eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przebudowa pomieszczeń w Klinice Kardiologii na Pracownię Elektrofizjologii - implantacji stymulatorów i defibrylatorów serca w SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-21

Szczecin: Przebudowa pomieszczeń w Klinice Kardiologii na Pracownię Elektrofizjologii - implantacji stymulatorów i defibrylatorów serca w SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 131017 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie , Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń w Klinice Kardiologii na Pracownię Elektrofizjologii - implantacji stymulatorów i defibrylatorów serca w SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pomieszczeń w Klinice Kardiologii na Pracownię Elektrofizjologii - implantacji stymulatorów i defibrylatorów serca. Przebudowa ma na celu stworzenie pracowni dla potrzeb cyfrowego aparatu rentgenowskiego z ramieniem C. Adaptacja istniejących pomieszczeń na pracownię jw. powoduje konieczność wyburzenia dwóch ścian działowych, wymurowania ścianki wydzielającej aneks mycia oraz likwidację otworu drzwiowego. Ponadto w pomieszczeniach wykonać należy wentylację mechaniczną nawiewno - wywiewną przy założeniu wykonania czerpni ściennej i wykorzystanie wentylacji grawitacyjnej dla potrzeb wyciągu. W pomieszczeniach wykonane będą szczelne stropy podwieszone. Okładziny ścienne z płytek (glazura) natomiast na posadzkach wykładzina rulonowa PCV przewodząca. Stolarka okienna pozostaje bez zmian. Wymianie podlegać będą drzwi na spełniające wymagania ochrony radiologicznej Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: I. Roboty budowlane - wyburzenie ścian działowych i postawienie nowej ścianki - doprowadzenie tynków do IV kategorii - licowanie ścian płytkami glazurowanymi - położenie wykładziny elektroprzewodzącej na posadzce - wymiana drzwi na spełniające wymogi ochrony radiologicznej II. Roboty instalacyjne: - wymiana instalacji wody zimnej i ciepłej do istniejących pionów - wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej od istniejących pionów do projektowanych urządzeń - wymiana grzejnika na nowy - położenie instalacji próżni i tlenu - zasilenie z instalacji biegnących na korytarzu III. Instalacje elektryczne: - oświetleniowa podstawowa rezerwowana i nie rezerwowana - instalacja lampy bezcieniowej - instalacja lampy bakteriobójczej - instalacja oświetlenia ostrzegawczego - instalacja gniazd rezerwowana i nie rezerwowana - baterie czujek ruchu - instalacja wyrównawcza - ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym - sieć strukturalna IV. Instalacja wentylacji - wentylacja mechaniczna pomieszczeń nawiewna - wentylacja mechaniczna wywiewna - zakup i montaż nawilżacza parowego - izolacja kanałów Załączona do SIWZ dokumentacja zawiera wszystkie niezbędne opracowania branżowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera poniżej wymieniona dokumentacja projektowa (projekty wykonawcze) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: 1. Projekt architektoniczno - technologiczny 2. Projekt instalacji sanitarnych 3. Projekt instalacji elektrycznych 4. STWIOR - Roboty budowlane i wykończeniowe 5. STWIOR w zakresie instalacji elektrycznych 6. STWIOR w zakresie instalacji sanitarnych 7. Przedmiary budowlane i wykończeniowe 8. Przedmiary w zakresie instalacji elektrycznych 9. Przedmiary w zakresie instalacji sanitarnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie 2.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wymaga dodatkowych warunków odnośnie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca ma obowiązek posiadania uprawnień niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia. W tym zakresie wystarczy złożenie oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem wykonanie prac ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych zbliżonych do określonych projektem technicznym o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. WAŻNE: Jeżeli Wykonawca na dowód wykonania robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowego ich ukończenia przedkłada referencje, to dokument ten powinien być podpisany przez dyrektora względnie zastępcę dyrektora, a w spółkach prawa handlowego przez co najmniej jednego członka zarządu (bądź prokurenta). W przypadku przedłożenia referencji podpisanych przez inne osoby niż wyżej wymienione Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że osoby które podpisały referencje były do tego uprawnione.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wymaga dodatkowych warunków odnośnie potencjału technicznego. Wykonawca ma obowiązek posiadania potencjału technicznego niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia. W tym zakresie wystarczy złożenie oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń bądź - po jednej osobie posiadającej uprawnienie do kierowania robotami w każdej z branż : ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz przedłożenia: 1. Wykazu osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i posiadanych uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. Oświadczenia, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia określone w pkt VII ppkt 1.3 SIWZ, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej -Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał wysokość posiadanych środków finansowych bądź zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł oraz załączył następujące dokumenty: 1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie będzie mógł przedstawić dokumentów wymienionych w ppkt 1, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunku opisanego w pkt VII SIWZ ppkt 1.4. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust 1 pkt 4 PZP) określonego w pkt VII SIWZ ppkt 1.4 polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b)PZP, zobowiązany jest do przedłożenia informacji, o której mowa w ppkt 1 dotyczącej tych podmiotów. UWAGA Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.. Szczegółowy kosztorys w formie papierowej i elektronicznej 2. UWAGA Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy dopuszczalna jest jedynie w przypadku: a) konieczności zlecenia Wykonawcy na podstawie art. 67 ust 1 pkt 5 PZP wykonania robót dodatkowych bądź zamiennych, których wykonanie ma wpływ na warunki realizacji umowy b) zmian umowy obejmujących obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy bądź innych zmian korzystnych dla Zamawiającego , c) opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy placu budowy d) w przypadku, gdy zmiany dotyczą nieistotnych postanowień umowy tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenia zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ZP/220/32/10
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej: www.spsk2.pam.szczecin.pl lub al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin Dział Zamówień Publicznych Budynek Działu Technicznego pok. nr 11 koszt -122 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 10:30, miejsce: al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13 (Sekretariat), budynek C (Budynek Administracji )..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.