eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sprzedaż wraz z dostawą materiałów biurowych do Izby Celnej we Wrocławiu, Izby Celnej w Opolu oraz Izby Celnej w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Wrocław: Sprzedaż wraz z dostawą materiałów biurowych do Izby Celnej we Wrocławiu, Izby Celnej w Opolu oraz Izby Celnej w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 131174 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu , ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3705328, faks 71 3435439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą materiałów biurowych do Izby Celnej we Wrocławiu, Izby Celnej w Opolu oraz Izby Celnej w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą materiałów biurowych w asortymencie oraz ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Minimalne parametry materiałów biurowych określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ . 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był: nowy, nieużywany, oraz spełniający minimalne parametry techniczne opisane w SIWZ. 4. Poszczególne asortymenty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być jednorodne w całej dostawie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia próbek materiałów biurowych zaproponowanych w ofercie. 6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały biurowe: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, lub - nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na koszt własny. 7. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia zobowiązany jest udzielić gwarancji odpowiednio: 7.1. na okres co najmniej 12 miesięcy z wyłączeniem: - poz. 33 (opisu przedmiotu zamówienia) dziurkacz biurowy duży - 36 miesięcy, - poz. 49 (opisu przedmiotu zamówienia) kalkulator biurowy - 24 miesiące, - poz. 172 (opisu przedmiotu zamówienia) zszywacz nożycowy - 60 miesięcy, - poz. 173 i 174 (opisu przedmiotu zamówienia) zszywacz - 36 miesięcy, 8. Termin gwarancji o którym mowa powyżej, rozpoczyna się od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołów zdawczo- odbiorczych dostarczonych partii materiałów biurowych. 9. Wartość zamówienia Wykonawca winien podać w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własne ryzyko i własny koszt przedmiot zamówienia w dni powszednie w godzinach od 8oo do 14oo do magazynów mieszczących się odpowiednio: 10.1. Izba Celna we Wrocławiu ul. Karmelkowa 31 Wrocław, 10.2. Izba Celna w Opolu, magazyn w Nysie ul. Otmuchowska 50, 48-300 Nysa: 10.3. Izba Celna w Poznaniu ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji miejsca dostawy w sytuacji zmiany adresu magazynu Odbiorcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia dostarczonych materiałów biurowych w ciągu 2 dni od daty dostawy z zachowaniem n/w terminów na dostawę. 11. Terminy dostaw: 11.1. Izba Celna we Wrocławiu jedna dostawa 12 dni roboczych od daty podpisania umowy. 11.2. Izba Celna w Opolu, magazyn w Nysie ul. Otmuchowska 50, 48-300 Nysa: - I dostawa - 12 dni roboczych od daty podpisania umowy, - II dostawa - do 20 sierpnia 2014r. - III dostawa - do 20 listopada 2014r. 11.3. Izba Celna w Poznaniu: - I dostawa - do 30 czerwca 2014r, - II dostawa - do 30 września 2014r. - III dostawa - do 15 grudnia 2014r. 12. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych ilości sztuk w opakowaniach zbiorczych pod warunkiem, że ogólna ilość (iloczyn) nie ulegnie zmianie. Wówczas Wykonawca musi wskazać oferowaną ilość sztuk w opakowaniu zbiorczym oraz dokonać modyfikacji ilości opakowań wskazanych w formularzu cenowym. W sytuacji braku wprowadzenia zmian przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że oferowane ilości są zgodne ze wskazanymi przez Zamawiającego. Zaoferowane inne opakowania nie mogą być większe niż te, które określone zostały w formularzu cenowym. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia z uwagi na jego złożoność opisane zostało w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 39.29.25.00 - Linijki 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.97.60 - Etykiety 39.26.40.00 - Osprzęt do skoroszytów na akta lub do akt luzem 30.19.21.00 - Gumki 30.19.91.00 - Kalka; papier samokopiujący; zestawy powielające oraz papier bez kalki 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.92.30 - Koperty 30.19.21.60 - Korektory 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.23.74.30 - Markery 39.24.12.00 - Nożyczki 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3.000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). NBP Oddział Wrocław nr 12 1010 1674 0036 6513 9120 0000 z adnotacją : wadium - sprzedaż wraz z dostawą materiałów biurowych nr sprawy: 450000-ILGW-253-20/14 Informacje dodatkowe: 1) Wadium musi być wniesione nie później niż przed upływem składania ofert. 2) Wadium będzie zwrócone (lub zatrzymane) w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej dostawy materiałów biurowych. Wartość zamówienia - dostawy nie może być mniejsza niż 100.000,00zł (brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.