To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-26
Leszno: Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na wybranych ulicach miasta Leszna
Numer ogłoszenia: 130746 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69190 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na wybranych ulicach miasta Leszna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego pozyskiwanego przez Zamawiającego z remontów ulic o nawierzchni bitumicznej na wybranych ulicach miasta Leszna (CPV-45.23.32.26-9, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8). 2. Zamówienie będzie realizowane w następujących technologiach: a/ mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 15cm (materiał inwestora), powierzchniowe utrwalenie wykonanej nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 2-5mm w ilości odpowiednio : emulsja asfaltowa 2dm3/m2, grys 8 dm3/m2 8 dm3/m2 b/ wykonanie koryta na głębokość do 15 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z odwozem urobku na odległość do 10km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 15cm (materiał inwestora), powierzchniowe utrwalenie wykonanej nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 2-5mm w ilości odpowiednio : emulsja asfaltowa 2dm3/m2, grys 8 dm3/m2 8 dm3/m2 c/ wykonanie koryta na głębokość do 30 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z odwozem urobku na odległość do 10km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy tłuczniowej (materiał inwestora składowany na placu przy ul. Wilkowickiej w Lesznie) wraz z załadunkiem i transportem materiału do miejsca wbudowania (odległość do 10km), wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 15cm (materiał inwestora), powierzchniowe utrwalenie wykonanej nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 2-5mm w ilości odpowiednio : emulsja asfaltowa 2dm3/m2, grys 8 dm3/m2 8 dm3/m2 d/ załadunek i transport destruktu asfaltowego z miejsca składowania do miejsca wbudowania (odległość do 5 km) e/ regulacja wysokościowa studni rewizyjnych f/ regulacja wysokościowa skrzynek Zasów g/ regulacja wysokościowa wpustów ściekowych 3. Zakres prac do wykonania będzie wynikać z ilości pozyskiwanego materiału porozbiórkowego , tj. kory asfaltowej i materiału kamiennego. 4. Ustala się że prace będą prowadzone i rozliczane etapowo w miarę pozyskiwania przez Zamawiającego materiału porozbiórkowego, przy czym każdy etap oraz termin jego wykonania zostaną określone przez ZAMAWIAJĄCEGO 5. Szczegółowy zakres i technologię robót na poszczególnych ulicach uzgodni z wybranym wykonawcą Miejski Zarząd Dróg i Inwestycji w zależności od usytuowania wysokościowego istniejącej nawierzchni gruntowej oraz stabilności podłoża gruntowego. 6. Wybrany wykonawca przystąpi do wykonywania zleconych prac po czasie nie dłuższym niż 48 godzin od powiadomienia o konieczności ich wykonania i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia. 7. Wybrany wykonawca będzie prowadził prace przy ich oznakowaniu we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. W przypadku przerwania prac z winy wykonawcy (tj. między innymi z powodu nieprawidłowego oznakowania robót, prowadzenia prac z nienależytą starannością lub niezgodnie z założoną technologią) zastosowane zostaną przepisy § 7 pkt. 1c) projektu umowy załączonego do siwz (załącznik nr 6). 9. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie wykonawca robót. 10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 11. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej oraz jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu tej polisy na każde jego wezwanie w ciągu 24 godzin. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od wykonawcy do czasu przedstawienia zamawiającemu przedmiotowej polisy . 12. Rozliczenie robót ustala się na zasadzie sporządzenia kosztorysu powykonawczego opracowanego na podstawie dokonanych pomiarów powykonawczych wykonanych robót i zastosowaniu oferowanych w ofercie stawek jednostkowych. 13. Odbioru robót dokonuje wyznaczony przez zamawiającego Inspektor Nadzoru w obecności wyznaczonego przez wybranego wykonawcę Kierownika Robót w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia ich do odbioru. 14. Ustala się częściowe odbiory robót, tj. dla każdej z ulic. 15. Zgłaszając do odbioru wykonane prace wykonawca będzie zobowiązany przedstawić zamawiającemu następujące dokumenty : - obmiar powykonawczy - kosztorys powykonawczy - mapka sytuacyjna z zaznaczonym miejscem wykonanych robót - dokumentacja fotograficzna miejsca robót (przed przystąpieniem do wykonania robót oraz po wykonaniu robót) 16. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez ZAMAWIAJĄCEGO i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności WYKONAWCY i inspektora nadzoru protokół odbioru robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.30.20 - 45.23.30.20 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I ULIC LESZNO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I ULIC LESZNO SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o.o., ul. Bema 33, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 714262,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 495075,00
Oferta z najniższą ceną: 495075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 555900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego oraz nowego oznakowania poziomego dróg powiatu leszczyńskiego
- "Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2024 i 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie - etap IV
- Remont nawierzchni chodnika ANS im. J. A. Komeńskiego w Lesznie
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie"
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Glew od km 0+000 do km 1+070
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu oraz renowacja/budowa odcinków kanalizacji sanitarnej (ściekowej) wzdłuż ww. ulicy"
- Remont drogi rolniczej ul. Brzeziny w m. Kwaczała (od ul. Pobożnego) - Gmina Alwernia dz. nr 1220 obręb Kwaczała
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja drogi powiatowej nr DP 2012 S
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.