eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżysko-Kamienna w roku 2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Skarżysko-Kamienna: Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżysko-Kamienna w roku 2014
Numer ogłoszenia: 131008 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżysko-Kamienna w roku 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6 do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących zał. Nr 8 do SIWZ. Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem Strefy VI opisuje zał.3-2 i 5/6, natomiast dla Strefy I - V : zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5/1 do 5/5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań tj.: 1. Zadanie Nr 1 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa I 2. Zadanie Nr 2 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa II 3. Zadanie Nr 3 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa III 4. Zadanie Nr 4 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa IV 5. Zadanie Nr 5 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa V. 6. Zadanie Nr 6 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa VI. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert przez jednego Wykonawcę maksymalnie na dwa zadania. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 2. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. ); ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. ), ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm. ), uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko - Kamienna. Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 77313000-7 Usługi utrzymania parków 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych.; 77314100-5 Usługi w zakresie trawników; 77342000-9 przycinanie żywopłotów; 77300000-3 usługi ogrodnicze.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - 50 % wartości zamówienia podstawowego - polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień .

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 10

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie - a zwłaszcza aby wykazali,że wykonali usługi , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wkonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane nalezycie tj. dla Zadania Nr 1 - co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu parków miejskich lub obejmującej w swym zakresie utrzymanie parku o wartości co najmniej 20.000,00 zł. brutto - co najmniej trzy usługi polegające na utrzymaniu zieleni miejskiej w okresie wegetacyjnym roślin oraz pielęgnacji nasadzeń roślin ozdobnych o wartości minimum co najmniej 85.000,00 zł. brutto każda; Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie dla Zadania Nr 2, 3, 4 i 5 - co najmniej trzy usługi polegające na utrzymaniu zieleni miejskiej w okresie wegetacyjnym roślin o wartości minimum 35.000,00 zł. brutto każda. Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie dla Zadania Nr 6 - co najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu i pielęgnacji rabat lub gazonów kwiatowych o wartości minimum 85.000,00 zł. brutto każda. Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu prac /doświadczenie zawodowe / zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 6 do SIWZ ( odpowiednio do zadania ) oraz dowodu dot. czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku gdy Zamawiający - jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane usługi wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania przedmiotowych dowodów. Jeżeli w/w wykaz lub dowody, o których mowa powyżej będą budzić wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu będzie wynikało, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Zadań : 1,2,3,4,5, i 6 Potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 10

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla Zadania Nr 1 i 6 a. dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wskażą: - co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialną za świadczone usługi legitymującą się kierunkowym przygotowaniem zawodowym ogrodniczym co najmniej na poziomie średnim oraz posiadającą minimum 36 miesięczne (3letnie) doświadczenie - zatrudnienie - przy utrzymaniu zieleni. dla Zadania Nr 2,3,4 i 5 a. dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wskażą co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - co najmniej jedna osoba legitymująca się kierunkowym przygotowaniem zawodowym ogrodniczym, co najmniej na poziomie średnim , Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 7 (odpowiednio do zadania ) do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Zadań : 1,2,3,4,5, i 6 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 10

