eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Konserwacja pomieszczeń w budynkach Nr 1 i 2 w Rzeszowie, 35-021 Rzeszów, ul. Langiewicza 4.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-03

Rzeszów: Konserwacja pomieszczeń w budynkach Nr 1 i 2 w Rzeszowie, 35-021 Rzeszów, ul. Langiewicza 4.
Numer ogłoszenia: 130689 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181458 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja pomieszczeń w budynkach Nr 1 i 2 w Rzeszowie, 35-021 Rzeszów, ul. Langiewicza 4..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budynek Nr 1 ul. Langiewicza 4, 35-021 Rzeszów W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i inspektorem nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. Podczas wykonywania robót konserwacyjnych w budynku będą wykonywane następujące roboty: zdemontowane zostaną urządzenia sanitarne w łazience, rozebrana zostanie ścianka działowa z cegły, zdemontowane zostanie 4 szt. drzwi łazienkowych, wymienione na nowe zostaną 1 szt. zostanie skuta ze ścian wykładzina ścienna z płytek glazurowanych, z posadzki zostanie skuta okładzina posadzkowa z płytek terakota, zdemontowane zostaną przyłącza wodno-kanalizacyjne w łazience, zdemontowany zostanie grzejnik rurowo-żebrowy, na ścianach zostaną wykute bruzdy pod ułożenie nowej instalacji wodociągowej, zostanie wykonana nowa instalacja wodociągowa w łazience wraz z podejściami zasilającymi do poszczególnych przyborów, przygotowane zostanie podłoże ścian i posadzki pod ułożenie płytek glazurowanych i posadzkowych, przygotowane zostaną pod malowanie farbami emulsyjnymi powierzchnie sufitów i ścian, piony kanalizacyjne zostaną zabudowane płytami gipsowo-kartonowymi, zostaną zamontowane nowe urządzenia sanitarne, zostaną wykonane nowe podejścia odpływowe od zamontowanych nowych urządzeń sanitarnych, po wykonaniu instalacji wodociągowej i podejść kanalizacyjnych na ścianach zostanie wykonana okładzina z płytek glazurowanych o wym. 20x40cm, posadzka zostanie wyłożona płytkami antypoślizgowymi gres o wym. 30x30cm, w pomieszczeniu umywalni zostanie zamontowane 2 szt. kabin natryskowych 80 z wmontowanymi brodzikami koloru białego z tworzywa o wym. 80x80 cm, kabina natryskowa z brodzikiem, półokrągła, szkło hartowane grub. 5mm mleczne, profile aluminiowe chromowane, w kabinach prysznicowych zostaną zamontowane deszczownic z baterią mieszakową jednouchwytową, zamontowane zostaną 3 kpl muszli ustępowych porcelanowych, koloru białego, wiszących z zabudowanymi spłuczkami, dwufunkcyjnymi i zamontowanymi deskami sedesowymi wolno opadającymi, zamontowanie umywalek porcelanowych, koloru białego, szer. 60cm z otworami dla baterii stojącej, zamontowanie baterii umywalkowych stojących jednouchwytowych, niklowanych, zamontowanie pisuaru porcelanowego, koloru białego z automatem spłukującym, zamontowanie ścianek systemowych HPL 12 mm z zamontowanymi drzwiami do wydzielenia kabin w-c i pisuarów, zgodnie z załączonymi szkicami, zamontowanie bidetu porcelanowego, koloru białego z zamontowanymi urządzeniami sanitarnymi, przyklejenie do szyb w łazience samoprzylepnej folii matowej, malowanie farbą emulsyjną lateksową dwukrotnie powierzchni sufitów i ścian, zamontowanie nowego grzejnika w pomieszczeniu (grzejnik płytowy), wykonanie instalacji zasilającej i zamontowanie w kratkach wentylacyjnych wentylatorów wyciągowych o średnicy d-180 mm, grubości 115 mm, z silnikiem jednofazowym indukcyjnym, asynchronicznym klasy IP 42, zasilanie 230V, uruchamianych przy zapalaniu światła w łazience, wymiana na nowe przełączników, gniazd hermetycznych, opraw oświetleniowych sufitowych, schody, spocznik i murki oporowe zostaną wyłożone płytami z granitu grub. 4 cm, w spoczniku zostanie zamontowana wycieraczka do obuwia wykonana z aluminium, podczas prowadzenia robót budowlanych z placu budowy systematycznie będzie usuwany gruz, Wymagania zawarte w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia dotyczą prac związanych z ww zamówieniem. Zakres robót jest określony w przedmiarze robót. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się z warunkami i stanem obiektu przed złożeniem oferty. Budynek Nr 2, ul. Langiewicza, 35-021 Rzeszów. Wymagania zawarte w niniejszym opisie dotyczą całości prac związanych z ww zamówieniem. Zakres robót jest określony w przedmiarze . Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się z warunkami i stanem obiektu przed złożeniem oferty. ROBOTY REMONTOWE BĘDĄ PROWADZONE PRZY CZYNNYM OBIEKCIE. W szczególności są to następujące roboty: W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i inspektorem nadzoru uzgodni kolejność wykonywania prac. Podczas wykonywania robót konserwacyjnych w budynku będą wykonywane następujące roboty: zdemontowane zostaną urządzenia sanitarne w łazience, rozebrana zostanie ścianka działowa z cegły, zdemontowane zostanie 4 szt. drzwi łazienkowych, wymienione na nowe zostaną 1 szt. zostanie skuta ze ścian wykładzina ścienna z płytek glazurowanych, z posadzki zostanie skuta okładzina posadzkowa z płytek terakota, zdemontowane zostaną przyłącza wodno-kanalizacyjne w łazience, na ścianach zostaną wykute bruzdy pod ułożenie nowej instalacji wodociągowej, zostanie wykonana nowa instalacja wodociągowa w łazience wraz z podejściami zasilającymi do poszczególnych przyborów, przygotowane zostanie podłoże ścian i posadzki pod ułożenie płytek glazurowanych i posadzkowych, przygotowane zostaną pod malowanie farbami emulsyjnymi powierzchnie sufitów i ścian, piony kanalizacyjne zostaną zabudowane płytami gipsowo-kartonowymi, zostaną wykonane nowe podejścia dopływowe pod zamontowanie nowych urządzeń sanitarnych, zostaną wykonane nowe podejścia odpływowe pod zamontowanie nowych urządzeń sanitarnych, po wykonaniu instalacji wodociągowej i podejść kanalizacyjnych na ścianach zostanie wykonana okładzina z płytek glazurowanych o wym. 20x40cm, (kolor płytek należy uzgodnić z użytkownikiem), posadzka zostanie wyłożona płytkami antypoślizgowymi gres o wym. 30x30cm, (kolor płytek należy uzgodnić z użytkownikiem), w pomieszczeniu umywalni zostanie zamontowane 2 szt. kabin natryskowych 80 z wmontowanymi brodzikami koloru białego z tworzywa o wym. 80x80 cm, kabina natryskowa z brodzikiem, półokrągła, szkło hartowane grub. 5mm mleczne, profile aluminiowe chromowane, w kabinach prysznicowych zostaną zamontowane deszczownic z baterią mieszakową jednouchwytową, zamontowane zostaną 7 kpl ustępów pojedynczych wiszących z zabudowanymi spłuczkami dwufunkcyjnymi i zamontowanymi deskami sedesowymi wolno opadającymi, zamontowanie umywalek porcelanowych szer. 60cm z otworami na baterię stojącą, zamontowanie baterii umywalkowych stojących jednouchwytowych, zamontowanie 5 szt. pisuarów porcelanowych z automatami spłukującymi, zamontowanie ścianek systemowych HPL 12 mm z zamontowanymi drzwiami do wydzielenia kabin w-c i pisuarów, zgodnie z załączonymi szkicami, w pomieszczeniach sanitariatów zostaną wykonane sufity podwieszane z umieszczonymi w nich oprawkami oświetleniowymi (oczkami satynowymi) z lampkami led 3,5 W, podłączonymi przewodami elektrycznymi do wyłącznika oświetlenia w pomieszczeniu, zamontowanie bidetu porcelanowego z zamontowanymi urządzeniami sanitarnymi, przyklejenie do szyb w łazience samoprzylepnej folii matowej, malowanie farbą emulsyjną lateksową dwukrotnie powierzchni sufitów i ścian, wykonanie instalacji i zamontowanie w kratkach wentylacyjnych wentylatorów wyciągowych uruchamianych przy zapalaniu światła w łazience, wymiana na nowe pojemnościowych podgrzewaczy wody 100 litrowych - 2 szt., zasilanie 230V, zamontowanie nowych podgrzewaczy wody pojemnościowych o poj. 5 litr, zasilanie 230V z baterią wodną w komplecie. Wymagania zawarte w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia dotyczą prac związanych z ww zamówieniem. Zakres robót jest określony w przedmiarze robót. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się z warunkami i stanem obiektu przed złożeniem oferty. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9A i 9B), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10). 4.Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5.Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6.Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8.Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9.Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Konserwacja pomieszczeń w budynkach Nr 1 i 2 w Rzeszowie, 35-021 Rzeszów, ul. Langiewicza 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa STANEX-BUD Arkadiusz Stankiewicz, Ul. Pełkińska 156, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125240,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134410,55

  • Oferta z najniższą ceną: 108500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 154406,27

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.