eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont konserwatorski elewacji kompleksu budynków Muzeum Archeologicznego w Krakowie, przy ul. Senackiej 3.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-17

Kraków: Remont konserwatorski elewacji kompleksu budynków Muzeum Archeologicznego w Krakowie, przy ul. Senackiej 3.
Numer ogłoszenia: 130957 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne w Krakowie , ul. Senacka 3, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422-75-60, faks 0-12 422-75-61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ma.krakow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont konserwatorski elewacji kompleksu budynków Muzeum Archeologicznego w Krakowie, przy ul. Senackiej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Remont konserwatorski elewacji kompleksu budynków Muzeum Archeologicznego w Krakowie, przy ul. Senackiej 3. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków Województwa Małopolskiego pod nr A-90. W zakres robót wchodzą:- prace budowlane na elewacjach: usuwanie starych tynków, czyszczenie tynków, prace murowe, kotwienie gzymsów, iniekcje spękań, tynkowanie itp., - prace dekarskie: remont 3 dachów pokrytych blachą miedzianą (pokrycie blachą miedzianą -2, dachówką ceramiczną - 1), obróbki blacharskie i zakładanie rur spustowych, zakładanie płotków przeciwśniegowych itp., - prace konserwatorskie: konserwacje i rekonstrukcje gzymsów, profili pod gzymsami, konserwacja sgraffito, konserwacja kamienia, konserwacja dekoracji sztukatorskich, konserwacja drzwi drewnianych, konserwacja elementów i detali metalowych, konserwacja elementów oświetlenia zewnętrznego na elewacjach itp., - prace elektryczne: wykonanie instalacji odgromowych, schowanie pod tynkiem kabli elektrycznych i instalacji niskoprądowych, itp. Wykonanie robót winno być poprzedzone przeprowadzeniem rozpoznania konserwatorskiego tynków i detali architektonicznych na obecność warstw malarskich. Zamówienie jest finansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego i współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa. Z uwagi na konieczność pozyskiwania przez Zamawiającego środków na wykonanie zamówienia zakłada się etapową realizację prac, do wysokości przyznanych na dany etap środków. W 2014 r. realizowany będzie etap I pn. Remont konserwatorski elewacji zachodniej - I etap, którego zakończenie rzeczowe winno nastąpić do dnia 30.10.2014 r. Wartość prac etapu I ustalona została na kwotę netto 451.559,19 zł plus należny wykonawcy podatek od towarów i usług VAT..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków remonty konserwatorskie zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia tj.: a) min. 3 remonty konserwatorskie elewacji tynkowanych z wystrojem architektonicznym, z elementami kamiennymi, o wartości brutto zamówienia min. 500.000,- zł każde, obejmujące: - uzupełnienie elementów elewacji zaprawą barwioną w masie, malowanie w technice laserunkowej i malowanie konserwatorskie elementów metalowych - co najmniej w jednym zamówieniu, - konserwacje rzeźbiarskich detali architektonicznych - co najmniej w dwóch zamówieniach, w tym min. jedna realizacja w zakresie konserwacji kamiennego detalu barokowego, - konserwacje sgraffito - co najmniej w dwóch zamówieniach, - konserwacje zewnętrznych drzwi drewnianych i elementów metalowych (bram, metalowych ogrodzeń itp.) o wartości brutto wykonanych prac min. 100.000,- zł każde - co najmniej w dwóch zamówieniach. b) min. 2 remonty dachów z pokryciem dachówką ceramiczną wraz z instalacją odgromową o wartości brutto zamówienia min. 100.000,- zł każde, c) min. 2 remonty dachów z pokryciem blachą miedzianą wraz z instalacją odgromową o wartości brutto zamówienia min. 100.000,- zł każde, i udowodnią, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca winien złożyć wraz z ofertą wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Złożone w ofercie przez wykonawcę wykazy robót oraz dowody (poświadczenia) winny umożliwiać ocenę spełniania postawionych przez Zamawiającego wymogów w sposób wyczerpujący. Ocenie podlegają: a) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1, b) wykaz robót, c) dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Metoda oceny: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie przez wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena: a) oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp, b) zobowiązania innych podmiotów do oddania potencjału technicznego do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z tego potencjału przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia. Metoda oceny: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca winien wykazać, iż wskazane przez niego osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. kierownik budowy, kierownik robót elektrycznych i kierownik prac konserwatorskich, posiadają uprawnienia do wykonywania czynności, określone odrębnymi przepisami tj.: - kierownik budowy, posiada uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub z ograniczeniami nieistotnymi dla przedmiotu zamówienia, przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych lub posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (Zaświadczenie WKZ), uzyskane na podstawie przepisów, o których mowa w § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych - D.U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987; - kierownik robót elektrycznych posiada uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub z ograniczeniami nieistotnymi dla przedmiotu zamówienia oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownik prac konserwatorskich posiada kwalifikacje zawodowe oraz praktykę zawodową, określone w § 22 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych - D. U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987 tj. posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbył po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków, lub uzyskał zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji na podstawie przepisów, o których mowa w § 31 powołanego Rozporządzenia (Zaświadczenie WKZ), - lub osoby te posiadają kwalifikacje zawodowe uznane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej - D. U.z 2008 r. Nr 63, poz. 394, z późn. zm. