eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-17

Konin: Ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie
Numer ogłoszenia: 130913 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94747 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koninie, ul. Energetyka 5, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2423022 w. 176, 155, faks 63 2426569.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu (osób i mienia) Sądu Okręgowego w Koninie. 2. Obiektem objętym ochroną jest trójkondygnacyjny podpiwniczony budynek Sądu Okręgowego usytuowany w Koninie przy ul. Energetyka 5 o powierzchni użytkowej 2285,8 m2 oraz plac parkingowy wokół budynku o powierzchni 380m2. 3. Budynek wyposażony jest w system monitoringu (telewizji dozorowej), system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, bramkę do wykrywania metalu, instalację sygnalizacji pożaru połączoną telefonicznie z PSP w Koninie. 4. Obiekt posiada jedno wejście główne oraz dwa wejścia boczne. 5. Do zadań wykonawcy należy: 5.1 całodobowa ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej - 7 dni w tygodniu przez: 5.1.1. dwóch pracowników ochrony w godzinach urzędowania Sądu tj. w poniedziałki od 8.00 do 16.00, a od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 oraz na żądanie zamawiającego w dniach i godzinach przez niego wyznaczonych, 5.1.2. jednego pracownika ochrony po godzinach urzędowania Sądu, w porze nocnej oraz w dni wolne od pracy; 5.2 w razie potrzeby zamawiającego ilościowe zwiększenie obsady pracowników chroniących obiekt lub zmiana godzin wykonywania usługi; 5.3 konwojowanie przez co najmniej 2 wykwalifikowanych pracowników ochrony wartości pieniężnych z udziałem pracownika zamawiającego; 5.4 kierowanie do ochrony obiektu pracowników ochrony posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia; 5.5 wyznaczanie do pełnienia służby zawsze tych samych pracowników, zaś o każdej zmianie personalnej powiadomienie zamawiającego z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. W przypadku konieczności nagłej zmiany pracownika wykonawca powiadomi o tym fakcie zamawiającego na piśmie lub faksem i skieruje do ochrony obiektu osoby o kwalifikacjach spełniających wymagania określone w pkt 5.4 - wskazując dane tych osób; 5.6 wyposażenie pracowników ochrony w: 5.6.1. jednolite mundury, 5.6.2. identyfikatory umieszczone w widocznym miejscu i zawierające nazwę i logo firmy, zdjęcie, imię i nazwisko pracownika ochrony oraz jego numer licencji; 5.6.3. środki przymusu bezpośredniego przewidziane prawem nie wymagające zezwoleń (kajdanki, pałki obronne wielofunkcyjne, przedmioty przeznaczone do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej o średniej wartości prądu w obwodzie nieprzekraczającej 10 mA (art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji, Dz.U.2014, poz. 295), 5.6.4. łączność radiową, system napadowy wzywający załogi interwencyjne, system kontroli obchodów. 5.7 Zapewnienie przez całą dobę przyjazdu grupy interwencyjnej - co najmniej 2 osób w jednej załodze, wliczając kierowcę, które nie posiadają statusu osób niepełnosprawnych, legitymujących się licencją minimum pierwszego stopnia pracownika ochrony fizycznej, w czasie nie dłuższym niż 10 minut, licząc od chwili wezwania lub załączenia alarmu; 5.8 współpraca z Inspektorem ds. obronnych Sądu Okręgowego w Koninie lub inną upoważnioną osobą w zakresie powiadamiania pracowników zamawiającego - członków Stałego Dyżuru SO o uruchamianiu realizacji zadań związanych z podwyższaniem gotowości obronnej państwa oraz przedsięwzięć i procedur systemu zarządzania kryzysowego, m.in. poprzez dostarczanie imiennych wezwań do natychmiastowego stawiennictwa. 6. Ogólny zakres obowiązków pracowników służby ochrony: 6.1 znajomość podstawowych aktów prawnych normujących statut pracownika ochrony; 6.2 sumienne, dyskretne i dokładne wykonywanie obowiązków służbowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób w chronionym obiekcie i ochrony jego mienia; 6.3 dbałość o schludny wygląd zewnętrzny oraz o powierzone pracownikowi ochrony wyposażenie i pomieszczenie; 6.4 stała obserwacja i patrolowanie holi i korytarzy budynku; 6.5 monitorowanie przepływu osób przez chroniony obiekt oraz udzielanie informacji osobom zwracającym się z prośbą o wskazanie drogi do określonych pomieszczeń biurowych czy też miejsca załatwiania konkretnych spraw; 6.6 dokonywanie rewizji wnoszonego bagażu oraz osób podejrzanych