eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. FLORIANA CEYNOWY W WEJHEROWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-15

POZYCJA 13116

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wejherowo: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. FLORIANA CEYNOWY W WEJHEROWIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, do kontaktów: Beata Martyn, Marcin Foryś - tel.: 071 788 94 66, ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, fax 058 5727331, e-mail: beata.martyn@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ceynowahosp.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. FLORIANA CEYNOWY W WEJHEROWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. FLORIANA CEYNOWY W WEJHEROWIE PRZEZ OKRES 36 MIESIĘCY 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca składa wypełniony formularz oferty z określonymi w formularzu przez Zamawiającego wymaganiami. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.30.00.00 - Usługi ubezpieczeń i fundusze emerytalno - rentowe, z wyłączeniem obowiązkowego ubezpieczenia społecznego Kod CPV wg słownika 2008: 66.50.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe i emerytalne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: kompleksowe ubezpieczenie Zamawiającego przez okres 36 miesięcy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 31.03.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: §9 SIWZ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków (art. 22, 24, 89 PZP) 1.Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w ustępie 1 punkt 1.2 wymagane jest posiadanie doświadczenia w zakresie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 10 ust.1 pkt 1.1 SIWZ. 2.2 W zakresie warunku wskazanego w ustępie 1 punkt 1.3 wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń o których mowa w § 10 ust.1 pkt 1.2 SIWZ. 2.3 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w § 10 ust.1.3 SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: §9 SIWZ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków (art. 22, 24, 89 PZP) 1.Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w ustępie 1 punkt 1.2 wymagane jest posiadanie doświadczenia w zakresie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 10 ust.1 pkt 1.1 SIWZ. 2.2 W zakresie warunku wskazanego w ustępie 1 punkt 1.3 wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń o których mowa w § 10 ust.1 pkt 1.2 SIWZ. 2.3 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w § 10 ust.1.3 SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: §10 SIWZ: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu [art. 9 ust. 2 i 3, art. 24, 25 i 26 ust 1 i 4 oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)] 1. Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia: 1.1 Warunki szczegółowe określone §9 ust. 2 pkt. 2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na załączonym do SIWZ formularzu \Oświadczenie Wykonawcy\). 1.2 Warunki szczegółowe określone w §9 ust. 2 pkt. 2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (na załączonym do SIWZ formularzu \Oświadczenie Wykonawcy\). 1.3 Warunki szczegółowe określone w §9 ust. 2 pkt. 2.3 SIWZ - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 2 zarządzenia); b)koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej objętej zamówieniem publicznym (§ 1 ust. 1 pkt 1 zarządzenia). 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1.3 lit. a) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa w oryginałach lub w kopiach opatrzonych napisem \ Za zgodność z oryginałem\ i podpisem osób uprawomocnionych do podpisania oferty. 4.Zamawiający będzie wzywał wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art.26. ust.3 PZP). 5.Zamawiający będzie wzywał także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. CENA (100%) - PAKIET II; CENA (80%) + ZAKRES OCHRONY (20%) - PAKIET I 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl. Opłata: 24,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew 7 dni. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.03.2007, godzina 10:00, sala konferencyjna nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ. 1) Krótki opis: PAKIET I 1.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZOZ. 2.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracodawcy za wypadki przy pracy. 3.Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów. 4.Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia. 5.Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji. 6.Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: PAKIET I 1.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZOZ. 2.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracodawcy za wypadki przy pracy. 3.Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów. 4.Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia. 5.Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji. 6.Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 31.03.2010 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. zakres i jakość proponowanej ochrony ubezpieczeniowej 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW). 1) Krótki opis: PAKIET II: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: PAKIET II: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.