eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie i dostawa materiałów, obejmująca następujące części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2007-02-15

POZYCJA 13093

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: wykonanie i dostawa materiałów, obejmująca następujące części zamówienia: A-wydanie publikacji \Amerykański i europejski system ochrony konkurencji\ obejmujące opracowanie graficzne, skład, łamanie, korektę ortograficzną, interpunkcyjną oraz językową, przygotowanie do druku, druk cyfrowy oraz dostawę publikacji do siedziby UOKiK w nakładzie 150 egzemplarzy. B-druk oraz dystrybucja publikacji edukacyjnych dla dzieci i młodzieży. C-wykonanie materiałów firmowych (długopisy i notesy z nadrukiem) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, do kontaktów: Marcin Bednarski Anna Janowska urszula Adamczyk, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, fax 022 8270843, e-mail: mbednarski@uokik.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uokik.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dostawa materiałów, obejmująca następujące części zamówienia: A-wydanie publikacji \Amerykański i europejski system ochrony konkurencji\ obejmujące opracowanie graficzne, skład, łamanie, korektę ortograficzną, interpunkcyjną oraz językową, przygotowanie do druku, druk cyfrowy oraz dostawę publikacji do siedziby UOKiK w nakładzie 150 egzemplarzy. B-druk oraz dystrybucja publikacji edukacyjnych dla dzieci i młodzieży. C-wykonanie materiałów firmowych (długopisy i notesy z nadrukiem). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : W przypadku Części A i C siedziba Zamawiającego, w przypadku części B - do zadań Wykonawcy będzie rozesłanie zgodnie z listą dystrybucyjną oraz dostarczenie po 500 szt. publikacji do siedziby Urzędu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów, obejmująca następujące części zamówienia: Część A - wydanie publikacji \Amerykański i europejski system ochrony konkurencji\ obejmujące opracowanie graficzne, skład, łamanie, korektę ortograficzną, interpunkcyjną oraz językową, przygotowanie do druku, druk cyfrowy oraz dostawę publikacji do siedziby UOKiK w nakładzie 150 egzemplarzy. Część B - druk oraz dystrybucja publikacji edukacyjnych dla dzieci i młodzieży. Część C - wykonanie materiałów firmowych (długopisy z nadrukiem, notesy z nadrukiem Szczegółowy opis zamówienia: 1.Część A - wydanie publikacji \Amerykański i europejski system ochrony konkurencji\ obejmujące opracowanie graficzne, skład, łamanie, korektę ortograficzną, interpunkcyjną oraz językową, przygotowanie do druku, druk cyfrowy oraz dostawę publikacji do siedziby UOKiK w nakładzie 150 egzemplarzy. 1.1. Parametry techniczne: a)Nakład: 150 egzemplarzy b)Format B5 c)Ilość stron 90 d)kolor okładka 4+0 e)papier okładka 250+folia błysk jednostronnie f)oprawa klejona (termobindowanie) g)kolor środek 1+1 h)papier środek: 80g. Dodatkowe informacje dotyczące części A: 1.2. Wykonawca dostarczy zamawiającemu tekst publikacji w formie elektronicznej, format MS Word, w dniu podpisania umowy. 1.3. Publikacja posiada wyłącznie tekst, nie zawiera tabel, wykresów ani rysunków. 1.4. Logo UOKiK zostanie dostarczone Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 1.5. Publikacja posiada własny numer ISBN. 2. Część B - druk publikacji edukacyjnych dla dzieci i młodzieży. a) Kolorowanka dla przedszkoli: format - A4, liczba stron - 12 z okładką, okładka - karton jednostronnie powlekany, 200 g, lakierowany, 4+4, środek - offset 100 g, 1+1, oprawa - 2 zszywki; nakład: 60 tys. egz. b) Komiks dla uczniów szkół podstawowych format - A4, liczba stron - 16 z okładką, okładka -karton jednostronnie powlekany, 200 g, lakierowany, 4+4, środek - offset 100 g, 4+4, oprawa - 2 zszywki; nakład: 85 tys. egz. c) Podręcznik dla uczniów gimnazjum format - B5, liczba stron - 20 z okładką, okładka - kreda z lakierem ochronnym, 250 g, 4+4, środek - offset 100 g, 4+4, oprawa - 2 zszywki; nakład: 55 tys. egz. d) Podręcznik dla uczniów liceum format - B5, liczba stron - 20 z okładką, okładka - kreda z lakierem ochronnym, 250 g, 4+4, środek - offset 100 g, 4+4, oprawa - 2 zszywki, nakład: 20 tys. egz. Dodatkowe informacje dotyczące części B: 2.1. Zamawiający dostarczy Wykonawcy materiał do drukowania w formie plików gotowych do druku, (format PDF), w dniu podpisania umowy. Wykonawca dokona modyfikacji na okładce polegającej na usunięciu logotypu i dodaniu zapisu. 