eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › Wymiana pokrycia dachowego na budynku szkoły podstawowej w Żębocinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-31

Proszowice: Wymiana pokrycia dachowego na budynku szkoły podstawowej w Żębocinie
Numer ogłoszenia: 130782 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Proszowicach, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3861005, 3861555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.proszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego na budynku szkoły podstawowej w Żębocinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku szkoły podstawowoej w Żębocinie. Zakres: -demontaż, transport i utylizację istniejącego pokrycia dachowego z płyt azbestowych z dachu budynku szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami - wykonanie pokrycia dachowego z blachy powlekanej - 747,20 m2 - wymiana rynien i instalacji odgromowej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu i sposobu dokonywania oceny ich spełniania: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (rozpocząć oraz zakończyć) o udzielenie zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego o powierzchni dachu nie mniejszej niż 500 m2 i wartości (brutto) co najmniej 100.000,00 zł każda; UWAGA 1. Postępowanie zostało wszczęte w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej i tablicy. 2) dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100.000,00 zł, 4) spełniać pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. ad.1 ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1, będzie dokonana na podstawie wykazu robót oraz dokumentów (referencji, listów referencyjnych itp.) potwierdzających, że co najmniej 2 roboty budowlane zawarte w wykazie zostały wykonane należycie, ad.2 ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2, będzie dokonana na podstawie wykazu osób, z którego powinno wynikać, że w każdej specjalności wymienionej w pkt 2 Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumentów, które powinny stwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane, o których mowa, ad. 3 ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 3 będzie dokonana na podstawie dokumentu, (polisy lub innego dokumentu), z którego powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000 zł, ad.4 ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w pkt 4, będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczeń, zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, z których powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie z art.22 ust.1o uprawnieniu do udzielenia zamówienia 2. oświadczenie z art.24 o nie wykluczeniu 3. wykaz wykonanych robót 4. wykaz osób,które będą wykonywać zamówienie,posiadających wymagane uprawnienia budowlane,wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawowodwego 5. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6. parafowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.proszowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Proszowicach 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72 pok. nr 45, ( I pietro ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Proszowicach 32-100 Proszowice ul. 3 Maja 72 pokój nr 45, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.