eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Dostawa, montaż i rozruch dźwigu osobowego w Środowiskowym Domu Samopomocy w Cyganowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-31

Stary Sącz: Dostawa, montaż i rozruch dźwigu osobowego w Środowiskowym Domu Samopomocy w Cyganowicach
Numer ogłoszenia: 130786 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Stary Sącz, ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4460270, fax 018 4460273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.stary-sacz.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i rozruch dźwigu osobowego w Środowiskowym Domu Samopomocy w Cyganowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwig osobowy dostępny dla osób niepełnosprawnych ( na wózku inwalidzkim) o wymiarach kabiny min. s x g x h = 1,1 m x 1,4 m x 2,0 m, poręcze na wysokości 0,9 m , tablica przezewowa na wysokości 0,8 - 1,2 m w odległości min. 0,5 m od naroża kabiny z dodatkowym oznakowaniem dla osób niewidomych oraz informacją głosową, kabina jednodrzwiowa (wejście do kabiny na parterze oraz wyjście z kabiny na poddaszu będzie następować z tej samej strony). Dźwig z szybem samonośnym z profili stalowych ocynkowanych obudowanym szkłem bezpiecznym z napędem hydraulicznym lub śrubowym o udźwigu około 300 kilogramów.Dźwig zamontowany będzie wewnątrz budynku przy klatce schodowej. Środowiskowy Dom Samopomocy obsługiwać będzie w systemie zajęć dziennych do 30 osób z zaburzeniami psychicznymi. Wysokość podnoszenia parter - poddasze z poziomu +- 0,00 do poziomu + 3,40 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.14.10 - Dźwigi Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.41.00 - Dźwigi Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: * W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. * Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. Sytuacja podmiotowa Wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dostarczany produkt posiada zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli, potwierdzającego spełnianie przez urządzenie wymogów określonych normo lub specyfikacji technicznych. * Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. Kserokopie uprawnień osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 4. Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 5. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 6. Opis danych technicznych. Opis danych technicznych oferowanego urządzenia dźwigowego, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego. 7. Potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy przedstawić w formie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczany produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym (atest, certyfikat, itp.). 8. Do oferty należy również dołączyć prawidłowo wypełniony formularz ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres pisemnej gwarancji jakości - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stary-sacz.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Stary Sącz - ul. Stefana Batorego 25 (I piętro) . Odpłatność za SIWZ: 20,00 złotych. Warunki i sposób płatności: gotówka na dowód kasowy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 08:45, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Stary Sącz, 33-340 Stary Sącz - ul. Stefana Batorego 25,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.09.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.