eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Suwałk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Suwałki: Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Suwałk
Numer ogłoszenia: 131027 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69283 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, faks 87 565 99 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Suwałk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Suwałk. 2. Wykonawca oprócz co miesięcznej konserwacji urządzeń sygnalizacji świetlnej zobowiązany będzie do wykonywania dodatkowych prac niezwiązanych z wynagrodzeniem ryczałtowym tj. napraw po szkodach komunikacyjnych, aktach wandalizmu oraz innych zdarzeniach losowych niezależnych od Zamawiającego. 3. Prace dodatkowe niezwiązane z wynagrodzeniem ryczałtowym (naprawy po szkodach komunikacyjnych, aktach wandalizmu itp.), każdorazowo określać będzie Zamawiający. 4. Rozliczanie prac, o których mowa w pkt 3, odbywać się będzie na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego kosztorysu powykonawczego, sporządzonego na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie przetargowej. Do kosztorysu Wykonawca winien załączyć kserokopie faktur za wykorzystane do naprawy materiały o wartości powyżej 50 zł netto. 5. Naprawy, o których mowa w pkt 3, które nie zostały przewidziane w kosztorysie inwestorskim (załącznik nr 2b do SIWZ), będą rozliczane powykonawczo na podstawie składników cenotwórczych zawartych w kosztorysie ofertowym. Do kosztorysu Wykonawca winien załączyć kserokopie faktur za wykorzystane do naprawy materiały o wartości powyżej 50 zł netto. 6. Prace dodatkowe, o których mowa w pkt 3, winne być wykonane maksymalnie w terminie do 2 dni od dnia zlecenia, przy czym drobne naprawy lub - w razie potrzeby - zabezpieczenie uszkodzonej sygnalizacji świetlnej winno nastąpić w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego lub inną jednostkę uprawnioną. 7. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na wymienione elementy sygnalizacji świetlnej. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania dni i godzin prac na kluczowych dla układu komunikacyjnego miasta Suwałk ulicach. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy dokonywanie co najmniej 2 razy dziennie, rutynowych przeglądów pracy i stanu technicznego urządzeń sygnalizacji na każdym skrzyżowaniu i przejściu dla pieszych. 10. Zadaniem Wykonawcy będzie przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnej oraz podejmowanie natychmiastowych działań w kierunku usunięcia przyczyn i likwidacji skutków. 11. Wykonawca zagwarantuje pełną całodobową dyspozycyjność każdego dnia obowiązywania umowy, także w niedziele, święta oraz pozostałe dni wolne od pracy. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. 13. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy - załącznik nr 11 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TELKOP Tomasz Lutyński, Biała Woda 59, 16-402 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 862251,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 612666,95

  • Oferta z najniższą ceną: 612666,95 / Oferta z najwyższą ceną: 932161,65

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.