2.2. Wykonawca dokona dystrybucji w formie paczek zwykłych publikacji do 4360 odbiorców (szkoły, przedszkola, rzecznicy konsumentów) z terenu całej Polski (każda paczka zawierać będzie 50 sztuk jednego rodzaju publikacji). Zamawiający dostarczy Wykonawcy bazę z danymi teleadresowymi odbiorców (plik w formacie Excel) w dniu podpisania umowy. 2.3. Do każdej przesyłki Wykonawca dołączy list przewodni, który Wykonawca wydrukuje (2+0), papier min. 80 g. List zostanie dostarczony Wykonawcy w wersji elektronicznej w dniu podpisania umowy. 2.4. Koszty wysyłki podręczników oraz wydrukowania listów przewodnich należy wkalkulować do ogólnej ceny za Część B zamówienia. 2.4. Każda przesyłka zostanie oznaczona z zewnątrz napisem \Bezpłatne publikacje nadane w imieniu UOKiK\. 2.4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzenia nadania przesyłek. 2.5. Pozostała część nakładu podręczników (po 500 sztuk każdej publikacji) zostanie przekazana do siedziby Urzędu. 2.6. Przesyłki, które nie zostaną odebrane przez adresatów, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego niezwłocznie po otrzymaniu ich zwrotu. 2.7. Publikacje posiadają własny numer ISBN. 3. Część C - wykonanie materiałów firmowych (długopisy i notesy z nadrukiem) 3.1. Wykonanie, opracowanie graficzne nadruku i dostawa do siedziby UOKiK 200 sztuk długopisów z nadrukiem (logo ICPEN) a) długopis automatyczny, plastikowy, typu Saturn lub równoważny, b) korpus, klips, główka, przycisk i końcówka biała; pierścienie granatowe, c) na korpusie dwukolorowy nadruk (niebieski i czarny), d) na klipie nadruk jednokolorowy (czarny), e) wkład w kolorze niebieskim. 3.2. Wykonanie, opracowanie graficzne nadruku i dostawa do siedziby UOKiK 150 sztuk notesów z nadrukiem (logo ICPEN) a) 50 kartek, papier 80 g b) format A5, c) na każdej kartce nadruk dwukolorowy (niebieski i czarny), d) grzbiet boku klejony, e) tył wzmacniany kartonikiem 200 g, f) okładka kredowa z nadrukiem (niebieski i czarny), waga 300 g. Dodatkowe informacje dotyczące części C: 3.1. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania graficznego nadruku na długopisach i notesach na podstawie logo ICPEN, wg wskazówek Zamawiającego. 3.2. Logo ICPEN Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu opracowania graficznego nadruku (loga ICPEN) i uzyskania jego akceptacji przed ostatecznym skierowaniem zamówienia do realizacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - Prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - Aktualny wypis / odpis (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty, lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. - Dotyczy części A: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, zadań potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.5 i 1.8 (Część A) powyżej, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. - Dotyczy części B: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, zadań potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 1.6 i 1.8 (Część B) powyżej, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. - Dotyczy części C: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, zadań potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 1.7 i 1.8 (Część C) powyżej, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. - Zaparafowany projekt umowy jako jej akceptacja (projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 2.1, 2.2. oraz 2.3. winny być przedłożone w sposób wiążący przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie, osobno natomiast pozostałe dokumenty w imieniu wszystkich winien złożyć ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, od których niniejsza specyfikacja lub umowa regulująca zasady współpracy wymaga potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Stosowne pełnomocnictwo przewidujące ich sposób współdziałania oraz zakres odpowiedzialności winno być złożone wraz z ofertą. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki Kod CPV wg słownika 2008: 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w pkt. II. 1. 5. