eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przebudowa ulicy Adolfa Dygasińskiego w Zgierzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-17

Zgierz: Przebudowa ulicy Adolfa Dygasińskiego w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 130849 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103515 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Adolfa Dygasińskiego w Zgierzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A/ Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę ul. Adolfa Dygasińskiego w Zgierzu (długości 427 m) na odcinku od wiaduktu drogowego na ul. Czerwieńskiego do ul. Kasprowicza. Przebudowa polega na: poszerzeniu istniejącej jezdni po stronie zachodniej o 1 m, wykonaniu nowych poboczy z tłucznia o szerokości 0,5 m po obu stronach jezdni i wykonaniu nowych odcinków włączenia z dróg bocznych Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z przedstawionym poniżej szczegółowym zakresem rzeczowym zamówienia, mapą sytuacyjną (zał. nr 1), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 2) oraz aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót, stanowiący zał. nr 3, należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Przed złożeniem oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia zalecana jest wizja lokalna istniejącego stanu ulicy Adolfa Dygasińskiego. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: - Wykonanie koryta o głębokości 20 cm na poszerzeniu jezdni drogi o 1,5 m po stronie zachodniej i 0,5 m po stronie wschodniej oraz pod odcinkami włączenia do ruchu bocznych dróg szerokości 5 m (zjazdy w śladzie istniejących dróg z promieniami łuku włączenia r = 5 m, o długościach ul. Kuncewiczowej - 10 m, ul. Samozwaniec - 10 m, ul. Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej - 10 m, ul. Przerwy-Tetmajera - 10 m, ul. Cmentarna - 20 m, ul. Malczewskiego - ok. 4 m do granicy z działką nr 433/1, ul. Kossaków po zachodniej stronie - w nieregularnym kształcie o powierzchni ok. 200 m2) - o łącznej powierzchni 1459 m2. - Wykonanie podbudowy poszerzenia drogi, poboczy i odcinków włączenia do ruchu ulic przyległych z kruszywa łamanego o grubości 20 cm - 1459 m2. - Skropienie podbudowy nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 3212 m2. - Wykonanie nawierzchni drogowej z betonu asfalt., warstwa wiążąca 4 cm - 3212 m2. - Wykonanie nawierzchni drogowej z betonu asfalt.: ścieralna 4 cm - 3212 m2. - Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych. - Zaprojektowanie i uzgodnienie projektu stałej organizacji ruchu dla przedmiotowego fragmentu ulicy. - Wykonanie oznakowań poziomych zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, pomalowanie farbą chlorokauczukową - ok. 77 m2. - Wykonanie oznakowań pionowych zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu - ok. 40 szt. znaków (w tym znak U-18a - lustra drogowego przy wiadukcie). B/ Szczególne wymagania i warunki realizacji zamówienia: 1. Przedmiot umowy należy wykonać z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 2. Materiały, o których mowa w ust. 1 powinny odpowiadać, co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (D.U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Materiały z rozbiórki przydatne do ponownego wbudowania stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest po oczyszczeniu przewieźć je we wskazane przez Zamawiającego miejsce (odległość do 3 km) i tam złożyć w sposób uporządkowany. Pozostałe materiały z rozbiórki, nadmiar gruzu i gruz nieprzydatny, zanieczyszczenia - stanowią własność Wykonawcy i powinny być usunięte poza teren budowy przy przestrzeganiu ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty i obowiązki z niej wynikające. 4. Ruch drogowy pojazdów i pieszych zostanie wyznaczony wg stałej organizacji ruchu opracowanej i uzgodnionej przez Wykonawcę. 5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: - wykonanie i uzgodnienie projektu stałej organizacji ruchu; - geodezyjne pomiary wytyczenia i inwentaryzacji powykonawczej; - koszty prób, badań, odbiorów i innych określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny oraz wykonania i utrzymania niezbędnego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji zadania a także do jego demontażu po robotach (całość winna być uwzględniona w cenie umownej). 7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizowałaby wszelkie uciążliwości związane z robotami dla okolicznych mieszkańców i firm. 8. Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty za uzgodnione czasowe zajęcie pasa drogowego. 9. Zamawiający na przedmiotowe roboty ustala 5-letni okres gwarancji. C/ Załączniki: 1. Załącznik graficzny przedmiotu zamówienia - zał. nr 1. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 2. 3. Przedmiar robót - zał. nr 3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS-KAM Robert Kupis, Stary Rynek 2/34, 95-010 Stryków, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275729,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 224611,73

  • Oferta z najniższą ceną: 224611,73 / Oferta z najwyższą ceną: 264373,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.