eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Warszawa: Dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 130912 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79112 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 644 15 64, faks 22 851 16 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy z dopuszczeniem składania ofert częściowych według następującego podziału: ZADANIE I obejmuje dostawę traperów letnich w ilości 400 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia-dokumentację techniczno-technologiczną obuwia służbowego - trapery letnie zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. ZADANIE II obejmuje dostawę traperów zimowych w ilości 600 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dokumentację techniczno-technologiczną obuwia służbowego -trapery zimowe zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. ZADANIE III obejmuje dostawę półbutów damsko/męskich w ilości 600 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dokumentację techniczno-technologiczną obuwia służbowego półbuty służbowe zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Okres gwarancji: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił w n/w Zadaniach gwarancji nie mniejszej niż: w Zadaniu nr 1 - 24 miesiące, w Zadaniu nr 2 - 24 miesięcy, w Zadaniu nr 3 - 24 miesięcy. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru dostawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.50.00 - Buty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa traperów letnich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ButStar Sp. z o.o., ul. Dworcowa 21, 83-210 Zblewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63468,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63468,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73308,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa traperów zimowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ButStar Sp. z o.o., ul. Dworcowa 21, 83-210 Zblewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95202,00

  • Oferta z najniższą ceną: 95202,00 / Oferta z najwyższą ceną: 124722,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa półbutów damsko/męskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ButStar Sp. z o.o., ul. Dworcowa 21, 83-210 Zblewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47232,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47232,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67896,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.