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: w postępowaniu nie będzie wymagane wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5 Dotyczy Części A: wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 zadań odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w Części A o wartości min. 2.000,00 zł netto każde i udokumentują, że prace te zostały wykonane należycie. 6 Dotyczy Części B: wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 zadań odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w części B o wartości min. 50.000,00_ zł netto każde i udokumentują, że prace te zostały wykonane należycie. 7 Dotyczy Części C: wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 zadań odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w części C o wartości min. 1.000,00 zł netto każde i udokumentują, że prace te zostały wykonane należycie. Przez zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uznaje zadania polegające na: Część A - opracowanie graficzne, druk i dostawa publikacji książkowej. Część B - druku i dostawy publikacji książkowych, folderów. Część C - opracowanie, graficzne druk/wykonanie długopisów z nadrukiem, notesów z nadrukiem. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstwaie przedstawionych dokumentów, zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - Aktualny wypis / odpis (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty, lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. - Dotyczy części A: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, zadań potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.5 i 1.8 (Część A) powyżej, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. - Dotyczy części B: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, zadań potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 1.6 i 1.8 (Część B) powyżej, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. - Dotyczy części C: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, zadań potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 1.7 i 1.8 (Część C) powyżej, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. - Zaparafowany projekt umowy jako jej akceptacja (projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 1, 2 oraz 3 winny być przedłożone w sposób wiążący przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie, osobno natomiast pozostałe dokumenty w imieniu wszystkich winien złożyć ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, od których niniejsza specyfikacja lub umowa regulująca zasady współpracy wymaga potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Stosowne pełnomocnictwo przewidujące ich sposób współdziałania oraz zakres odpowiedzialności winno być złożone wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ bezpłatne. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.03.2007, godzina 12:15, siedziba Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Termin wykonania wymagany dla części A i B 21 dni roboczych, a dla części C - 14 dni roboczych 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: wydanie publikacji \Amerykański i europejski system ochrony konkurencji\ obejmujące opracowanie graficzne, skład, łamanie, korektę ortograficzną, interpunkcyjną oraz językową, przygotowanie do druku, druk cyfrowy oraz dostawę publikacji do siedziby UOKiK w nakładzie 150 egzemplarzy. 1) Krótki opis: wydanie publikacji \Amerykański i europejski system ochrony konkurencji\ obejmujące opracowanie graficzne, skład, łamanie, korektę ortograficzną, interpunkcyjną oraz językową, przygotowanie do druku, druk cyfrowy oraz dostawę publikacji do siedziby UOKiK w nakładzie 150 egzemplarzy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Nakład 150 egzemplarzy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Druk publikacji edukacyjnych dla dzieci i młodzieży. 1) Krótki opis: Druk publikacji edukacyjnych dla dzieci i młodzieży. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: a) Kolorowanka dla przedszkoli: nakład: 60 tys. egz. b) Komiks dla uczniów szkół podstawowych nakład: 85 tys. egz. c) Podręcznik dla uczniów gimnazjum nakład: 55 tys. egz. d) Podręcznik dla uczniów liceum nakład: 20 tys. egz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: wykonanie materiałów firmowych (długopisy i notesy z nadrukiem). 1) Krótki opis: wykonanie materiałów firmowych (długopisy i notesy z nadrukiem). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Długopisy - 200 szt. , Notesy 150 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.