eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno › DOSTAWA RĘBAKA DO GAŁĘZI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Chełmno: DOSTAWA RĘBAKA DO GAŁĘZI
Numer ogłoszenia: 130799 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772410, 6772433, fax 056 6772421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RĘBAKA DO GAŁĘZI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rębaka do gałęzi. 2. Minimalne parametry techniczne oferowanego rębaka: a) fabrycznie nowy, b) wraz z całym osprzętem musi być zamontowany na przyczepce dostosowanej do holowania przez samochód i dopuszczonej do ruchu po drogach, c) zasilany własnym silnikiem (rodzaj paliwa - olej napędowy), d) moc silnika zasilającego - co najmniej 60 KM, e) maksymalna średnica ciętych gałęzi - co najmniej 20 cm, f) powinien posiadać możliwość wyrzucania zrębków na przyczepy samochodowe oraz możliwość obrotu rury wyrzucającej w zakresie 0 - 360 stopni. 3. Do oferty należy dołączyć parametry techniczne oferowanego rębaka, w postaci oryginalnego folderu producenta wraz z danymi technicznymi w języku polskim oraz wyciąg ze świadectwa homologacji, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez sprzedającego. 4. Wraz z dostawą sprzętu będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie niezbędne dokumenty, a w szczególności: - instrukcje obsługi w języku polskim, - dokumenty gwarancyjne, - dokumenty potrzebne do zarejestrowania przyczepki wraz z rębakiem, - katalog części zamiennych. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Zamawiającemu wymienne elementy tnące oraz materiały eksploatacyjne, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania rębaka w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na dostarczony sprzęt w okresie trwania gwarancji oraz usuwać zgłoszone awarie i usterki nie później niż w terminie 5 dni od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis pogwarancyjny na dostarczony sprzęt oraz dostawę części zamiennych przez okres co najmniej 10 lat po upływie terminu trwania gawrancji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.31.22 - Rębarki Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.22.00 - Rębarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane, zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych; e. zapewnią w terminie 5 dni od dnia dostarczenia rębaka, będącego przedmiotem zamówienia, szkolenie teoretyczne i praktyczne z zakresu jego obsługi, w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca: a. udzielił gwarancji i zapewnił serwis gwarancyjny na dostarczony sprzęt na okres co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy (dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego) oraz usuwał zgłoszone awarie i usterki nie później niż w terminie 5 dni od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego, b. zapewnił serwis pogwarancyjny i dostawę części zamiennych przez okres co najmniej 10 lat po upływie terminu trwania gwarancji, c. zrealizował co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 40 000 PLN brutto każda, d. zamieścił w ofercie wykaz autoryzowanych punktów dealerskich i serwisowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązany jest on przedłożyć: a. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązany jest on przedłożyć: a. wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Pod pojęciem dokumentów potwierdzających Zamawiający rozumie tzw. referencje, wystawione przez Odbiorcę po całkowitym wykonaniu zamówienia. 4. Wymagane dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Moc silnika zasilającego rębak - 5
  • 3. Maksymalna średnica ciętych gałęzi - 5
  • 4. Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-chelmno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 86-200 Chełmno, ul. Łunawska 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiat Chełmiński, 86-200 Chełmno, ul. Harcerska 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.