eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/NDM/4620-63/16Sprawowanie funkcji kierownika robót elektrycznych przez cały okres trwania zadań realizowanych przez SINEVIA Sp. z o.o. na rzecz Stołecznego Zarządu Infrastruktury w Warszawie i Agencji Mienia Wojskowego OReg. w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Nowy Dwór Mazowiecki: SVA/NDM/4620-63/16: Sprawowanie funkcji kierownika robót elektrycznych przez cały okres trwania zadań realizowanych przez SINEVIA Sp. z o.o. na rzecz Stołecznego Zarządu Infrastruktury w Warszawie i Agencji Mienia Wojskowego OReg. w Warszawie
Numer ogłoszenia: 130959 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100957 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SINEVIA Sp. z o.o., ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 101 21 00 do 03, faks 22 101 21 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SVA/NDM/4620-63/16: Sprawowanie funkcji kierownika robót elektrycznych przez cały okres trwania zadań realizowanych przez SINEVIA Sp. z o.o. na rzecz Stołecznego Zarządu Infrastruktury w Warszawie i Agencji Mienia Wojskowego OReg. w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu funkcji kierownika robót elektrycznych w rozumieniu Prawa Budowlanego przez cały okres trwania zadań realizowanych przez SINEVIA Sp. z o.o. na rzecz Stołecznego Zarządu Infrastruktury i Agencji Mienia Wojskowego OReg. w Warszawie tj.: 1) dokończenie zadania 01277 oraz zad. 1353 - Warszawa ul. Złota 5 - Dokończenie nadbudowy kondygnacji budynku Wojskowego Biura Emerytalnego z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe, 2) zadanie 01337 - Warszawa - Przebudowa budynku spadochroniarni i obiektywnej oceny lotu (budynek nr 77) K-6077, 3) zadanie WA Q30 Warszawa ul. Hynka 1 - Budowa budynku mieszkalnego z funkcją internatu , 4) zadanie 01336 - Przebudowa budynku administracyjno - biurowego nr 65 w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 9/13, a) właściwe prowadzenie wszelkich dokumentów związanych z procesem budowlanym wymaganych przez prawo budowlane, b) zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji, stanowiących tajemnice handlową, uzyskanych w związku z realizacją projektów, szczególnie warunków kontraktowych, c) nadzór nad zgodnością prac z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, harmonogramem, sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, d) kontrola przynajmniej 1 raz w tygodniu prowadzonych budów, e) weryfikowanie harmonogramów szczegółowych robót elektrycznych, f) udział w ustalaniu SIWZ w zakresie warunków niezbędnych do spełnienia przez oferentów, warunków umownych oraz opisu przedmiotu zamówienia, g) analizowanie wielkości kosztów własnych budowy w stosunku do sprzedaży i przedkładanie analiz Zleceniodawcy, h) analizowanie struktury zatrudnienia zapewniającej wykonanie planu rzeczowego i finansowego, i) podejmowanie działań niezbędnych do zapewnienia terminowego zakończenia zadań powierzonych nadzorowi kierowników budów, j) okresowe pisemne informowanie Zleceniodawcy o postępie robót oraz planowanych efektach rzeczowych, k) składanie 2 razy w miesiącu raportów z realizacji budów w siedzibie Zamawiającego l) reprezentowanie Zleceniodawcy przed służbami Inwestora, biura projektów i organami administracji, m) przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i ppoż., n) terminowa realizacja inwestycji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjno-Usługowe APEKS Wiesław Dymacz, ul. Kr. Wł. Jagiełły 2, 35-211 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 158400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 158400,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.