Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Giżycko: wykonanie wydawnictw promocyjnych dla Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w ramach kampanii promocyjnej \Kurs na GiżyckoPublikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Promocji i Informacji Turystycznej, do kontaktów: Robert Kempa - Dyrektor, ul. Warszawska 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4285265, fax 087 4285760, e-mail: infogizycko@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gizycko.turystyka.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Promocja regionu i informacja turystyczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie wydawnictw promocyjnych dla Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w ramach kampanii promocyjnej \Kurs na Giżycko\. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 78. Główne miejsce świadczenia usług: Giżycko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie materiałów promocyjnych dla Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w ilościach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 3 usługi drukowania na łączną kwotę nie mniejszą niż 40 000 zł. 3. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 3.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu nr 2 stanowiącym załacznik do SIWZ. 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Na potwierdzenie spełnienie warunków dodatkowych opisanych w Rozdziale V pkt 5.2. specyfikacji, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 4.1. Wykaz wykonanych usług drukowania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (formularz nr 3 do SIWZ) 5. Pozostałe dokumenty: 5.1. Oferta cenowa (formularz nr 1 do specyfikacji). 5.2. Wydruk próbny (proof) A4 wykonany na papierze Tauro offset 250 g, wykonany wg składu zamieszczonego na płycie CD stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.00.00.00 - Usługi drukowania, publikowania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane Oryginalny kod CPV: 78.12.40.00 - Usługi w zakresie drukowania skoroszytów, folderów lub okładek na akta Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Część I. 1.1.Folder promujący Millenium śmierci św. Brunona z Kwerfurtu nakład 3000 szt. - polsko-niemiecka wersja językowa 2000 szt. - polsko-angielska wersja językowa (łącznie 5 000 szt.) naświetlenia format A4 objętość 1 kartka, składana kolorystyka 4+4 papier papier kredowany 150 g/m2 1.2. Folder promujący zabytki dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego nakład 5000 szt. - polsko-niemiecka wersja językowa 5000 szt. - polsko-angielska wersja językowa (łącznie 10 000 szt.) naświetlenia format 4/3 A4 (4 skrzydełka) objętość 1 kartka, składana kolorystyka 4+4 papier papier kredowany 150 g/m2 1.3.Folder promujący szlak architektury fortyfikacyjnej nakład 5000 szt. - polsko-niemiecka wersja językowa 5000 szt. - polsko-angielska wersja językowa (łącznie 10 000 szt.) naświetlenia format A4 objętość 1 kartka, składana kolorystyka 4+4 papier papier kredowany 150 g/m2 2. Część II. 2.1. Folder promocyjny \Powiat Giżycki zaprasza\ - folder promujący walory tury-styczne , możliwości turystyki aktywnej i ofertę kulturalną Powiatu. nakład 5000 szt. - polska wersja językowa 2000 szt. - niemiecka wersja językowa 2000 szt. - angielska wersja językowa 1000 szt. - francuska wersja językowa (łącznie 10 000 szt.) naświetlenia format A4 objętość 12 stron + 4 (okładka) kolorystyka 4+4 introligatornia szycie zeszytowe x2 papier papier kredowany 200 g/m2, okładka lakierowana UV 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 3 usługi drukowania na łączną kwotę nie mniejszą niż 40 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. kryterium ceny 70 2. kryterium : jakość wydruków próbnych 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gizycko.turystyka.pl; www.gizycko.starostwo.bip.info.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.02.2007, godzina 12:00, Centrum Promocji i Informacji Turystycznej, ul. Warszawska 7, 11-500 Giżycko.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego - Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, Działanie 1.4 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.02.2007.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej do COS-OPO w Giżycku
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego oraz produktów wędliniarskich do COS-OPO
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do COS-OPO w Giżycku
- Sukcesywna dostawa produktów nabiałowych do COS-OPO w Giżycku
- Przebudowa drogi gminnej nr 205049N ul. Łuczańska w Giżycku
- "Budowa chodnika w Upałtach Małych"
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i druk wydawnictwa promocyjnego pn. Atrakcje turystyczne Warmii i Mazur w wersji polskiej i angielskiej
- "Usługi drukowania materiałów promocyjnych i informacyjnych na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej".
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.