eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Remonty dróg powiatowych na terenie gminy Jędrzejów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-04

Jędrzejów: Remonty dróg powiatowych na terenie gminy Jędrzejów
Numer ogłoszenia: 130944 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Stefana Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3861426, faks 041 3861171.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg powiatowych na terenie gminy Jędrzejów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z ośmiu zadań: Zadanie 9: Remont drogi powiatowej nr 0165 Niebyła-Lścin-Jasionna, odcinek Lścin przez wieś od km 0+380 do km 0+580, dł. 200 mb, szer. 5,0 mb Zadanie 10: Remont drogi powiatowej nr 0162 T Ignacówka-Podlaszcze-Raków, odcinek Ignacówka Dolna-Podlaszcze od km 1+350 do km 1+650, dł. 300 mb, szer. 5,0 mb Zadanie 11: Remont drogi powiatowej nr 0161T Podlesie-Wygoda-Brus-Antoniów, odcinek Wygoda-Brus od km 1+968 do km 2+168, dł. 200 mb, szer. 5,0 mb Zadanie 12: Remont drogi powiatowej nr 0211T Chorzewa-Lasków, odcinek Chorzewa przez wieś od km 0+940 do km 1+140, dł. 200 mb, szer. 5,0 mb Zadanie 13: Remont drogi powiatowej nr 0174T Deszno-Piaski-Zagórze-Potok Wielki- Zielona-Potok Mały-dr. Kraj. Nr 7, odcinek Potok Wielki kierunek PKP od km 6+100 do km 6+400, dł. 300 mb, szer. 5,0 mb Zadanie 14: Remont drogi powiatowej nr 0170T Diament-Łysaków-Kawęczyn-Opatkowice- Grudzyny-Mierzwin, odcinek Łysaków Kawęczyński przez wieś od km 4+720 do km 5+030, dł. 310 mb, szer. 5,0 mb Zadanie 15: Remont drogi powiatowej nr 0150T Mniszek-Rudki-Górka-Mnichów, odcinek Mnichów przez wieś od km 5+248 do km 5+448, dł. 200 mb, szer. 5,0 mb Zadanie 16: Remont drogi powiatowej nr 0172T Jaronowice-Rakoszyn-Nowa Wieś-Brynica Sucha-Skroniów-Łączyn-Ludwinów-Węgleniec-Dalechowy, odcinek Skroniów przez wieś od km 14+816 do km 15+016, dł. 200 mb, szer. 5,0 mb. Zakres powyższych robót obejmuje: roboty budowlane polegające na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej oraz odtworzeniu istniejących urządzeń odwadniających..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla Zadania 9: 1 000,- PLN, słownie: jeden tysiąc złotych. dla Zadania 10: 1 300,- PLN, słownie: jeden tysiąc trzysta złotych. dla Zadania 11: 900,- PLN, słownie: dziewięćset złotych. dla Zadania 12: 900,- PLN, słownie: dziewięćset złotych. dla Zadania 13: 1 300,- PLN, słownie: jeden tysiąc trzysta złotych. dla Zadania 14: 1 500,- PLN, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych. dla Zadania 15: 900,- PLN, słownie: dziewięćset złotych. dla Zadania 16: 1 000,- PLN, słownie: jeden tysiąc złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy 6.2.1. Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował wytwórnią mas bitumicznych oraz sprzętem i środkami transportu w celu wykonania przedmiotu zamówienia. 6.2.1a Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.2.1. 6.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko Kierownika budowy- osoba wskazana na to stanowisko winna posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa 6.2.2a Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.2.2. 6.2.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. 6.2.3a. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 6.2.3. spełniają łącznie. 6.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Do oferty Wykonawcy są zobowiązani załączyć: 7.1.1. druk OFERTA zgodnie z Formularzem stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ; 7.1. 2. kosztorys ofertowy stanowiący zał. Nr 2 do SIWZ; 7.1.3. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1 Ustawy, stanowiące zał. Nr 3 7.1.4. projekt umowy podpisany i uzupełniony o merytoryczną treść w punktach dot. danych wykonawcy, stanowiący, załącznik nr 4; 7.1.5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.1.6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.1.7. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej tj. deliktowej /art. 415 i n. k.c./ i kontraktowej /art. 471 i n. k.c./ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu. Wymagana polisa będzie integralną częścią umowy; 7.1.8. wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, załącznik nr 5 /w przypadku gdy wykonawca w wykazie stanowiącym załącznik nr 5 wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował dołączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narządzi i urządzeń/ 7.1.9. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nie czynności /uprawnienia budowlane proponowanego kierownika robót wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, załącznik nr 6/; /w przypadku, jeśli wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia dołączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób/ 7.1.10. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, załącznik nr 7; 7.1.11. W przypadku gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta. 7.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktach 7.1.5 oraz 7.1.6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 7.3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.2., lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7.4. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.2., lit.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl Jednostki Organizacyjne Pow/Zarzad Dróg Pow/zamówienia publ/na roboty budowlan.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, Dział zamówień publicznych, pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, Dział zamówień publicznych, pok. nr 4 /nie sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9: Remont drogi powiatowej nr 0165 Niebyła-Lścin-Jasionna, odcinek Lścin przez wieś od km 0+380 do km 0+580, dł. 200 mb, szer. 5,0 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość odcinka 200 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10: Remont drogi powiatowej nr 0162 T Ignacówka-Podlaszcze-Raków, odcinek Ignacówka Dolna-Podlaszcze od km 1+350 do km 1+650, dł. 300 mb, szer. 5,0 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość odcinka 300 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11: Remont drogi powiatowej nr 0161T Podlesie-Wygoda-Brus-Antoniów, odcinek Wygoda-Brus od km 1+968 do km 2+168, dł. 200 mb, szer. 5,0 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość odcinka 200 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12: Remont drogi powiatowej nr 0211T Chorzewa-Lasków, odcinek Chorzewa przez wieś od km 0+940 do km 1+140, dł. 200 mb, szer. 5,0 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość odcinka 200 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13: Remont drogi powiatowej nr 0174T Deszno-Piaski-Zagórze-Potok Wielki- Zielona-Potok Mały-dr. Kraj. Nr 7, odcinek Potok Wielki kierunek PKP od km 6+100 do km 6+400, dł. 300 mb, szer. 5,0 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość odcinka 300 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14: Remont drogi powiatowej nr 0170T Diament-Łysaków-Kawęczyn-Opatkowice- Grudzyny-Mierzwin, odcinek Łysaków Kawęczyński przez wieś od km 4+720 do km 5+030, dł. 310 mb, szer. 5,0 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość odcinka 310 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15: Remont drogi powiatowej nr 0150T Mniszek-Rudki-Górka-Mnichów, odcinek Mnichów przez wieś od km 5+248 do km 5+448, dł. 200 mb, szer. 5,0 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość odcinka 200 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16: Remont drogi powiatowej nr 0172T Jaronowice-Rakoszyn-Nowa Wieś-Brynica Sucha-Skroniów-Łączyn-Ludwinów-Węgleniec-Dalechowy, odcinek Skroniów przez wieś od km 14+816 do km 15+016, dł. 200 mb, szer. 5,0 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość odcinka 200 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.