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana poprzez ocenę: a) oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Pzp, b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, c) oświadczenia, ze osoby, które będa uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, d) zobowiązania innych podmiotów do oddania osób zdolnych do wykonania zamówienia do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Metoda oceny: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie tego warunku zostanie dokonane poprzez ocenę: a) oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Pzp, b) zobowiązań innych podmiotów do oddania środków finansowych do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Metoda oceny: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) min. 3 remonty konserwatorskie elewacji tynkowanych z wystrojem architektonicznym, z elementami kamiennymi, o wartości brutto zamówienia min. 500.000,- zł każde, obejmujące: - uzupełnienie elementów elewacji zaprawą barwioną w masie, malowanie w technice laserunkowej i malowanie konserwatorskie elementów metalowych - co najmniej w jednym zamówieniu, - konserwacje rzeźbiarskich detali architektonicznych - co najmniej w dwóch zamówieniach, w tym min. jedna realizacja w zakresie konserwacji kamiennego detalu barokowego, - konserwacje sgraffito - co najmniej w dwóch zamówieniach, - konserwacje zewnętrznych drzwi drewnianych i elementów metalowych (bram, metalowych ogrodzeń itp.) o wartości brutto wykonanych prac min. 100.000,- zł każde - co najmniej w dwóch zamówieniach. b) min. 2 remonty dachów z pokryciem dachówką ceramiczną wraz z instalacją odgromową o wartości brutto zamówienia min. 100.000,- zł każde, c) min. 2 remonty dachów z pokryciem blachą miedzianą wraz z instalacją odgromową o wartości brutto zamówienia min. 100.000,- zł każde,;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wystąpienie konieczności zmiany skrócenia bądź wydłużenia terminu realizacji robót w danym etapie, z uwagi na zmiany zasad ich finansowania lub na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy niezależnie od przyczyn i podstawy ich wprowadzania, po zaakceptowaniu zmian przez dysponentów środków na realizację zamówienia (akceptacja nie dot. zmian, które wynikają lub będą wynikać z zawieranych umów o dofinansowania prac) - aneks do umowy; 2.Zmiana zakresu prac w danym etapie, pociągająca zmianę w wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w związku z przyznaniem Zamawiającemu dodatkowych środków na dany etap - aneks do umowy. Brak środków na finansowanie prac w kolejnym etapie (roku kalendarzowym) nie wymaga aneksowania, a jedynie powiadomienia Wykonawcy. 3.Wystąpienie niezależnych od Zamawiającego okoliczności, powodujących konieczność wprowadzenia zmian w realizacji prac, dotyczących ich zakresu rzeczowego lub asortymentu robót (tzw. roboty zamienne) - protokół konieczności; uzyskanie akceptacji WRZKiDN MUW w Krakowie, SKOZK, DKiDN UMWM - aneks do umowy; dot. również zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zaniechaniem wykonania robót zbędnych i/lub koniecznością wykonania robót zamiennych, jeśli wartość robót zaniechanych nie kompensuje wartości nowych robót ustalonych do wykonania w takich okolicznościach - wykaz robót zaniechanych z wyceną, kosztorys nowych robót, z zachowaniem stawek i narzutów z kosztorysu ofertowego. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, roboty te mogą zostać wykonane pod warunkiem udzielenia Wykonawcy przez Zamawiającego dodatkowego zamówienia, z zachowaniem obowiązującej procedury - oddzielne zamówienie w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5) Pzp, przy czym wyliczenie wartości tych robót musi być oparte na cenach jednostkowych i nośnikach cenotwórczych zastosowanych w ofercie (kosztorysie ofertowym) dla zamówienia podstawowego. Dopuszcza się przy tym, w przypadku znaczącego wzrostu cen materiałów budowlanych, zastosowanie cen jednostkowych materiałów na podstawie cen średnich według cennika SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający udzielenie zamówienia dodatkowego. Udzielenie dodatkowego zamówienia będzie uzależnione od pozyskania przez Zamawiającego środków na jego wykonanie. 4.Zmiana przepisów prawnych powodująca zmianę w wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy np. zmiana stawek podatku VAT - wniosek Wykonawcy, aneks do umowy. 5.Zmiany organizacyjne i osobowe np. w przypadku zmiany osób reprezentujących Strony, adresów siedzib, zmiany formy prawnej Stron, zmiany osób uprawnionych do kierowania robotami lub pracami konserwatorskimi, do nadzorów nad robotami itp. - aneks do umowy. 6.Zmiany dysponentów środków na wykonanie zamówienia - aneks do umowy. 7.Powierzenie wykonania części prac podwykonawcy, zmiana podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, zmiana w umowie z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą dot. zmiany zakresu robót wykonywanych przez nich, rezygnacja przez Wykonawcę z podwykonawstwa - aneks do umowy (po spełnieniu warunków dot. podwykonawstwa określonych w nin. umowie), 8.Pozostałe przewidziane w umowie, na zasadach dla nich ustalonych. 9.Inne zmiany, pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te nie pociągają istotnych zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, a obie Strony wyrażają zgodną wolę ich wprowadzenia - pisemne uzasadnienie zmiany (wniosek Strony proponującej zmianę), aneks do umowy po uzyskaniu przez Zamawiającego obowiązujących akceptacji na wprowadzenie zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ma.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne w Krakowie, ul. Senacka 3, 31-002 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne w Krakowie, ul. Senacka 3, 31-002 Kraków (Sekretariat, I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.