eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguty-Pianki › Usługa kompleksowa świadczona na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali,obiektów użytkowych, urządzeń komunalnych i zasilania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Boguty-Pianki .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Boguty-Pianki: Usługa kompleksowa świadczona na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali,obiektów użytkowych, urządzeń komunalnych i zasilania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Boguty-Pianki .
Numer ogłoszenia: 130882 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguty-Pianki , Aleja Papieża Jana Pawła II 45, 07-325 Boguty-Pianki, woj. mazowieckie, tel. 086 2775003, faks 086 275003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowa świadczona na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali,obiektów użytkowych, urządzeń komunalnych i zasilania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Boguty-Pianki ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym przetargiem nieograniczonym jest: usługa kompleksowa świadczona na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, urządzeń komunalnych i zasilania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Boguty-Pianki w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r. Szczegółowe dane dotyczące układów zasilania oraz prognozowanego zużycia energii czynnej w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r. zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. Wybrany Wykonawca w pierwszej kolejności rozwiąże w imieniu Zamawiającego odpowiednio dotychczasowe umowy sprzedaży i dystrybucji. Po zakończeniu procedury zmiany sprzedawcy, Wykonawca rozpocznie realizację przedmiotu umowy, jednak nie wcześniej niż 01.07.2016r. 2. Sprzedaż energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji na rzecz Gminy Boguty-Pianki odbywać 4 się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne ( Dz.U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz.U. Nr 93, poz. 623 z późń. zm). 3. Określenie przewidywanego poboru energii na czas realizacji zamówienia, ustalone zostało na podstawie przewidywalnego zużycia, w oparciu o zużycie za okres bezpośrednio poprzedzający wszczęcie niniejszego postępowania - stanowiąc podstawę określenia przedmiotu zamówienia i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w ściśle podanych ilościach. 4. Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii ma charakter orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. 5. Rozliczenia zużytej energii będą dokonywane co miesiąc na podstawie ilości wynikającej z odczytu wskazań układu pomiarowo - rozliczeniowego w zakresie: - opłat za dystrybucję - na podstawie cen i stawek opłat zgodnie z taryfą dla usług dystrybucji energii elektrycznej zatwierdzoną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, - opłat za energię elektryczną - na podstawie cen energii elektrycznej i stawek opłat za obsługę handlową zgodnie z jednostkowymi cenami podanymi w ofercie Wykonawcy. 6.Szczegółowy opis zamówienia- punkty poboru i prognozowane zużycie energii elektrycznej określa, załącznik Nr 2 do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1, pkt 6 np. w przypadku powstania nowych punktów odbioru, przyrostu mocy w związku ze zwiększeniem zużycia lub w przypadku zmiany obowiązujących taryf.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1. 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną oraz ważną przez okres trwania umowy koncesję, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2012, poz. 1059 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz oświadczenie o umowie z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucji) lub aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki (dotyczy Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony dokument, o którym mowa w części VI.A.2) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50.0
  • 2 - Cena jednostkowa za 1 kWH energii czynnej - 50.0

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Wykonawca może zmienić ceny energii elektrycznej i stawki opłat za obsługę handlową wynikające z Taryfy dla energii elektrycznej w następujących przypadkach:a) zmiany przepisów prawa wpływających na koszt prowadzenia działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, w tym przepisów prawa podatkowego, b) wydania wobec wykonawcy decyzji administracyjnych wpływających na koszt prowadzenia działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, w szczególności przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, c) zmiany innych istotnych uzasadnionych okoliczności faktycznych odnoszących się do wykonawcy i wpływających na koszt działalności w zakresie obrotu energią elektryczną. 2) Wykonawca poinformuje każdorazowo zamawiającego o zmianie Taryfy dla energii elektrycznej w zakresie cen lub stawek opłat albo o nowej Taryfie oraz o dniu wejścia w życie zmiany. Zmiana wchodzi w życie, o ile w terminie 14 dni od jej otrzymania zamawiający nie wypowie umowy. Wykonawca doręczy zamawiającemu wykaz zmian dokonanych w Taryfie dla energii elektrycznej. 3) Zmiany poszczególnych składników ceny przedmiotu umowy w okresie jej realizacji w zakresie opłat za dystrybucję mogą nastąpić wyłącznie w oparciu o taryfę dla usług dystrybucji energii elektrycznej zatwierdzoną przez Urząd Regulacji Energetyki. W przypadku zwolnienia z obowiązku przedkładania taryf dla dystrybucji energii elektrycznej do zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, na podstawie cen stawek jednostkowych za dystrybucję energii elektrycznej, maksymalnie do wysokości cen i stawek zawartych w taryfie Operatora Systemu Dystrybucyjnego. O wprowadzeniu nowej taryfy lub każdorazowej zmianie ceny i stawek w 11 dotychczasowej taryfie wykonawca powiadomi zamawiającego przesyłając stosowny wyciąg z nowej lub zmienionej taryfy wraz z informacją o dniu wejścia w życie zmian do stosownej taryfy lub dniu wejścia w życie nowej taryfy. 4) Dopuszcza się możliwość zmiany treści umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy w zakresie w jakim zmiana przepisów będzie wymagała dostosowania umowy. 5) Dopuszcza się możliwość zmiany treści umowy w przypadku zmiany ilości punktów poboru energii elektrycznej przy zastosowaniu określonych w ofercie Wykonawcy stawek cen i opat jednostkowych. Pkt 3 będzie miał zastosowanie do tak wprowadzonych zmian.Dopuszcza się możliwość zmiany treści umowy w przypadku: 1) zmiany adresów Wykonawcy i Zamawiającego; 2) zmiany adresów korespondencji, Wykonawcy i Zamawiającego 3) zmiany numeru licznika 4) zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boguty-pianki.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boguty- Pianki ul.AL.PAPIEŻA JANA PAWŁA II 45 ,pokój 102.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Boguty- Pianki ul.AL.PAPIEŻA JANA PAWŁA II 45 , pokój 107.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.