eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie badań profilaktycznych pracowników Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w zakresie wynikającym z przepisów Kodeksu Pracy. znak sprawyZP- 271/01/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie badań profilaktycznych pracowników Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w zakresie wynikającym z przepisów Kodeksu Pracy. znak sprawy: ZP- 271/01/2011
Numer ogłoszenia: 13090 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie badań profilaktycznych pracowników Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w zakresie wynikającym z przepisów Kodeksu Pracy. znak sprawy: ZP- 271/01/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu badań profilaktycznych pracowników, osób przyjmowanych do pracy w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, w tym w celu odbycia stażu, w zakresie wynikającym z przepisów Kodeksu Pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych. Zamawiający skieruje do wykonawcy w celu przeprowadzenia badań profilaktycznych osoby w liczbie od 55 do 80. 2. Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w: a) ustawie z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.); b) rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.). 3. Wykonawca winien dysponować co najmniej dwiema osobami wykonującymi zawód lekarza medycyny pracy, a w sytuacji niemożności wykonywania przez nie badań profilaktycznych, tj. np. w przypadku choroby, wykonawca zapewni inne osoby wykonujące zawód lekarza medycyny pracy, by nie dopuścić do przerw w realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Przeprowadzanie badań profilaktycznych polegać będzie na realizowaniu: a) badań wstępnych, którym podlegają osoby przyjmowane do pracy oraz pracownicy przenoszeni na stanowiska pracy, na których występują czynniki szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe. b) badań okresowych, którym podlegają wszyscy pracownicy niezależnie od rodzaju wykonywanej pracy. c) badań kontrolnych, którym podlegają pracownicy, których niezdolność do pracy z powodu choroby trwała ponad 30 dni. 5. Badania wstępne wykonywane będą: a) kandydatom na pracowników - w liczbie około 10 osób. b) kandydatom na stażystów (w tym pakiecie badań zamawiający nie zleca wykonania badania okulistycznego) - w liczbie około 30. 6. Badania okresowe wykonywane będą: a) pracownikom - w liczbie około 25 b) pracownikom na stanowisku kierowniczym ( w tym pakiecie zostaną także badania EKG oraz badanie poziomu cholesterolu) - w liczbie około 5. 7. Badania kontrolne wykonane zostanie, zgodnie z przewidywaniami zamawiającego, około 5 osobom. 8. Badanie RTG klatki piersiowej wykonane zostanie około 10 osobom. 9. Zamawiający zastrzega, że ilości badań określone powyżej stanowią jedynie przewidywania zamawiającego. Poszczególne ilości zlecanych badań mogą się nieco różnić, jednak zamawiający skieruje na badania nie mniej niż 55 i nie więcej niż 80 osób. 10. Badania profilaktyczne przeprowadzane będą na podstawie skierowania wydanego przez zamawiającego. Skierowanie będzie zawierać: a) określenie rodzaju badania profilaktycznego, które ma zostać wykonane, b) w przypadku osób przyjmowanych do pracy lub pracowników przenoszonych na inne stanowiska, zawierać będzie określenie stanowiska pracy, c) w przypadku pracowników - określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, d) informacje o występowaniu na danym stanowisku czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych. 11. Po przeprowadzeniu niezbędnych badań lekarz medycyny pracy orzeknie o istnieniu bądź braku przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku i wystawi na potwierdzenie stosowne zaświadczenie, które przekaże pracownikowi, tj. osobie badanej, i pracodawcy, tj. zamawiającemu. 12. Zamawiający każdorazowo będzie telefonicznie sygnalizował wykonawcy potrzebę wykonania badań profilaktycznych. 13. Wykonawca wskaże w ofercie numer telefonu, pod którym będzie można dokonać zgłoszenia osób do badań profilaktycznych oraz ustalić termin ich wykonania, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż dwa dni od dnia otrzymania telefonicznego zgłoszenia od zamawiającego. 14. Zamawiający oczekuje, że wszelkiego rodzaju badania i ewentualne konsultacje realizowane będą w jednym i tym samym miejscu, które wykonawca wskaże w ofercie. Ponadto, zamawiający wymaga, aby czas dojazdu z siedziby zamawiającego do miejsca, w którym wykonywane będą powyższe czynności nie przekroczył 60 minut w obie strony pomiędzy godzinami 8:00 a 10:00..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniajace polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju przedmiotu zamówienia co zamówienie główne i nie przekroczy ono 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne 85.14.80.00 - Usługi analizy medycznej 85.15.00.00 - Usługi obrazowania medycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie IV.3.b) został spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże w Wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował medycznym laboratorium diagnostycznym wykonującym badania materiału biologicznego, działającym na zasadach określonych w ustawie z dn. 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (Dz. U. z 2004 r. Nr 144 poz. 1529 z późn. zm.); 2) Zamawiający uzna, że warunek w punkcie IV.3.c) został spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże w Wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował pracownią RTG spełniającą wymogi rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 27 marca 2008 r. w sprawie minimalnych wymagań dla jednostek ochrony zdrowia udzielających świadczeń zdrowotnych z zakresu rentgenodiagnostyki, radiologii zabiegowej oraz diagnostyki i terapii radioizotopowej chorób nienowotworowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 59, poz. 365 z późn. zm);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie IV.3.a) został spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże w Wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami wykonującymi zawód lekarza w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi, które dokonały zgłoszenia podjęcia działalności lekarza w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi we właściwym wojewódzkim ośrodku medycyny pracy (zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy - tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 125 poz. 1317 z późn. zm.);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych; 3. Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2011 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.