eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Remont dróg na terenie Oczyszczalni Ścieków z podziałem na zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Chełm: Remont dróg na terenie Oczyszczalni Ścieków z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 131178 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89820 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie Oczyszczalni Ścieków z podziałem na zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg na terenie rozbudowy Oczyszczalni Ścieków z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Remont dróg wewnętrznych na terenie Oczyszczalni Ścieków wraz z wymianą krawężników. Zadanie nr 2 - Wykonanie opasek i chodników na terenie Oczyszczalni Ścieków. 2. Szczegółowy opis oraz zakres robót zwierają: 2.1. Dla Zadania nr 1: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dalej STWiOR - Załącznik nr 1; 2) Przedmiar robót, który służy jedynie do obrazowego i szacunkowego określenia przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1a; 3) Plan sytuacyjny - rysunek 1 - Załącznik 1b (jako dokumentacja projektowa); 4) Wzór umowy (załącznik nr 5). 2.2. Dla Zadania nr 2: 1) STWiOR - Załącznik nr 1c; 2) Przedmiar robót, który służy jedynie do obrazowego i szacunkowego określenia przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1d; 3) Plany sytuacyjne, przekrój - rysunki 1, 2 i 3 - Załączniki nr 1e, 1f i 1g (jako dokumentacja projektowa); 4). Wzór umowy (załącznik nr 5a). 3. Ogólne wymagania dotyczące robót powinny być zgodne ze STWiOR, obowiązującymi przepisami, normami, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy inżynierskiej oraz przepisami o ochronie środowiska, a także poleceniami Inspektora Nadzoru. 3.1. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność ze STWiOR. 4. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać inspekcji terenu, samodzielnej analizy ilości robót oraz ilości użytych materiałów przed złożeniem oferty. Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest określić wartość ryczałtową przedmiotu zamówienia. 5.1. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich elementów/usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi robotami, np.: dostawa materiałów, dojazd i inne niezbędne prace wynikające z wymagań technologii i DIWZ. 6. Wszystkie materiały budowlane powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.). 7. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają wykonawcę. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Towarowa 7, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132986,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110574,20

  • Oferta z najniższą ceną: 110574,20 / Oferta z najwyższą ceną: 150863,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grankrusz Sp. z o.o., ul. Stanisława Moniuszki 3, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93648,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 68880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92206,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.