eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Remont i przebudowa DS. nr 1 ,Filon Politechniki Świętokrzyskiej w zakresie pomieszczeń i instalacji wewnętrznych wraz z elementami zagospodarowania terenu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Kielce: Remont i przebudowa DS. nr 1 ,Filon Politechniki Świętokrzyskiej w zakresie pomieszczeń i instalacji wewnętrznych wraz z elementami zagospodarowania terenu
Numer ogłoszenia: 131113 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96567 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Świętokrzyska, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3424150, faks 041 3443874,041 3424140.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa DS. nr 1 ,Filon Politechniki Świętokrzyskiej w zakresie pomieszczeń i instalacji wewnętrznych wraz z elementami zagospodarowania terenu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Remont i przebudowę DS. nr 1 Filon Politechniki Świętokrzyskiej w zakresie pomieszczeń i instalacji wewnętrznych wraz z elementami zagospodarowania terenu 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez MFA Biuro Architektoniczne, 25-353 Kielce, ul. Wesoła 46/3; pn. PRZEBUDOWA SZEŚCIU BUDYNKÓW DOMÓW STUDENTA POLITECHNIKI ŚWIĘTOKRZYSKIEJ POLEGAJĄCA NA DOBUDOWIE ZEWNĘTRZNYCH KLATEK SCHODOWYCH, TERMOMODERNIZACJI ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH I STROPODACHÓW ORAZ REMONCIE POLEGAJĄCYM NA MODERNIZACJI POMIESZCZEŃ I INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH, w skład której wchodzą : A) PROJEKTY: - DS. 1 - FILON Projekt Architektoniczno-Budowlany Cz. I - Architektura, - DS. 1 - FILON Projekt Wykonawczy Cz. III - Instalacje sanitarne (woda zimna i ciepła, kanalizacja sanitarna, gaz, wentylacja mechaniczna), - DS. 1 - FILON Projekt Architektoniczno-Budowlany Cz. IV - Instalacje wentylacji oddymiającej, - DS. 1 - FILON Projekt Architektoniczno-Wykonawczy Cz. V - Instalacje elektryczne, - DS. 1 - FILON Projekt Wykonawczy Zamienny Cz. V - Instalacje elektryczne (okablowanie strukturalne), - DS. 1 - FILON Projekt Architektoniczno-Budowlany Cz. VI - Instalacje teletechniczne - IT, - DS. 1 - FILON Projekt Zagospodarowania terenu, B) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT: - DS. 1 - FILON Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Branża architektoniczna, konstrukcyjna oraz zagospodarowania terenu, - DS. 1 - FILON Cz. III- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - wewnętrzne instalacje sanitarne, - DS. 1 - FILON Cz. IV- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót -instalacje wentylacji oddymiającej, - DS. 1 - FILON Cz. V - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - instalacje elektryczne, - DS.1 - FILON Cz. V - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - instalacje elektryczne (okablowanie strukturalne), - DS.1 - FILON Cz. VI - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót instalacje teletechniczne, C) OPIS ZAKRESU ROBÓT - stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ (załącznik nr 2) nie stanowią elementu dokumentacji projektowej. Przedmiary mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. W związku z tym, zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na miejscu budowy i jego otoczenia oraz uzyskania wszystkich niezbędnych w ocenie Wykonawcy dodatkowych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty . 4. Jeżeli, w dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót Zamawiający wskazuje dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub po-chodzenie to, wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. W stosunku do tych materiałów, wyrobów i urządzeń Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń z tym zastrzeżeniem, iż oferowane produkty będą posiadały parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż te, określone przez Zamawiającego (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). 5. Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych ma obowiązek wskazać w ofercie jakie konkretnie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Wykonawca wskazuje je w kosztorysie ofertowym stanowiącym część składową oferty lub w odrębnym dokumencie załączonym do oferty. Oferując materiały równoważne Wykonawca dokonuje ich szczegółowego opisu i określa parametry techniczne. Parametry techniczne i jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń równoważnych muszą być zgodne z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy. 6. W przypadku, gdy okaże się w toku wykonywania przedmiotu zamówienia, że zastosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na te zmiany zgodę Zamawiającego i projektanta oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. W przypadkach uzasadnionych rodzajem wprowadzonych zmian , po analizie zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta oraz inspektora nadzoru Zamawiający będzie uprawniony do modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy. Skutki przeprojektowania nie mogą powodować zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy oraz wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 7. Jeżeli, dostarczona przez Zamawiającego dokumentacja projektowa będzie zawierała wady, które uniemożliwią prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym Zamawiającego na piśmie. W zawiadomieniu należy wskazać rodzaj, charakterystykę wady, wpływ wad na wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający dokona analizy zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta, inspektora nadzoru gdy uzna, iż wady mają znaczący wpływ na wykonanie przedmiotu umowy będzie uprawniony do modyfikacji sposobu świadczenia przez Wykonawcę, w taki sposób aby zrealizowany był cel umowy z zachowaniem obowiązujących przepisów. Dokonując modyfikacji sposobu świadczenia, strony wyodrębnią: a. roboty zamienne, przez które rozumie się roboty, które Wykonawca wykona w zamian robót zawartych w pierwotnej dokumentacji projektowej, b. roboty zaniechane, przez które rozumie się roboty objęte pierwotną dokumentacją, których wykonanie stało się zbędne. 8. W przypadku gdy nastąpi konieczność istotnej modyfikacji sposobu świadczenia w okolicznościach wskazanych w pkt. 6 i 7 strony dokonają zmiany umowy w formie aneksu. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy a nie dłuższy niż 72 miesiące. Wykonawca w ofercie wskazuje okres na jaki udziela gwarancji. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wad i usterek, które ujawnią się w okresie gwarancji , na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia wad i usterek przez Zamawiającego. W ramach gwarancji Wykonawca dokonuje także bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych z częstotliwością nie mniejszą niż 1 raz w roku kalendarzowym. W przypadku, gdy Wykonawca nie usunie wad i usterek w terminie, Zamawiający jest uprawniony do naliczania kar umownych z tego tytułu zgodnie z postanowieniami umowy. Jeżeli, opóźnienie w usunięciu wad lub usterek przekracza 30 dni od dnia wezwania do ich usunięcia Zamawiający jest uprawniony do usunięcia ich na koszt Wykonawcy, przy użyciu osób trzecich, bez utraty praw wynikających z gwarancji lub rękojmi. Kosztami z tytułu zastępczego usunięcia wad i usterek Zamawiający obciąża Wykonawcę. Niezależnie od gwarancji Zamawiający jest uprawniony do realizacji praw z tytułu rękojmi. Okres rękojmi wydłuża się na okres równy okresowi gwarancji. Rękojmia jest realizowana na zasadach przewidzianych w Kodeksie cywilnym dla umów dotyczących sprzedaży rzeczy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.24.00 - 45.32.24.00 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.21 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Instalacyjno - Budowlane KOMPENS Ignacy Majewski, ul. Łazy 31, 25-677 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4266494,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3618296,92

  • Oferta z najniższą ceną: 3618296,92 / Oferta z najwyższą ceną: 4806005,65

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.