eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goczałków › BUDOWA INSTALACJI ODGROMOWEJ WRAZ Z WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W BUDYNKU GIMNAZJUM W GOCZAŁKOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-17

Goczałków: BUDOWA INSTALACJI ODGROMOWEJ WRAZ Z WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W BUDYNKU GIMNAZJUM W GOCZAŁKOWIE
Numer ogłoszenia: 130655 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135974 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Goczałkowie Gimnazjum im. Jana Pawła II, ul. Szkolna 1, 58-152 Goczałków, woj. dolnośląskie, tel. 748559590, faks 8550385.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gimnazjum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA INSTALACJI ODGROMOWEJ WRAZ Z WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W BUDYNKU GIMNAZJUM W GOCZAŁKOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę instalacji odgromowej wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku gimnazjum w Goczałkowie przy ul. Szkolnej 1 w Goczałkowie zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez KONSTRUKCJON Pracownia Projektowa Świebodzice, ul.Marii Skłodowskiej-Curie 18b/2 oraz decyzją o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych nr 1268/2013 z dnia 23 października 2013r. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi wykonanie : - prace rozbiórkowe obejmujące demontaż istniejącego pokrycia dachowego wraz z ociepleniem, obróbkami a także rozbiórkę schodów prowadzących na strych, - wymianę pokrycia dachowego na ceramiczne,- wymianę zniszczonych elementów dachu,- wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,- wykonanie docieplenia pomieszczeń w obrębie dachu,- wymianę wyłazów dachowych,- montaż płotków śnieżnych , stopni i ław kominiarskich,- wymianę instalacji oświetleniowej strychu,- wykonanie instalacji odgromowej,- wykonanie składanych schodów na strych. Kod CPV - 45000000 - 7 roboty budowlane 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projektach budowlanym i wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz niniejszej SIWZ. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentach przetargowych i ich nieujęciu w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 3. Przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający jedynie sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 4. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:a/ organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy,b/ wykonanie projektu zabezpieczeń przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych,c) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,d/ zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, prób, badań i odbiorów,e/ wykonanie projektu organizacji ruchu oraz opłatę za zajęcie pasa drogowego, f) demontaż obiektów tymczasowych, g/ po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie i utylizację odpadów budowlanych na składowisku odpadów komunalnych. 5. Wykonawca odpowiada za ochronę ruchomego i nieruchomego mienia Inwestora, którego pozostawienie w strefie wykonywania robót było konieczne. 6. Rozliczenie robót odbędzie się na podstawie maksymalnie 1 faktury częściowej i faktury końcowej. 10. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości w tym na zastosowane wyroby budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 11. Przed dokonaniem zamówienia materiałów Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji zestawienie materiałów. Zestawienie to musi zawierać propozycję materiałów wraz ze wszelkimi niezbędnymi dokumentami w postaci atestów, aprobat, deklaracji zgodności. 12. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć kosztorys, na podstawie którego dokonał wyceny robót oraz harmonogram rzeczowo-finansowy w terminie określonym w umowie. 13. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm) wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA, 58-260 BIELAWA, UL. 3 MAJA 31, 58-260 BIELAWA, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135977,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 135977,25 / Oferta z najwyższą ceną: 186800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.