eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz systemu informatycznego Impuls EVO.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Kraków: Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz systemu informatycznego Impuls EVO.
Numer ogłoszenia: 131113 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz systemu informatycznego Impuls EVO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz systemu informatycznego Impuls EVO. 2) Przedmiotem zamówienia jest określenie warunków, na jakich Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim zapewniające bieżącą eksploatację systemu informatycznego Eskulap firmy Systemy Informatyczne ALMA z siedzibą w Poznaniu, ul. Lutycka 95, 60-478 Poznań oraz systemu Impuls EVO firmy Biuro Projektowania Systemów Cyfrowych SA ul. Gałeczki 61, 41-506 Chorzów, znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego. 3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch pakietach, tj: Nr pakietu Zakres przedmiotu zamówienia Pakiet I Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap. Pakiet II Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Impuls EVO. 4) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, na zasadach i warunkach określonych w: 4.1) dla Pakietu I: w umowie (załącznik nr 8 do SIWZ) i załącznikach do umowy: - Załącznik nr 1 (A) do umowy - Wykaz Aplikacji (modułów) objętych usługami serwisowymi i nadzoru autorskiego; - Załącznik nr 2 (A) do umowy - Specyfikacja usług serwisowych i nadzoru autorskiego oraz szczegółowe zasady ich realizacji; - Załącznik nr 3 (A)do umowy - Parametry infrastruktury Zamawiającego; - Załącznik nr C do umowy - Oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych i medycznych; - Załącznik nr D do umowy - Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych. 4.2) dla Pakietu II: w umowie (załącznik nr 9 do SIWZ) i załącznikach do umowy: - Załącznik nr 1 (B) do umowy - Wykaz Aplikacji objętych usługami serwisowymi i nadzoru autorskiego; - Załącznik nr 2 (B) do umowy - Specyfikacja usług serwisowych i nadzoru autorskiego oraz szczegółowe zasady ich realizacji; - Załącznik nr 3 (B) do umowy - Parametry infrastruktury Zamawiającego; - Załącznik nr C do umowy - Oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych i medycznych; - Załącznik nr D do umowy - Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych. 5) Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach - gdzie część stanowią pakiety wg. podziału powyżej. 6) Wykonawca zobowiązuje się przy uwzględnieniu zawodowego charakteru swej działalności, świadczyć usługi stanowiące przedmiot zamówienia ze szczególną starannością i w zgodzie ze standardami branżowymi przyjętymi dla podobnych usług, przy uwzględnieniu specyfiki działalności Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność oraz czynności objęte przedmiotem zamówienia nie wymagają posiadania specjalnych uprawnień. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże się: Dla Pakietu I: posiadaniem doświadczenia w zakresie realizacji, co najmniej dwóch usług, których przedmiotem był/jest serwis systemu Eskulap o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. brutto każda usługa, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Dla Pakietu II: posiadaniem doświadczenia w zakresie realizacji, co najmniej dwóch usług, których przedmiotem był/jest serwis systemu Impuls EVO o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. brutto każda usługa, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) przedłoży dowody czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, którymi są: 2.1) poświadczenie, 2.2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) i dowodów, o których mowa w pkt. 2) powyżej, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ), Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Czas usunięcia awarii - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej oraz wyraźnej woli Stron, pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian, o których mowa w ust. 3 poniżej. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) zmiany przywoływanych w Umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu Umowy), 2) zmiany wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, 3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynikłej ze zmiany właściwych przepisów do wartości miesięcznego zryczałtowanego wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT według stawki obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego; 4) zawieszenie realizacji umowy lub rozwiązanie umowy - w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienia siły wyższej, ogłoszenia upadłości Wykonawcy, utraty przez Wykonawcę autoryzacji producentów uprawniających do świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy, 5) zmiana po którejkolwiek ze stron osób odpowiedzialnych za realizację umowy lub osób uprawnionych do wprowadzania Zgłoszeń Serwisowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, 30-393 Kraków - Budynek nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, 30-393 Kraków - Budynek nr 28, Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, na zasadach i warunkach określonych w: 1) dla Pakietu I: w umowie (załącznik nr 8 do SIWZ) i załącznikach do umowy: - Załącznik nr 1 (A) do umowy - Wykaz Aplikacji (modułów) objętych usługami serwisowymi i nadzoru autorskiego; - Załącznik nr 2 (A) do umowy - Specyfikacja usług serwisowych i nadzoru autorskiego oraz szczegółowe zasady ich realizacji; - Załącznik nr 3 (A)do umowy - Parametry infrastruktury Zamawiającego; - Załącznik nr C do umowy - Oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych i medycznych; - Załącznik nr D do umowy - Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Czas usunięcia awarii - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Impuls EVO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Impuls EVO. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, na zasadach i warunkach określonych w: 1) dla Pakietu II: w umowie (załącznik nr 9 do SIWZ) i załącznikach do umowy: - Załącznik nr 1 (B) do umowy - Wykaz Aplikacji objętych usługami serwisowymi i nadzoru autorskiego; - Załącznik nr 2 (B) do umowy - Specyfikacja usług serwisowych i nadzoru autorskiego oraz szczegółowe zasady ich realizacji; - Załącznik nr 3 (B) do umowy - Parametry infrastruktury Zamawiającego; - Załącznik nr C do umowy - Oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych i medycznych; - Załącznik nr D do umowy - Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Czas usunięcia awarii - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.