eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin Lanckorona, Andrychów, Brzeźnica, Stryszów wg 4 zadańZad. nr 1 gm. Lanckorona droga nr1728 K (04-226) Izdebnik - Lanckorona - Brody odc. 240mb; Zad. nr 2 gm. Andrychów droga nr1742 K (04-306) Czaniec - Roczyny -

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-31

Wadowice: Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin Lanckorona, Andrychów, Brzeźnica, Stryszów wg 4 zadań: Zad. nr 1 gm. Lanckorona droga nr: 1728 K (04-226) Izdebnik - Lanckorona - Brody odc. 240mb; Zad. nr 2 gm. Andrychów droga nr: 1742 K (04-306) Czaniec - Roczyny - Andrychów odc. 967mb (w dwóch odcinkach); Zad. nr 3 gm. Brzeźnica droga nr: 1777 K (04-207) Tłuczań - Zagrodniki odc. 730mb; Zad. nr 4 gm. Stryszów droga nr: 1729 K (04-231) Stronie - Stryszów - Skawce odc. 600 mb - usuwanie skutków powodzi z 2001r.
Numer ogłoszenia: 130776 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin Lanckorona, Andrychów, Brzeźnica, Stryszów wg 4 zadań: Zad. nr 1 gm. Lanckorona droga nr: 1728 K (04-226) Izdebnik - Lanckorona - Brody odc. 240mb; Zad. nr 2 gm. Andrychów droga nr: 1742 K (04-306) Czaniec - Roczyny - Andrychów odc. 967mb (w dwóch odcinkach); Zad. nr 3 gm. Brzeźnica droga nr: 1777 K (04-207) Tłuczań - Zagrodniki odc. 730mb; Zad. nr 4 gm. Stryszów droga nr: 1729 K (04-231) Stronie - Stryszów - Skawce odc. 600 mb - usuwanie skutków powodzi z 2001r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z przebudową dróg polegające na:- wykonaniu warstwy profilowej istniejącej nawierzchni masą min. asfaltową;- wykonanie warstwy ścieralnej z masy min. asfaltowej; -nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni; ponadto w zadaniu nr 1 - regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studzienki telefoniczne, kratki ściekowe uliczne); rozebranie i wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej; rozebranie i ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej; wykonanie odwodnienia (studzienki ściekowe, przykanaliki, ściek przykrawężnikowy) w zadaniu nr 2 - profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie materiałem kamiennym; regulacja elementów ściekowych; renowacja - odtworzenie rowów wraz z koszeniem skarp; rozbiórka i ustawienie poręczy energochłonnych; ułożenie geowłókniny; uszorstnienie nawierzchni poprzez pojedyńczopowierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją asfaltową; w zadaniu nr 3 - profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie materiałem kamiennym; renowacja - odtworzenie rowów; w zadaniu nr 4 - profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie materiałem kamiennym; regulacja studzienek ściekowych; renowacja - odtworzenie rowów;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla zad. nr 1 - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), dla zad. nr 2 - 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych), dla zad. nr 3 - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysięcy złotych), dla zad. nr 4 - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe.1.Warunki ogólne: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; 1.5.zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem bhp pracy. 2.Warunki szczegółowe: 2.1.Posiadana wiedza i doświadczenie - w formie załączonego do oferty oświadczenia-wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (z podaniem wartości, okresu realizacji i miejsca wykonania robót oraz nazwy Inwestora), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.2.Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidywanej na powyższe stanowisko wraz z aktualną kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, którą ma pełnić oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3.Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Posiadać atesty, aprobaty techniczne, orzeczenia o jakości materiałów (masa min. asfaltowa, lepiszcze, kruszywo, kostka brukowa, bariery energochłonne, rury, itp.) 2.4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). 2.5.Gwarancja - Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.6.Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien wskazać w ofercie przewidywany do powierzenia podwykonawcom zakres i wartość prac. Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest najpóźniej na 14 dni przed skierowaniem podwykonawców do wykonywania robót zgłosić ten fakt i uzyskać akceptację Zamawiającego (niedopuszczalne jest podzlecanie prac przez podwykonawców kolejnym podwykonawcom). 2.7.Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia (na dane zadanie) wyliczoną w oparciu o opracowany kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie otrzymanego przedmiaru robót, dokumentacji technicznej, wymagań SIWZ i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz ewentualnych oględzin terenu budowy. Wyliczona cena będzie ceną za przedmiot zamówienia (na dane zadanie). W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 2.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. 2.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. 2.10.Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Każde zadanie będzie rozpatrywane oddzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wypełniony formularz oferty (na każde zadanie oddzielnie). 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp 7. Podpisany wzór umowy (na każde zadanie oddzielnie). 8. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Oświadczenie-informację o osobach przewidzianych do realizacji zamówienia (na każde zadanie oddzielnie). Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty uprawnień drogowych dla kierownika robót oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 11. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada udział podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz robót i wartości tych robót planowanych do powierzenia podwykonawcy (dla każdego zadania oddzielnie). 12. Kosztorys ofertowy - opracowany metodą uproszczoną na podstawie przedmiarów robót (wskazane w przedmiarach pozycje katalogowe nie są wiążące dla Wykonawcy przy sporządzeniu kosztorysów ofertowych), dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru , wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin terenu budowy, wg następujących zasad: - cena jednostkowa każdej pozycji kosztorysowej musi obejmować koszty bezpośrednie robocizny, materiałów, zakupu, pracy sprzętu i transportu technologicznego, przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, koszt wykonania projektu organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, obsługa geodezyjna wraz z dokumentacją geodezyjną powykonawczą, badania laboratoryjne oraz koszty pośrednie i zysk, podatek VAT oraz wszystkie inne niezbędne do wykonania zamówienia, ewentualne upusty, - cena jednostkowa, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku, - wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.Suma poszczególnych pozycji z Kosztorysu ofertowego będzie stanowiła cenę przedmiotu zamówienia - cenę ofertową. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt 13a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt 13b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14. Dokumenty, o których mowa w pkt 13 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał, kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 15. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 13 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 103 (I piętro).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. nr 1 gm. Lanckorona droga nr: 1728 K (04-226) Izdebnik - Lanckorona - Brody odc. 240mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z przebudową dróg polegające na: - wykonaniu warstwy profilowej istniejącej nawierzchni masą min. asfaltową; - wykonanie warstwy ścieralnej z masy min. asfaltowej; -nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni; - regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studzienki telefoniczne, kratki ściekowe uliczne); rozebranie i wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej; rozebranie i ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej; wykonanie odwodnienia (studzienki ściekowe, przykanaliki, ściek przykrawężnikowy).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. nr 2 gm. Andrychów droga nr: 1742 K (04-306) Czaniec - Roczyny - Andrychów odc. 967mb (w dwóch odcinkach).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z przebudową dróg polegające na: - wykonaniu warstwy profilowej istniejącej nawierzchni masą min. asfaltową; - wykonanie warstwy ścieralnej z masy min. asfaltowej; -nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni; - profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie materiałem kamiennym; regulacja elementów ściekowych; renowacja - odtworzenie rowów wraz z koszeniem skarp; rozbiórka i ustawienie poręczy energochłonnych; ułożenie geowłókniny; uszorstnienie nawierzchni poprzez pojedyńczopowierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją asfaltową;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. nr 3 gm. Brzeźnica droga nr: 1777 K (04-207) Tłuczań - Zagrodniki odc. 730mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z przebudową dróg polegające na: - wykonaniu warstwy profilowej istniejącej nawierzchni masą min. asfaltową; - wykonanie warstwy ścieralnej z masy min. asfaltowej; -nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni; - profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie materiałem kamiennym; renowacja - odtworzenie rowów;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. nr 4 gm. Stryszów droga nr: 1729 K (04-231) Stronie - Stryszów - Skawce odc. 600 mb - usuwanie skutków powodzi z 2001r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z przebudową dróg polegające na: - wykonaniu warstwy profilowej istniejącej nawierzchni masą min. asfaltową; - wykonanie warstwy ścieralnej z masy min. asfaltowej; -nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni ;- profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie materiałem kamiennym; regulacja studzienek ściekowych; renowacja - odtworzenie rowów;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.