Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-24
Połaniec: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy Połaniec w ramach projektu Urząd Miasta i Gminy Połaniec- profesjonalny, efektywny, dostępny w zakresie przygotowującym do zdobycia Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych na poziomie:
1. ECDL podstawowym
2. ECDL zaawansowanym
Numer ogłoszenia: 130672 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Połaniec , ul. Ruszczańska 27/218, 28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8650305, faks 015 8650328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polaniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy Połaniec w ramach projektu Urząd Miasta i Gminy Połaniec- profesjonalny, efektywny, dostępny w zakresie przygotowującym do zdobycia Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych na poziomie: 1. ECDL podstawowym 2. ECDL zaawansowanym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania szczegółowe dodatkowe dla poszczególnych szkoleń 1.ECDL podstawowy. Przedmiotem zamówienia jest realizacja merytoryczna i obsługa techniczna szkolenia w zakresie przygotowującym do zdobycia Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL na poziomie podstawowym. A. Uczestnicy szkolenia: 10 osób (1 grupa szkoleniowa) - pracownicy Urzędu Miasta i Gminy Połaniec. B. Cel szkolenia: Głównym celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do codziennej pracy z komputerem poprzez uzyskanie udokumentowanych certyfikatem kompetencji w zakresie obsługi programów. Podczas zajęć uczestnicy nabywają wiedzę z zakresu posługiwania się aplikacjami biurowymi, obsługą komputera i korzystania z usług Internetowych. Podstawowym celem w prowadzeniu szkolenia jest wzrost wydajności w przygotowaniu i opracowaniu, a także przetwarzaniu informacji i dokumentacji w pracy urzędnika oraz wyrabianie dobrych nawyków w pracy z komputerem. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą potrafić: -tworzyć zaawansowane dokumenty tekstowe, -realizować zamówienia i wykorzystywać formularze internetowe -posługiwać się w sposób zaawansowany pocztą elektroniczną, -korzystanie z kalendarzy i organizerów dołączonych do programów pocztowych -poruszać się po dokumentach, katalogach, -zapisywać i odczytywać dokumenty, przechowywać na różnych nośnikach danych, -korzystać z rozległych zasobów Internetu, e-usług oraz e-informacji, -zachowywać w użytecznym formacie informacje, przedstawiać je i prezentować, -korzystać z zasobów i usług on-line, -korzystać z wbudowanej pomocy w aplikacjach biurowych, -efektywnie rozwiązywać problemy z wykorzystaniem różnych aplikacji biurowych, -osadzać obiekty i inne elementy pochodzące z różnych aplikacji w programach biurowych. Program szkolenia musi być zgodny ze aktualnym Syllabusem ECDL Polskiego Towarzystwa Informatycznego i musi obejmować moduły: Moduł 1: Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych Moduł 2: Użytkowanie komputerów Moduł 3: Przetwarzanie tekstów Moduł 4: Arkusze kalkulacyjne Moduł 5: Bazy danych Moduł 6: Grafika menadżerska i prezentacyjna Moduł 7: Przeglądanie stron internetowych i Komunikacja C. Charakterystyka usługi szkoleniowej: a) łączna liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika dla szkolenia ECDL poziom podstawowy - 132 godziny (w tym przeprowadzenie egzaminów z poszczególnych modułów). b) forma przeprowadzonego szkolenia: wykłady, prezentacje przykładów, ćwiczenia na komputerach D. Zadania Wykonawcy: a) Trenerzy: Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp. b) Wymagania techniczne: - sala szkoleniowa o wysokim standardzie w promieniu nie mniejszym niż 25 km i nie większym niż 80 km od siedziby Zamawiającego, ściśle przystosowana do przeprowadzenia kursów komputerowych oraz w pełni wyposażona w akcesoria niezbędne do ich przeprowadzenia (tj. komputery/ laptopy, rzutnik multimedialny, ekran, papier do flipchartu, flipchart oraz pisaki). Na każdego uczestnika ma przypadać jeden komputer/laptop. - szkolenia i egzaminy zostaną przeprowadzone w tej samej lokalizacji. - wyżywienie: 2 przerwy kawowe z poczęstunkiem (kawa, herbata ,mleczko do kawy, cukier woda, soki, ciasto i ciastka), dwudaniowy obiad w trakcie każdego dnia kursu (potwierdzenie odbioru cateringu); c) Szkolenia odbywać się będą w dni robocze (od poniedziałku do piątku), 8 godzin dziennie dla grupy liczącej 10 osób w przedziale godzinowym od 8.00 do 16.00, bądź od 9.00 do 17.00 w systemie codziennie po 8 godz. do momentu wykorzystania godzin przewidzianych na jeden moduł, który zakończy się egzaminem z kilkudniową przerwą między poszczególnymi modułami. d) Szkolenia i egzaminy zostaną przeprowadzone w tej