eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa paliw i płynu do spryskiwaczy szyb w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Gdańsku oraz Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Gdańsk: Dostawa paliw i płynu do spryskiwaczy szyb w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Gdańsku oraz Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 131167 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Chłopska 3, 80-362 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5533664, faks 058 5533895.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw i płynu do spryskiwaczy szyb w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Gdańsku oraz Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw i płynu do spryskiwaczy szyb w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Gdańsku oraz Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00 - 23.11.12.00 23.12.11.00 - 23.12.11.00 24.51.30.00 - 24.51.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się złożenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: .spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; .nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; .złożą wymagane przez zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu; .w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; .posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na obrocie paliwami ciekłymi; .zapewnią możliwość bezgotówkowego tankowania paliwa i zakupu płynów do wskazanych przez Zamawiającego samochodów na stacjach paliw Wykonawcy, w tym co najmniej na jednej stacji paliw znajdującej się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. .Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. .Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów. .Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a także, gdy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków bądź też złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia - z zastrzeżeniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU Formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - załącznik nr 1, Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru - załącznik nr 2; Oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru - załącznik nr 3; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 4; Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez wystawcę pełnomocnictwa. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), w tym: 1) Wykonawca składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym w odpowiednim terminie, tj. wskazanym dla danego rodzaju dokumentu W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. w formie konsorcjum) Zamawiający wymaga: 1) złożenia wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożyli dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej jego zakres, strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii); Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) podpisania oferty przez pełnomocnika, 3) złożenia kompletu dokumentów wymaganych przez Zamawiającego; 4) w przypadku oświadczenia, o którym mowa powyżej - w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oświadczenie podpisał pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie gdyż Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne uprawnienia Wykonawców do wykonywania działalności/czynności wchodzących w zakres zamówienia, ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, kwalifikację, wiedzę i doświadczenie, a także ich łączną sytuację ekonomiczną i finansową; - w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oświadczenie podpisał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z postępowania); 5) Zamawiający zawiera umowę z konsorcjum reprezentowanym przez lidera, działającego na podstawie pełnomocnictwa . 6) Odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz z tytułu gwarancji i rękojmi względem Zamawiającego ponosić będzie lider i uczestnicy konsorcjum solidarnie Spółki cywilne 1) Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą, natomiast wspólnicy s.c. w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy) 2) Przedsiębiorcy będący wspólnikami spółki cywilnej mogą złożyć wspólną ofertę, pod warunkiem udzielenia jednemu z nich pełnomocnictwa upoważniającego do reprezentowania ich wobec Zamawiającego w zakresie: -wystawiania faktur -reprezentowania przedsiębiorców w zakresie powstałych spraw wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia 3) W treści pełnomocnictwa powinno być zawarte zrzeczenie się prawa do odwołania pełnomocnictwa przed upływem rękojmi i gwarancji. 4) Odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz z tytułu gwarancji i rękojmi względem Zamawiającego ponosić będą przedsiębiorcy solidarnie 5) Do oferty powinny być dołączone: - w/w pełnomocnictwo - dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez poszczególnych przedsiębiorców warunków i wymogów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na obrocie paliwami ciekłymi - załącznik nr 5; Wykaz posiadanych stacji paliw z podaniem ich lokalizacji, na których Wykonawca prowadzić będzie bezgotówkowy system tankowania paliwa i zakupu płynów do wskazanych przez Zamawiającego samochodów - załącznik nr 6 Opis stosowanego przez Wykonawcę bezgotówkowego systemu tankowania paliwa i zakupu płynów do wskazanych przez Zamawiającego samochodów - załącznik nr7 Wzór umowy stanowiący załącznik nr 8. Zestawienie oferowanych parametrów paliw objętych ofertą- załącznik nr 9..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej, ul.Chłopska 3, 80 - 362 Gdańsk..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej, ul.Chłopska 3, 80 - 362 Gdańsk, kancelaria ogólna ,pok.119..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA PALIW i PŁYNU DO SPRYSKIWACZY SZYB W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH Urzędu Kontroli SKarbowej w Gdańsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PALIW i PŁYNU DO SPRYSKIWACZY SZYB DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH UKS W GDAŃSKU. Zadanie nr 1 1. etylina PB 95 - 10 000 litrów 2. olej napędowy - 5.800 litrów 3. płyn do spryskiwaczy szyb (odporność na zamarzanie do minus 20o C) - 40 sztuk opakowań 5 litrowych...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0, 32.12.11.10-0, 24.51.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA PALIW i PŁYNU DO SPRYSKIWACZY SZYB W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH w Ośrodku Zamiejscowym UKS w Słupsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 a) etylina PB 95 - 4.500 litrów b) olej napędowy - 2.700 litrów c) płyn do spryskiwaczy szyb (odporność na zamarzanie do minus 20o C) - 20 sztuk opakowań 5 litrowych...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0, 23.12.11.00-2, 24.51.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.