eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunów › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY W KUNOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-04

Kunów: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY W KUNOWIE
Numer ogłoszenia: 131084 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Kunowie , ul. Warszawska 45B, 27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2611356, 2613174, 2611358, faks 041 2611356, 2613174, 2611358.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY W KUNOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadaia będą wykonywane roboty remontowe zwiazane z termomodernizacją budynku Urzędu w Kunowie. Zakres robót na w/w zadaniu został szczegółowo określony w przedmiarze robót i obejmuje wykonanie n/w roboty: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie izolacji termicznej, wykonane okładziny tynkarskiej, wykonanie krycia dachu, obróbki blacharskie, instalacja odgromowa, wykonanie izolacji dachu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.26.14.10 - Izolowanie dachu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 25.000,00 zł w terminie do dnia przetargu tj. 25 maja 2009 r - godz.10.00 Wadium może być wnoszone w: -pieniądzu w formie - przelewu bankowego na konto Nr 54 8507 0004 2001 0016 3864 0065 w BS Ostrowiec *. -poręczeniach oraz gwarancjach bankowych (mających ważność 30 dni od daty składania oferty), gwarancjach ubezpieczeniowych *. * Oferent zobowiązany jest: złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kasie Urzędu, natomiast do oferty dołączyć kopię złożonego dokumentu, Dokument gwarancji powinien stanowić bezwarunkową gwarancje płatności na pierwsze żądanie zamawiającego a treść gwarancji powinna odpowiadać zapisom art.46 ust.4 a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz muszą mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 5.wniosą wadium Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona na zasadzie /spełnia /nie spełnia/ w oparciu o analizę dokumentów w pkt. 6 SIWZ. Na podstawie art. 87 ust 1 Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści składanych ofert. Zamawiający uzna za ważne tylko te oferty które zawierać będą wszystkie wymagane dokumenty i zostaną sporządzone zgodnie z wymogami SWIZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 SWIZ Wykonawca dołączy niżej wymienione dokumenty i oświadczenia : - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót - dokument rejestracji firmy z określeniem podmiotu działalności (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej , że Oferent jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym-oryginał lub potwierdzona kserokopia) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę. - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników. - wykaz - kierownictwa i kluczowych pracowników którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia. - wykaz robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich 5 lata, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich terminowe i należyte wykonanie, - aktualne zaświadczenie z: (oryginał lub potwierdzona kserokopia) ZUS / KRUS (o braku zaległości składek na ubezpieczenia społeczne) wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; Urząd Skarbowy (o braku zaległości podatkowych) - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert(Dla wykonawców którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu należy dostarczyć dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r ) -opinia banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 800 000,00 - oświadczenie, że oferent spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zaakceptowanie warunków umowy (oświadczenie o akceptacji + projekt umowy): - Dowód wniesienia wadium - Informacja o podwykonawcach (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kunow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem: Referat Techniczno-Inwestycyjny Urząd Miasta i Gminy Kunów ul. Warszawska45b 27-415 Kunów, pokój 301.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Miasta i Gminy w Kunowie , 27-415 Kunów ul Warszawska 45b-sekretariat pok.210.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.