eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babimost › Przebudowa drogi wraz z chodnikami w obrębie Rynku w Babimoście - II etap



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Babimost: Przebudowa drogi wraz z chodnikami w obrębie Rynku w Babimoście - II etap
Numer ogłoszenia: 130666 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Babimost , ul. Rynek 3, 66-110 Babimost, woj. lubuskie, tel. 068 3512034, faks 068 3512028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wraz z chodnikami w obrębie Rynku w Babimoście - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania Przebudowa drogi wraz z chodnikami w obrębie Rynku w Babimoście - II etap a) Branża drogowa W zakresie branży drogowej Przebudowa drogi wraz z chodnikami w obrębie Rynku w Babimoście - II etap obejmuje swym zakresem roboty drogowe, w tym: rozebranie istniejących krawężników i obrzeży, rozebranie istniejącej nawierzchni drogi, rozebranie istniejącej nawierzchni chodników, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, wykonanie nawierzchni miejsc postojowych i chodników, regulacja pionowa studzienek, wykonanie ścieku przykrawężnikowego, wykonanie poszerzenia drogi, wycinkę drzew,karczowanie krzaków. Projektowane elementy będą posiadały następujące parametry: jezdnia drogi manewrowej o szerokości zmiennej 4,00m i 5,00m, przecięcie krawędzi terenów zielonych z jezdnią oraz jezdni z chodnikami wyokrąglone łukiem kołowym o promieniach R=5,00m, 2,50m, 10,50m, 6,50m i 6,00m, pochylenie podłużne dostosowane do istniejącej nawierzchni na działkach nr: 758, 795/2, 976, pochylenie poprzeczne - 2%, chodnik o szerokości zmiennej - nawierzchnia z płyt granitowych 60x120cm oraz po bokach uzupełnione płytkami bazaltowymi 20x20cm, miejscowo, w celu nawiązania do istniejącego chodnika zaprojektowano nawierzchnię z kostki granitowej białej i grafitowej, miejsca postojowe: o wymiarach 2,50x5,00m, o wymiarach 3,60x5,00m, o wymiarach 2,50x6,00m, doświetlenie terenu poprzez istniejące lampy oraz projektowane podświetlenie drzew lampami LED, tereny zielone obsiane trawą na warstwie humusu. Pod względem wysokościowym projekt dowiązano do rzędnych istniejących nawierzchni drogi i istniejących elementów zagospodarowania. Nawierzchnia chodnika wzdłuż istniejących budynków: warstwa ścieralna - kostka bazaltowa/płyty granitowe 8cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm -10 cm, łączna grubość nawierzchni: 21 cm. Nawierzchnia chodnika wzdłuż parkingu na skwerze (nawiązanie do istniejącego chodnika): warstwa ścieralna - kostka granitowa biała i grafitowa- 8cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4-3cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm -10cm, łączna grubość nawierzchni: 21cm. Chodniki od terenów zielonych oddzielone będą obrzeżami granitowymi 8x30 na ławie z oporem z betonu C12/15. Miejsca postojowe będą oddzielone od istniejącej jezdni krawężnikiem granitowym 15x22cm, a od chodników krawężnikiem granitowym 15x30cm na ławie oporowej z betonu C12/15. Na projektowane tereny zielone należy nasypać 15 cm humusu oraz wokół istniejących drzew należy ułożyć kraty ochronne wraz z otworami na oświetlenie LED. Parametry kraty: wymiary zewnętrzne 125 x 125 cm, średnica wewnętrzna 58 cm, materiał - żeliwo,na kratę składa się 8 elementów zespolonych ze sobą 16 śrubami. Schemat kraty w dokumentacji projektowej. b) Branża elektryczna Projektowana inwestycja zasilana będzie z poszczególnych istniejących słupów oświetleniowych wskazanych na planie zagospodarowania. Projektuje się wyprowadzenie zasilania z 9 słupów oświetleniowych. Zasilanie prowadzić za zabezpieczeniem istniejącej oprawy zamontowanej na słupie, wykonać je kablem YKY 3x2,5mm2. Przy wskazanych na planie zagospodarowania drzewach należy zamontować kraty ochronne pod drzewa z otworami na oświetlenie, po dwa punkty oświetleniowe. W tym celu należy zastosować oprawy dogruntowe, najazdowe zasilane napięciem 230V o źródle światła LED barwie białej ciepłej, minimum 7W. Oprawy o ochronie minimum IP66, wykonane z aluminium/stali nierdzewnej, klosz ze szkła hartowanego, rozsył światła 30°. Obudowa oprawy powinna zapewniać zasilanie przelotowe (dopuszcza się zastosowanie puszek rozgałęźnych o ochronie minimum IP66 wg zaleceń producenta). Montaż opraw wykonać zgodnie z zaleceniem producenta - odpowiednia obudowa oprawy, drenaż pod oprawą itp. c) Materiał Zamawiającego: 1) Do wykonania