Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Zgłobice: Wykonanie przebudowy obiektu mostowego na potoku Olszynka w miejscowości Olszyny w ciągu drogi powiatowej nr 1387 K Siepietnica - Lubaszowa w km.16+241
Numer ogłoszenia: 131161 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach, ul. Zgłobicka 8, 33-113 Zgłobice, woj. małopolskie, tel. 014 6741230, fax 014 6787050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdtarnow.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy obiektu mostowego na potoku Olszynka w miejscowości Olszyny w ciągu drogi powiatowej nr 1387 K Siepietnica - Lubaszowa w km.16+241.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze, rozebranie konstrukcji mostu, rozbiórkę nawierzchni jezdni i przyczółków betonowych, wykopy, umocnienie skarp wykopu i odwodnienie technologiczne, dostawę i montaż konstrukcji przepustu z blach falistych, podbudowę pod nawierzchnię gzyms betonowy, chodnik z krawężnikiem, nawierzchnię, bariery ochronne, otuliny ochronne na dnie rury, gabiony, okładziny skarp z płyt ażurowych, okładziny skarp opaską z siatki i kamienia, wzmocnienie dna cieku narzutem z kamienia, darniowanie i obsianie skarp, oznakowanie poziome, dokumentację powykonawczą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 7500 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy spełniający wymogi ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655) określone w art.22 ust.1, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz a ponadto spełniający następujące warunki: 1.Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności mostowej i legitymującym się aktualnym członkostwem właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego. Kierownik budowy musi posiadać minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami mostowymi w tym wykonanie (budowa, przebudowa) co najmniej 2 obiektów mostowych (przepustów) o konstrukcji stalowej ocynkowanej z blachy falistej. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. (zgodnie z ustawą Prawo Budowlane). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 2. Gwarancja jakości -warunek dodatkowy . Wykonawca musi udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego robót. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych z ofertą dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - na załączniku nr 1 do formularza oferty; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4- 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownik budowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego - na załączniku nr 2 do formularza oferty; 7. Spełnienie warunku określonego w pkt.2 dotyczącego udzielenia stosownej gwarancji jakości na wykonane roboty będzie oceniane na podstawie deklaracji (oświadczenia) Wykonawcy udzielonej w formularzu oferty w sprawie oferowanego okresu gwarancji. Warunek będzie spełniony gdy zaoferowana długość okresu gwarancji jakości nie będzie krótsza niż 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24.05.2006r) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdtarnow.neostrada.pl oraz www.malopolska.pl/bip/tarnowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach, 33-113 Zgłobice ul.Zgłobicka 8. Koszt SIWZ w wersji papierowej : 20 zł + ewentualne koszty przesyłki. Wersja elektroniczna bezpłatnie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie - Zgłobice ul.Zgłobicka 8 sekretariat pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ZGŁOBICE
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- "Obsługa przeprawy promowej na rzece Dunajec w m. Siedliszowice w ciągu drogi powiatowej nr 1305K relacji Szczurowa - Żelichów"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy/rozbudowy DP 1387K w m. Olszyny
więcej: przetargi ZGŁOBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych oraz prowadzących do popegeerowskiej miejscowości Strzykocin wraz z obiektem mostowym
- "Remont Nawierzchni Jezdni i Chodników na Ulicach Akacjowej, Lipowej, Sosnowej, Świerkowej i Wieluńskiej w Galewicach"
- Rozbiórka wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej 4711S ul. Nowopogońska w Czeladzi wraz z budową przejścia podziemnego
- Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1048F w miejscowości Brzeźnica w kierunku na Marcinów
- Przebudowa mostu drewnianego przez rzekę Wel w miejscowości Trzcin Gmina Grodziczno
- "Remont klap najazdowych na moście zwodzonym w m. Dziwnów w ciągu DW 102"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.