Ogłoszenie nr 13080 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Zielona Góra: Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Zielonej Górze - Budynek Socjalny Spotkań polsko - niemieckich wraz z basenem w Zielonej Górze (ul. Przylep - Skokowa 18d, działka nr 9/16 obręb 60 Zielona Góra) realizowana w ramach zadania pn. Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Zielonej Góry - Miasto Zielona Góra
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Osi Priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna dla Działania 3.2, Efektywność energetyczna dla Poddziałania 3.2.2, Efektywność energetyczna - ZIT Zielona Góra w ramach kategorii interwencji 13 - Renowacja infrastruktury publicznej dla celów efektywności energetycznej, projekty demonstracyjne i środki wsparcia
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 350655-016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, krajowy numer identyfikacyjny
65423300000, ul.
ul. Podgórna
22,
65424
Zielona Góra, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
0684564100,4564406 do 08, faks
068 4564155, 4564455, e-mail
zamowienia@um.zielona-gora.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zielona-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Zielonej Górze - Budynek Socjalny Spotkań polsko - niemieckich wraz z basenem w Zielonej Górze (ul. Przylep - Skokowa 18d, działka nr 9/16 obręb 60 Zielona Góra) realizowana w ramach zadania pn. Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Zielonej Góry - Miasto Zielona Góra
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DO-ZP.271.76.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych. Przedmiot inwestycji składa się z dwóch etapów: 1.1. I etap - obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej na wykonanie termomodernizacji (ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, wymianę okien i drzwi, montaż rolet zewnętrznych, wymianę wewnętrznej instalacji c.o., wymianę źródła ciepła na kocioł gazujący na drewno wraz z montażem kolektorów słonecznych) oraz modernizację instalacji oświetlenia wbudowanego poprzez zmianę istniejących źródeł na LED-owe dla Budynku Socjalnego Spotkań polsko - niemieckich wraz z basenem w Zielonej Górze, wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia o zamiarze do przystąpienia do wykonania robót budowlanych; 1.2. II etap - obejmuje wykonanie termomodernizacji ścian i stropodachu, wymianę okien i drzwi, montaż rolet zewnętrznych, wymianę wewnętrznej instalacji c.o., wymianę źródła ciepła na kocioł gazujący na drewno wraz z montażem kolektorów słonecznych i wymianę wbudowanego oświetlenia na LED-owe dla Budynku Socjalnego Spotkań polsko - niemieckich wraz z basenem w Zielonej Górze na podstawie opracowanej dokumentacji budowlano wykonawczej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót termomodernizacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektem Funkcjonalno - Użytkowym zawartym w załączniku nr I.5 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumencie, o którym mowa w pkt 3.3. SIWZ. 4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ. 5. Wszystkie dostarczone w ramach realizacji zamówienia materiały oraz sprzęty muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie regenerowane, nie powystawowe i gotowe do użycie bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego. Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie. Materiały, sprzęty oraz wyposażenie użyte dla realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać odpowiednie wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty, zezwolenia. 6. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy określony w niniejszej SIWZ sprzęt oraz dokona jego montażu. Transportu sprzętu Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko. 8. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) wszystkich osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, polegające na wykonaniu ocieplenia ścian, stropodachu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie źródła ciepła na kocioł gazujący drewno wraz z montażem kolektorów słonecznych, wymianie instalacji c.o., oraz wymianie oświetlenia wbudowanego na LED-owe. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie wraz wykazem wszystkich osób wykonujących ww. zakresy prac. 10. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. obejmującą wartości zamówienia i okres realizacji zamówienia. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców. 11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy na opracowanie dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych i na wykonanie roboty budowlanej oraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane. 12. Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Osi Priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna dla Działania 3.2, Efektywność energetyczna dla Poddziałania 3.2.2, Efektywność energetyczna - ZIT Zielona Góra w ramach kategorii interwencji 13 - Renowacja infrastruktury publicznej dla celów efektywności energetycznej, projekty demonstracyjne i środki wsparcia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
45300000-0,
45310000-3,
45330000-9,
45331000-6,
09331100-9,
09332000-5,
71000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT318502.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 440000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW województwa lubuskiego - Zad. 8 - Rozbudowa DW283 w m. Studzieniec polegająca na budowie dwóch zatok autobusowych
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Nowa Sól.
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.