dla parkowania rowerów: 3 399 m2, 18) Budowa utwardzenia z płyt ażurowych betonowych : 343 m2, 19) Budowa utwardzeń chodnika o wzmocnionej konstrukcji dopuszczającej postój pojazdów osobowych: 263 m2, 20) Przebudowa zjazdów indywidualnych do posesji (kolor grafitowy lub czerwony): 1032 m2, 21) Obsianie trawą zieleńców oraz nasadzenia roślinności niskiej w obrębie terenów zielonych, 22) Montaż stojaków metalowych (sztuk 20) do postoju rowerów. 2. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z: a) posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową (załącznik Nr 8 do SIWZ oraz załącznik Nr 9 do SIWZ), b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 10 do SIWZ), c) pozwoleniem na budowę z dnia 30 września 2013 r.( załącznik Nr 11 do SIWZ), d) przedmiarem robót (załącznik Nr 12 i 13 do SIWZ), e) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, f) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych, g) zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) umożliwienia wstępu na teren budowy i wglądu do dokumentacji budowy przedstawicielom organów do tego uprawnionych; b) zorganizowania i zabezpieczenia terenu robót; c) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu; d) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, w sobotę, niedziele i święta; e) wbudowywania materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881); f) usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.); g) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane; h) zapewnienia sobie we własnym zakresie dostawy wody i prądu w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz ponoszenia kosztów ich zużycia; i) opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu (oznakowania robót lub zamknięcia drogi i organizacji objazdu), wykonanie oznakowania oraz jego utrzymanie w okresie prowadzanych robót. 4. Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz 36 miesięcznej rękojmi (wg art. 558 kc.). Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 5. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/ B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 6.Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały. 7.W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru, dokumenty, o których mowa wyżej mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powyższego ponosi Wykonawca. 8. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. 9. Wykonawca na własny koszt oznaczy i zabezpieczy miejsce wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu. 12.Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót. 13. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w przedmiarze robót występują nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w projekcie służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowe BUD-DROG Stanisława Polus, ul. Zawiła 23, 95-040 Koluszki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1995016,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2440000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2440000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3215204,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.