eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Zniesienie barier architektonicznych w budynku Miejskiego Przedszkola Światełko w Ełku przy ul. Toruńskiej 8a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Ełk: Zniesienie barier architektonicznych w budynku Miejskiego Przedszkola Światełko w Ełku przy ul. Toruńskiej 8a
Numer ogłoszenia: 131029 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109755 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zniesienie barier architektonicznych w budynku Miejskiego Przedszkola Światełko w Ełku przy ul. Toruńskiej 8a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zniesienie barier architektonicznych oraz remont kuchni w budynku Miejskiego Przedszkola Światełko w Ełku przy ul. Toruńskiej 8a. Prace budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Zakres robót obejmuje: 1)Budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych, 2)Przebudowę wejścia do budynku, 3)Przebudowę łazienki o powierzchni 11,4m2, 4)Remont pomieszczeń kuchni o powierzchni 40,3m2, 5)Wykonanie utwardzonych nawierzchni z kostki betonowej bez fazowej, kolorowej, 6)Rekultywację terenów zielonych po wykonanych pracach, Prace polegać będą na wykonaniu następujących elementów: Branża budowlana: 1)prac przygotowawczych na placu budowy, 2)robót rozbiórkowych, między innymi: posadzek (wykładzin, płytek PCV i terakoty), skucie tynków i glazur, nawierzchni utwardzonych, 3)wykonaniu nowych tynków, 4)wykonaniu wykończenia ścian wewnętrznych (szpachlowanie, malowanie, układanie glazury itp.) 5)wykonaniu podłóg z wykładzin, terakoty, 6)zamurowaniu otworów drzwiowych, 7)wymianie stolarki drzwiowej, 8)odtworzeniu wypraw elewacyjnych, 9)wykonaniu wykopów, 10)wykonywaniu ław fundamentowych żelbetowych wraz z izolacjami przeciwwilgociowymi, 11)wykonaniu podjazdu i schodów, 12)wykonaniu nowych balustrad z elementów stalowych, ocynkowanych, 13)wykonaniu nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej grubości 6cm w obrzeżu betonowym 6x25x100cm, 14)wykonaniu zieleni (rekultywacja trawników). Branża elektryczna: 1)demontażu istniejącej instalacji elektrycznej, 2)wykonaniu nowej instalacji elektrycznej, 3)wykonaniu kontrolnych pomiarów instalacji elektrycznej, Branża sanitarna: 1)przebudowie instalacji wod-kan. oraz c.o., 2)dostawie i montażu elementów wyposażenia, Uwaga: Elementy z demontażu nadające się do ponownego użytku wykonawca przekaże Użytkownikowi obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót, projekt budowlany oraz SST stanowiące integralną część SIWZ. Załączony przedmiar robót określa zakres robót planowanych do wykonania zamówienia. Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonego na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez kierownika budowy i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. Jeżeli w toku wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych będących podstawą do obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego, Wykonawca za zgodą Zamawiającego może żądać dodatkowego wynagrodzenia. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych. Zawarte w projektach, SST i przedmiarach ewentualnie nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma takie same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w przedmiarze, projekcie i specyfikacji oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku zastosowania innych odpowiedników rynkowych, na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta , zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadały niezbędna atesty i dopuszczenia do użytkowania. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Gwarancja 36 miesięcy od daty odbioru końcowego Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000 PLN...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • R.M. Dobre Budownictwo Ryszard Molenda, ul. Mickiewicza 34/19, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97597,07

  • Oferta z najniższą ceną: 97597,07 / Oferta z najwyższą ceną: 97597,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.