o wnoszenie broni, przedmiotów niebezpiecznych (noży, paralizatorów, gazu, pałek itp.), niebezpiecznych metalowych przedmiotów wykrytych podczas przechodzenia interesantów przez bramki kontrolne; 6.7 uniemożliwianie wnoszenia alkoholu oraz wchodzenia osobom nietrzeźwym na teren sądu; 6.8 ochrona i zabezpieczenie obiektu przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny oraz łamiących ustalone normy zachowania lub obowiązujące przepisy i instrukcje; 6.9 obserwacja wchodzących do budynku i przebywających w nim osób i w przypadku podejrzanego zachowania ustalenie ich tożsamości i odnotowanie jej; 6.10 ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia, w celu oddania tych osób w ręce policji. 6.11 stosowanie zgodnie z art. 36 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn. zm.) środków przymusu bezpośredniego w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub w celu odparciu ataku na pracownika ochrony; 6.12 stawianie się na salach rozpraw i w innych pomieszczeniach w przypadku wezwania sędziego lub pracownika i wykonywanie jego poleceń dot. zapewnienia bezpieczeństwa; 6.13 współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadkach zagrożenia pożarem na terenie obiektu; 6.14 pomoc w sprawnej ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku alarmu pożarowego, bombowego lub innego; 6.15 w uzasadnionych przypadkach powiadamianie odpowiednich służb: policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego oraz pogotowia specjalistycznego jak: energetycznego, wodno-kanalizacyjnego, ciepłowniczego, czy gazowego; 6.16 powiadamianie zamawiającego o zdarzeniach zaistniałych i niedoszłych, a stanowiących zagrożenie dla osób, mienia oraz bezpieczeństwa, także przeciwpożarowego. W sytuacjach wymagających natychmiastowej interwencji policji lub straży pożarnej, w pierwszej kolejności pracownik ochrony ma obowiązek natychmiastowego wezwania w/w służb, a następnie powiadomienia zamawiającego; 6.17 wykonywanie czynności nie wymienionych wprost w powyższych punktach jeżeli okaże się to konieczne dla zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia zamawiającego; 6.18 dozór i obsługa systemów oraz urządzeń alarmowych, ostrzegawczych i innych; 6.19 prowadzenie książki dyżurów oraz odnotowywanie istotnych wydarzeń związanych ze świadczeniem usługi ochrony; 6.20 wydawanie kluczy do pomieszczeń tylko osobom upoważnionym;. 6.21 sprawdzanie po godzinach urzędowania zamawiającego zamknięć drzwi, okien i zabezpieczenie pomieszczeń oraz pomieszczeń plombowanych i zabezpieczonych kratami. Stwierdzone nieprawidłowości winny być w pierwszej kolejności w miarę możliwości usunięte a następnie odnotowane. O ich wystąpieniu należy powiadomić odpowiednie osoby; 6.22 otwieranie i zamykanie bramy parkingowej; 6.23 dokonywanie obchodów wewnątrz i na zewnątrz budynku nie rzadziej niż co dwie godziny; 6.24 w przypadku włączenia się alarmu, sprawdzenie przyczyny i podjęcie odpowiednich kroków; 6.25 pilnowanie przed kradzieżą i zniszczeniem krzewów ozdobnych i zieleni wokół budynku, oświetlenia oraz innych elementów infrastruktury; 6.26 realizacja innych, niekolidujących z przedmiotem zamówienia drobnych czynności wskazanych przez zamawiającego (np. przeniesienie akt, sprzętu biurowego, przekazanie korespondencji, itp.). 6.27 Pracownicy ochrony zobowiązani są do dochowania tajemnicy związanej z wykonywaniem obowiązków służbowych wraz z zachowaniem wszystkich rygorów wynikających z przepisów prawa. W przypadku naruszenia przez pracownika wykonawcy tajemnicy wynikającej z wykonywanych obowiązków służbowych, zamawiający zażąda od wykonawcy bezwarunkowego wyłączenia tego pracownika ze służby ochrony w ramach wykonywanej usługi, a niezależnie od tego może żądać naprawienia szkody związanej z niezachowaniem tajemnicy. 7. Zamawiający upoważniony jest do kontrolowania pracowników ochrony w każdym czasie oraz sprawdzenia czasu przyjazdu grupy interwencyjnej - jeden raz w miesiącu. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyrażenia zgody na dopuszczenie do świadczenia usługi wskazanych przez wykonawcę pracowników ochrony bez podania przyczyn..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Detektywistyczno-Ochronnych LEX Sp. z o.o., ul. Poznańska 95, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181245,84

  • Oferta z najniższą ceną: 160883,92 / Oferta z najwyższą ceną: 269036,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.