niniejszego zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy część materiału dla branży drogowej: - płyta granitowa szara płomieniowana 120 x 60 x 8 - w ilości 139m2, - krawężnik granitowy szary płomieniowany 15 x 30 / 3 x 12_F - w ilości 140mb, - opornik granitowy szary płomieniowany 6 x 20_F - w ilości 107mb, - kostka granitowa szara 10 x 10 x 8 - w ilości 160m2, pozostały materiał niezbędny do wykonania branży drogowej zapewnia Wykonawca. W przedmiarze robót branży drogowej pozycje z materiałami, które dostarczy zamawiający zostały opisane - materiał Zamawiającego. W pozycjach tych należy skalkulować wszystkie koszty składające się na daną pozycję oprócz kosztu zakupu materiału tj. tylko i wyłącznie koszt robocizny. Należy również przewidzieć koszt dowozu - materiału zamawiającego na plac budowy z odległości do 1km. 2) Do wykonania niniejszego zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy część materiału dla branży elektrycznej:- oprawy oświetleniowe dogruntowe z wyposażeniem - w ilości 32 kpl. pozostały materiał niezbędny do wykonania branży elektrycznej zapewnia Wykonawca. W przedmiarze robót branży elektrycznej pozycję z materiałami, które dostarczy zamawiający zostały opisane - materiał Zamawiającego. W pozycji tej należy skalkulować wszystkie koszty składające się na daną pozycję oprócz kosztu zakupu materiału tj. tylko i wyłącznie koszt robocizny. d) Udostępnienie terenu Podczas wykonywania zamówienia Wykonawca udostępni teren budowy Zakładowi Usług Komunalnych w Babimoście, celem wykonania instalacji nawodnienia drzew i terenów zielonych. Termin wejścia ZUK na teren budowy należy uzgodnić z Zamawiającym. Uwaga !!! Podane obmiary w niniejszej SIWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są elementem pomocniczym. Wykonawca jest zobowiązany do wyceny projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego, a zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia opisane w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej - projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, niniejszej SIWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (dla branży drogowej i elektrycznej), przedmiarze robót branży drogowej, przedmiarze robót branży elektrycznej - będącymi załącznikami do SIWZ. 2. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty, spełniać normy bezpieczeństwa. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2014 r. poz. 883 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 3. Wszystkie materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów bezpieczeństwa, norm EN i PN oraz przepisów Prawa Budowlanego. 4. Planowany, zakres rzeczowy prac przedstawiony został w: projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, przedmiarach robót (branży drogowej i branży elektrycznej), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (branży drogowej i branży elektrycznej). Wymienione dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do kalkulacji kosztów. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, STWIOR i niniejszej SIWZ, a niezbędne do wykonania robót objętych projektem budowlanym i wykonawczym nie będą stanowiły robót dodatkowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych warunków

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej: 1 roboty polegającej na wykonaniu nowej nawierzchni z kostki kamiennej lub kostki betonowej o powierzchni minimum 400m2 w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych warunków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych warunków

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 350.000,00zł; b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 250.000,00zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1. wprowadzenie zmian nieistotnych, 2. aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 3. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4. z powodu okoliczności, na które strony umowy nie mają wpływu lub nie mogły ich przewidzieć w tym miedzy innymi w przypadku złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających kontynuowanie robót, wystąpienie nieprzewidzianych przeszkód terenowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego - Urząd Miejski w Babimoście biuro nr 5, od dnia 23.05.2016r..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Babimoście ul. Rynek 3, 66 - 110 Babimost.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.