samej lokalizacji. e) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram szkolenia z podaniem godzin realizacji w terminie do 5 dni roboczych po podpisaniu umowy, f) Wykonawca przy opracowaniu Harmonogramu winien korzystać ze swojej wiedzy i doświadczenia, tak aby najskuteczniej wykorzystać 132 godziny szkolenia przypadających na grupę z uwzględnieniem warunków określonych w ppkt c) oraz pkt.1.1 niniejszego SIWZ; 2.ECDL zaawansowany Przedmiotem zamówienia jest realizacja merytoryczna i obsługa techniczna szkolenia w zakresie przygotowującym do zdobycia Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL na poziomie zaawansowanym. A. Uczestnicy szkolenia: 5 osób (1 grupa szkoleniowa) - pracownicy Urzędu Miasta i Gminy Połaniec. B. Cel szkolenia: Program szkolenia musi być zgodny ze aktualnym Syllabusem ECDL Polskiego Towarzystwa Informatycznego i musi obejmować moduły: Moduł 1: Przetwarzanie tekstu, poziom zaawansowany Moduł 2: Arkusze kalkulacyjne, poziom zaawansowany Moduł 3: Bazy danych, poziom zaawansowany Moduł 4: Grafika menedżerska i prezentacyjna, poziom zaawansowany C. Charakterystyka usługi szkoleniowej: a) łączna liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika dla szkolenia ECDL poziom zaawansowany - 110 godzin (w tym przeprowadzenie egzaminów z poszczególnych modułów). b) forma przeprowadzonego szkolenia: wykłady, prezentacje przykładów, ćwiczenia na komputerach D. Zadania Wykonawcy: a) Trenerzy: Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp. b) Wymagania techniczne: - sala szkoleniowa o wysokim standardzie w promieniu nie większym niż 80 km od siedziby Zamawiającego, ściśle przystosowana do przeprowadzenia kursów komputerowych oraz w pełni wyposażona w akcesoria niezbędne do ich przeprowadzenia (tj. komputery/ laptopy, rzutnik multimedialny, ekran, papier do flipchartu, flipchart oraz pisaki). Na każdego uczestnika ma przypadać jeden komputer/laptop. - wyżywienie: 2 przerwy kawowe z poczęstunkiem (kawa, herbata, mleczko do kawy, cukier woda, soki, ciasto i ciastka), dwudaniowy obiad w trakcie każdego dnia kursu (potwierdzenie odbioru cateringu); c) Szkolenia odbywać się będą w dni robocze (od poniedziałku do piątku), 8 godzin dziennie dla grupy liczącej 5 osób w przedziale godzinowym od 8.00 do 16.00, bądź od 9.00 do 17.00 w systemie codziennie po 8 godz. do momentu wykorzystania godzin przewidzianych na jeden moduł, który zakończy się egzaminem z kilkudniową przerwą między poszczególnymi modułami. d) Szkolenia i egzaminy zostaną przeprowadzone w tej samej lokalizacji. e) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram szkolenia z podaniem godzin realizacji w terminie na 10dni roboczych przed terminem realizacji szkolenia, f) Wykonawca przy opracowaniu Harmonogramu winien korzystać ze swojej wiedzy i doświadczenia, tak aby najskuteczniej wykorzystać 110 godziny szkolenia przypadających na grupę z uwzględnieniem warunków określonych w ppkt c) oraz pkt.1.2 niniejszego SIWZ;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50% zamówienia podstawowego. W przypadku wystąpienia zamówień uzupełniających, Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z zapisami art. 67 ust1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane zgodnie z zasadami i prawidłowo ukończone ( np. listy referencyjne ) - druk UMiG Połaniec KTI-2010-10,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie usług szkoleniowych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, oraz podstawie do dysponowania tymi osobami -druk UMiG Połaniec KTI-2010-09,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a.aktualny Certyfikat zgodny z ECDL wystawiony dla podmiotu, który będzie przeprowadzał kursy, b.aktualny Certyfikat Laboratorium ECDL (komercyjnego) lub Centrum Egzaminacyjnego ECDL wystawiony dla podmiotu, który będzie przeprowadzał egzaminy ECDL - Core oraz ECDL - Advanced. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu okoliczności niezależnych od stron lub mających charakter siły wyższej, b)zmiany wynagrodzenia w związku z ustawową zmianą stawki VAT, c)zmiany osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, zgodnie z § 3 niniejszej umowy, d)innych okoliczności, których nie dało się przewidzieć przy podpisaniu umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umig.polaniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Połaniec
ul. Ruszczańska 27
28-230 Połaniec
p.203a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Połaniec ul. Ruszczańska 27 28-230 Połaniec p.206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą: Urząd Miasta i Gminy Połaniec- profesjonalny, efektywny, dostępny..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.