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5. Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów. (wzór - zał. nr 9 ) Wymagana forma dokumentu - oryginał b) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zadanie I-V 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych usług w zakresie poszczególnych rodzajów prac składających się na przedmiot zamówienia, przy zachowaniu ogólnej wartości umowy. 5. Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych, warunków wegetacji roślin, warunków pogodowych. 2. Zmiana umowy jest możliwa, z zastrzeżeniem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionym zakresie: a) ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu lub nr rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany, c) osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialną. d) Zamawiający dopuszcza zmianę ilości zlecanych usług w zależności od potrzeb wynikających z warunków wegetacji roślin, nietypowych warunków wegetacyjnych lub pogodowych, czasowym zajęciem części terenów przez innych użytkowników, zmniejszeniem zakresu koniecznych do wykonania prac., trwałym wyeliminowaniem pewnych elementów wyposażenia terenów zieleni, na wskutek wandalizmu bądź kradzieży, e) Zamawiający w przypadku zmiany warunków atmosferycznych powodujących, że wykonanie umowy staje się niemożliwe ( np. mróz, opady śniegu ) zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia lub rozwiązania umowy przed upływem okresu jej obowiązywania. f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia lub rozwiązania umowy przed upływem okresu jej obowiązywania z uwagi na sytuację finansową Zamawiającego, g) Zmiany dotyczące podwykonawcy: W przypadku nie wskazania w ofercie części zamówienia przewidzianej do powierzenia podwykonawcy, lub zmiany wskazanej w ofercie części przewidzianej do powierzenia podwykonawcy Zamawiający dopuszcza zmianę w tym zakresie pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian. Zadanie VI 7. W przypadku zmiany warunków atmosferycznych powodujących, że wykonanie umowy staje się niemożliwe (np. mróz, opady śniegu) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia lub rozwiązania umowy przed upływem okresu jej obowiązywania - skutkuje to aneksem do niniejszej umowy. 2. Zmiana umowy jest możliwa, z zastrzeżeniem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionym zakresie: a) ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu lub nr rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany, c) osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialną. d) Zamawiający w przypadku zmiany warunków atmosferycznych powodujących, że wykonanie umowy staje się niemożliwe ( np. mróz, opady śniegu ) zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia lub rozwiązania umowy przed upływem okresu jej obowiązywania. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia lub rozwiązania umowy przed upływem okresu jej obowiązywania z uwagi na sytuację finansową Zamawiającego, f) Zmiany dotyczące podwykonawcy: W przypadku nie wskazania w ofercie części zamówienia przewidzianej do powierzenia podwykonawcy, lub zmiany wskazanej w ofercie części przewidzianej do powierzenia podwykonawcy Zamawiający dopuszcza zmianę w tym zakresie pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna II piętro pok. 94.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna Biuro Obsługi Interesanta parter pok. nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6 do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących zał. Nr 8 do SIWZ. Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem Strefy VI opisuje zał.3-2 i 5/6, natomiast dla Strefy I - V : zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5/1 do 5/5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin. 2. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. ); ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. ), ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm. ), uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko - Kamienna. Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 77313000-7 Usługi utrzymania parków 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych.; 77314100-5 Usługi w zakresie trawników; 77342000-9 przycinanie żywopłotów; 77300000-3 usługi ogrodnicze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6 do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących zał. Nr 8 do SIWZ. Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem Strefy VI opisuje zał.3-2 i 5/6, natomiast dla Strefy I - V : zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5/1 do 5/5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin. 2. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. ); ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. ), ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm. ), uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko - Kamienna. Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 77313000-7 Usługi utrzymania parków 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych.; 77314100-5 Usługi w zakresie trawników; 77342000-9 przycinanie żywopłotów; 77300000-3 usługi ogrodnicze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6 do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących zał. Nr 8 do SIWZ. Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem Strefy VI opisuje zał.3-2 i 5/6, natomiast dla Strefy I - V : zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5/1 do 5/5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin. 2. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. ); ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. ), ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm. ), uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko - Kamienna. Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 77313000-7 Usługi utrzymania parków 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych.; 77314100-5 Usługi w zakresie trawników; 77342000-9 przycinanie żywopłotów; 77300000-3 usługi ogrodnicze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6 do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących zał. Nr 8 do SIWZ. Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem Strefy VI opisuje zał.3-2 i 5/6, natomiast dla Strefy I - V : zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5/1 do 5/5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin. 2. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. ); ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. ), ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm. ), uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko - Kamienna. Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 77313000-7 Usługi utrzymania parków 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych.; 77314100-5 Usługi w zakresie trawników; 77342000-9 przycinanie żywopłotów; 77300000-3 usługi ogrodnicze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6 do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących zał. Nr 8 do SIWZ. Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem Strefy VI opisuje zał.3-2 i 5/6, natomiast dla Strefy I - V : zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5/1 do 5/5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin. 2. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. ); ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. ), ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm. ), uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko - Kamienna. Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 77313000-7 Usługi utrzymania parków 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych.; 77314100-5 Usługi w zakresie trawników; 77342000-9 przycinanie żywopłotów; 77300000-3 usługi ogrodnicze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6 do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących zał. Nr 8 do SIWZ. Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem Strefy VI opisuje zał.3-2 i 5/6, natomiast dla Strefy I - V : zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5/1 do 5/5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin. 2. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. ); ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. ), ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm. ), uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko - Kamienna. Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 77313000-7 Usługi utrzymania parków 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych.; 77314100-5 Usługi w zakresie trawników; 77342000-9 przycinanie żywopłotów; 77300000-3 usługi ogrodnicze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.